بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۴
به يمن و بركت بازديد تاريخي مقام معظم رهبري از توانمندي هاي صنعت خودرو؛

افزايش 260 درصدي توليد سايپاديزل در سال 89

به يمن و بركت بازديد تاريخي مقام معظم رهبري از توانمندي هاي صنعت خودرو، گارانتي خودروهاي توليدي سايپاديزل در سال جاري تا سقف سه سال افزايش يافت.
کد خبر : ۳۰۶۲۴

به يمن و بركت بازديد تاريخي مقام معظم رهبري از توانمندي هاي صنعت خودرو، گارانتي خودروهاي توليدي سايپاديزل در سال جاري تا سقف سه سال افزايش يافت.

بنا بر گزارش بورس نیوز؛ علي ملك مديرعامل شركت سايپاديزل در گفتگويي با اشاره به منويات مقام معظم رهبري در ابتداي سال مبني بر افزايش كيفيت در تمامي بخش ها خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه محصولات اين شركت همواره جزو باكيفيت ترين خودروهاي توليدي ساخت داخل محسوب شده اند و نيز در راستاي افزايش كيفيت و نيز تكريم مشتري، كليه خريداران كاميون هاي اين شركت تا سقف3 سال يا200000 کيلومتر از شرايط ويژه گارانتي شركت سايپاديزل بهره مند مي شوند.

مديرعامل شركت سايپاديزل در ادامه، بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع مديران صنعتي كشور را بسيار گهربار خواند و افزود: رعايت رهنمودهاي معظم له در برنامه هاي آتي صنعت خودرو، قطعا چشم انداز روشني را پيش روي اين صنعت قرار خواهد داد.

ملك با بيان اينكه يكي از رهنمودهاي رهبري، صدور كالاهاي داخلي به كشورهاي ديگر است، تاكيد كرد: در اين راستا برنامه صادرات خود را در سال جاري 100 درصد نسبت به سال گذشته افزايش خواهيم داد.

وي افزايش برنامه توليد شركت سايپاديزل را يكي ديگر از برنامه هاي اين شركت در سال همت مضاعف و كار مضاعف برشمرد و گفت: در اين سال قصد داريم با افزايش بيش از 260 درصدي توليد، شعار اين سال را به عمل تبديل كنيم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر