بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۲
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی عنوان کرد :

توجه ویژه به ارزش ذاتی سهام رویکرد اصلی مدیریت شرکت

مديرعامل شركت سرمايه گذاري توسعه ملي در گفتگو باخبرنگار بورس نيوز ضمن رد هر گونه افت احتمالی در روند معاملات سهام این شرکت افزود : استراتژي شركت بر اين پايه استوار است
کد خبر : ۳۰۷۷۱

فروش 16.2 درصدي سهام شركت كف در تاريخ 19 اسفند ماه سال گذشته از پرتفوي شركت سرمايه گذاري توسعه ملي در بورس اوراق بهادار به قيمت هر سهم 270 تومان و دستیابی به سودي بالغ بر 36 ميليارد ريال از بابت فروش سهام مذكور در واپسين روزهاي سال 88 مهمترین دستاورد این شرکت  در سال گذشته بود .

به گزارش بورس نيوز وجود اين حجم از عرضة سهام شركت كف توسط شركت سرمايه گذاري توسعه ملي باعث رويكرد جديد سرمايه گذاران بازار به سهام اين شركت شد . اما با شروع به كار بورس در سال مالي جديد و رشد چشمگير شاخص هاي آن به گفته برخي معامله گران اين شركت از رشد مطلوبي در معاملات سهام برخوردارنبود .

محمد علي احمد زاد اصل ، مديرعامل شركت سرمايه گذاري توسعه ملي در گفتگو باخبرنگار بورس نيوز ضمن رد هر گونه افت احتمالی در روند معاملات سهام این شرکت افزود : استراتژي شركت بر اين پايه استوار است كه در ابتدا امور اساسي و پايه ای شركت را به جهت تبدیل پتانسيل ها و ظرفيت هاي بالقوه شركت به بالفعل اصلاح کنیم تا به هدف نهایی که همان تبدیل ارزش روز سهام به ارزش ذاتي خود می باشد دست پیدا کنیم .

وي افزود : اينكه معاملات سهام اين شركت از یوغ بازار گردانان سهام خارج شده جاي بسی خوشحالي است زيرا قيمت سهام در حال حاضر در وضعيت متعادل و با نقد شوندگی مناسب قرار داشته که اين امر مسلماً به رضايت سهامداران ما خواهد انجاميد .

احمد زاد اصل ضمن تأكيد بر ظرفيت بالقوه سهام شركتهاي بورسی ، خاطر نشان كرد : شركت سرمايه گذاري توسعه ملي با تبيين استراتژي سرمايه گذاري خود در بورس در صنايعي همچون صنايع معدني و فلزي ، پتروشيمي ، شركت هاي سرمايه گذاري ، دارويي و بهداشتي و در آخر صنعت سيمان تمركز نمود و بايد گفت كه در حال حاضر اين شركت ، سرمايه گذاري خود را در سهام هاي راكد و بي منفعت به سمت سهام صنايع پر بازده هدايت كرده است .

وي در پايان اين گفتگو به سهامداران توصيه كرد به جهت گرفتار نشدن در حباب هاي احتمالي قيمت سهام برخی شرکتها ، ارزش ذاتي سهام را در نظر بگيرند و از سر سپردن به ابهامات و شايعات بي اساس بازار بپرهيزند .

وي بر شفافيت اطلاعات در بازار اشاره كرد و افزود : با نزدیک شدن قيمت سهام شرکتها به ارزش ذاتي شاهد ، افزايش نقد شوندگي در بازار خواهيم بود و بر اساس همین اصل شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی خبرهای خوشی را برای سهامداران خود بزودی ارایه خواهد کرد .


اشتراک گذاری :
ارسال نظر