بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۰
مدیر کل عملیات شرکت داده پردازی ایران تأکید کرد :

تعدیل سود با اجرای سه پروژه ملی

در آخرين روزهاي اسفند ماه سال گذشته ، شركت داده پردازي برندة مناقصه يك پروژه عظيم در سازمان فضايي كشور شد .
کد خبر : ۳۱۱۹۸

شركت داده پردازي ايران ، به عنوان پرسابقه ترين شركت در زمينه تكنولوژي اطلاعات و پيشتاز در صنعت فن آوري اطلاعات كشور ، در كليه حوزه هاي صنعت انفورماتيك فعاليت داشته و توانسته با توفيق در جذب و اجراي پروژه هاي بزرگی ، در سطح كشور به جايگاه ويژه اي در این صنعت دست يابد .

اين گفته فرامرز خالقي مدير کل عمليات شركت داده پردازي ايران بودكه در گفتگو با بورس نيوز ؛ اظهار داشت : بنابر استراتژي و راهبردي كه در صنعت فن آوري اطلاعات كشور دنبال مي كنيم ، علاقه منديم كه شركت داده پردازي ، در سياست گذاري هاي بخش انفورماتيك كشور نقش بيشتري ايفا كند . بنابراين با حضور فعال در مناقصات و پروژه هاي ملي بدنبال شكوفايي حداكثري در اين زمينه هستيم .

خالقي در همين راستا به اجراي سه پروژه بزرگ در كميته امداد ، سازمان فضایی کشور و امضاء ديجيتال بانك مركزي توسط شركت داده پردازي ايران در سال 89 اشاره كرد و گفت : در آخرين روزهاي اسفند ماه سال گذشته ، شركت داده پردازي برندة مناقصه يك پروژه عظيم در سازمان فضايي كشور شد همچنین شرکت ملی انفورماتيك ايران به عنوان صحنه گردان پروژه pki/ca ( زیر ساخت کلید عمومی و مرکز گواهی دیجیتال بانک مرکزی ) را به عهدة شركت گذارده است .

وي افزود : كلية سياست هاي اجرايي اين پروژه از جمله طراحي و تهیه سخت افزار و نرم افزار پایه بهمراه راه اندازی ، کسب دانش فنی ، راهبری و پشتیبانی  به شركت داده پردازي ابلاغ شده است که پس از یررسی در کمترین فرصت پیاده خواهد شد .

اين مقام مسئول در شرکت داده پردازي ايران در خصوص ميزان حجم قراردادهاي جديد شركت گفت : در خصوص طراحي و ساخت پروژۀ امضاء ديجيتال بانك مركزي و ابعاد اجراي اين پروژه عظيم ، تا پايان هفته جاري به يك جمع بندي خواهيم رسيد كه بلا فاصله اعلام خواهد شد اما پروژه سازمان فضايي و كميته امداد به ترتيب در حدود 5 و 2 ميليارد تومان براي شركت درآمد زایی خواهند داشت كه مسلماً شناسایی این درآمد موجب رضايت خاطر پرسنل و سهامداران شركت خواهد بود .

وي در خصوص دلايل توقف نماد شركت در تابلوي معاملات بورس اوراق بهادار ، تصريح كرد : با توجه به اينكه تعديل پيش بيني سود شركت از رقم قابل توجهي برخوردار بوده ، سازمان بورس بنابر وظيفة قانوني خود ، توضيحات و مستندات اين تعديل را از شركت جويا شده است كه ظرف 24 ساعت بعد از زمان توقف نماد ، اين مدارك به سازمان ارائه خواهد شد .

خالقي به افق روشن عملكرد شركت داده پردازي در سال 89 اذعان كرد و گفت : با توجه به تغييرات عديده اي كه بر مبناي شايسته سالاري در شركت صورت گرفته و با تدوين استراتژي هايي همچون SWOT ، ضعف ها را به قوت و تهدیدها را به فرصت تبدیل می کنیم و کارایی مجموعۀ شرکت را افزون خواهیم کرد .

وي در پايان اين گفتگو ، اعتماد و رويكرد مثبت نهادهاي دولتي به خدمات اين شركت را نشان از پی بردن به شايستگي ها و پيشتازي اين شركت در زمينه تكنولوژي اطلاعات در كشور دانست و ابراز كرد : به لحاظ اجراي سه پروژه ملي از ابتداي سال جاري و همچنين اجراي مهندسي مجدد در ساختارهاي اداري ، ايجاد كارگروههاي مختلف تخصصي در امور فني ، مالي ، انساني و بازاريابي ؛ اميد سالي خوب براي ذی نفعان شرکت و سهامداران ، به لحاظ پيشرفت در همۀ زمینه های فعالیت شرکت داده پردازی می رود .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر