بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۷
مدیرعامل صدرا در گفتگو با بورس نیوز:

برکنار نشده ام و همچنان مدافع سهامدار خرد هستم

لحظاتی پیش حبیب جدیدی مدیرعامل شرکت صدرا در گفتگو با بورس نیوز ضمن تکذیب برکناری خود و همچنین حضور در کشور به شفاف سازی کامل شرکت صدرا و برخی شیطنت های انجام گرفته در این شرکت پرداخت.
کد خبر : ۳۱۷۱۱

لحظاتی پیش حبیب جدیدی مدیرعامل شرکت صدرا در گفتگو با بورس نیوز ضمن تکذیب برکناری خود و همچنین حضور در کشور به شفاف سازی کامل شرکت صدرا و برخی شیطنت های انجام گرفته در این شرکت پرداخت.

بر این اساس وی نامه شفاف سازی خود را که روز گذشته در سایت کدال بورس قرار گرفته جوابیه ای به سوالات سازمان بورس عنوان کرد.

وی افزود : سازمان بورس در نامه ای به شرکت خواستار تاثیرات مصوبات کارگروه تخصصی بر سود سهام شرکت شد که بنده در 5 بند به تمامی سوالات پاسخ دادم و بدیهی است که با توجه به رسالت و وظیفه بنده به عنوان مدیرعامل باید تمامی نکات و اتفاقات کنونی شرکت را به این سازمان ارسال می کردم و حرف من دقیقا همانی بود که در سایت کدال قرار گرفت و تا این لحظه نیز تمامی گفته های من پابرجاست.

جدیدی ادامه داد: در حال حاضر مدیرعامل شرکت صدرا من هستم و شایعات مربوط به برکناری من و قرادادهای میلیاردی صدرا را کسانی در بازار پراکنده اند که منافع خود را در گرو سفته بازی دز سهام صدرا می دانند .

من به عنوان حافظ منافع سهامداران خرد وظیفه دارم که آخرین تصمیمات و اقدامات شرکت را به اطلاع سهامداران برسانم و در این راه منافع هیچ شخص دیگری برای من اهمیت ندارد و اجاره نمی دهم 23 هزار سهامدار خرد شرکت صدرا بازیچه دست عده ای سود جو شوند.

جدیدی خاطرنشان کرد: رشد قیمت سهام صدرا باید منطقی و مطابق با تحولات شرکت باشد به همین منظور من هم به سود آوری که امروز در بازار برای شرکت صدرا ترسیم کرده اند معتقدم اما این راه را نمی توان یک شبه رفت و برای رسیدن به آن دو تا سه سال زمان نیاز است .

وی تصریح کرد: مدیریت صدرا هم اکنون بدنبال تحقق مصوبات کارگروه می باشد و اگر چه تا این زمان هنوز این مصوبات به نتیجه نرسیده است اما قطعا به محض کسب آخرین اطلاع و رخداد اتفاقی خاص سهامداران را از طریق بورس در جریان قرار خواهیم داد.

شایان ذکر است که مصاحبه  تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر