بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۸:۴۵
یک صد پروژه بهبود برای توسعه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در ده محور تعریف می شود
کد خبر : ۳۰۲۶۲

یک صد پروژه بهبود برای توسعه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در ده محور تعریف می شود .

به گزارش بورس نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی سازمان گسترش ، مهندس سید مجید هدایت رئیس هیات عامل سازمان گسترشو نوسازی صنایع ایران با بیان این مطلب افزود : محور های اصلی پروژه های بهبود و توسعه کشت و صنعتنیشکر هفت تپه ، پروژه های مرتبط با آب ، تحقیقات و فن آوری ، کاهش هزنیه ها، اصلاح ساختار نیروی انسانی و توسعه محصولات جانبی است .

هدایت همچنین گفت : یک طرح منحصر به فرد در خصوص تولید یک محصول جانبی با ارزش افزوده بالا در شرکت کشت و صنعت هفت تپه به همراه سرمایه گذار مربوط مشخص شده است . وی در خصوص اعلام جزئیات این طرح منحصر به فرد و نتایج آن تصریح کرد: این طرح و منطقه اجرای آن مورد بازدید سرمایه گذار مربوطه قرار گرفته است و نتیجه آن تافروردین سال آینده اطلاع رسانی می شود .

گفتنی است مهندس هدایت به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد ایدرو ضمن بازدید از اراضی و کارخانجات کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این شرکتقرار گرفتو برای حلآنراهکارهای را ارائه کرد .

در این بازدید به دستور مهندس هدایت مقرر شد معوقه ها و مطالبات نیروی انسانی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به طور کامل پرداخت شود . همچنین رئیس هیات عامل سازمان گسترش دستورات لازم در خصوص توسعه اراضی زیر کشت و افزایش تولید شکر تا سقف 100 هزار تن را صادر کرد .

شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه در سال 88 موفق به تولید سی هزار تن شکر شده است . دراین بازدید که مدیران سازمان صنایع و معادن استان خوزستان و مدیران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه هم حضور داشتند ، مقرر شد اصلاح و توسعه نیروی انسانی و ارتقای سطح کارشناسی نیروها به عنوان یک پروژه مهم بهبود در دستور کار قرار گیرد . همچنین تلاش برای استمهال معوقات مربوط به آب ، سوخت و انرژی و جذب منابع آب بیشتر برای توسعه سطح زیر کشت از جمله مباحث مهم مورد بررسیدر نشست مدیران ارشد ایدرو با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بود .

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه 50 سال قبل توسط سازمان آب و برق منطقه تاسیس شد و در سال 53 به وزارت کشاورزی تحویل گردید . این شرکت برای توسعه و نوسازی هرچه بیشتر از سال گذشته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران واگذار شد و این سازمان در این مدت تلاش فراروانی را برای توسعه ، بهبود و ساماندهیوضعیت آن صورت داده است .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر