بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۱
کد خبر : ۳۱۷۷۸
خیلی ها موفقیت را داشتن موقعیت شغلی مناسب و برخورداری از رفاه کامل می دانند ، اگرچه بسیاری ثروتمند بودن را به عنوان نوعی ارزش، شاید شبیه به موفقیت نمی دانند، اما در بسیاری از کشورهای دنیا چنین است. از همین راهروی فکری هم هست، که ثروتمند ترین مردان و زنان دنیا، آنجا که سامانه مالیاتی درستی هم وجود دارد، با افتخار سر خود را بالا می گیرند و از ثروت مشروعی می گویند که البته قانونمد و شفاف به دست آمده است و کم نیستند لیست های ثروتمند ترین افراد یک کشور یا جهان که در نشریات مطرح می شوند.

به گزارش بورس نیوز به نقل از عصرایران، در "ایران سال 1389 "اما ، موضوع مثل خیلی از مقولات دیگر متفاوت از دنیاست. در اینجا، پولدار بودن همان است که در «به کجا چنین شتابان؟» و «دارا و ندار» نشان داده می شود ؛ اگرچه این سریال محصول ماه های اخیر است، اما فیلمنامه آن در ذهن بسیاری از افراد جامعه ما از خیلی سال ها پیش نقش بسته است. سال هایی که گنج قارون ساخته شده بود.

بر اساس این تفکر است که: «اولا پولدار ها خبیث هستند و هیچ راهی به جز بالا کشیدن حق فقرا نداشتند تا پولدار شوند. ثانیا، پولدارها معمولا امراضی نظیر سرطان خون (خاص مرفهان بی درد) دارند و اگر این را هم نداشته باشند، حتما از حرص پول سکته می کنند. بچه هایشان هم که اگر ایدز نداشته باشند(که این ایدز هم سوغات یک سفری خارجی و بی بندوباری است) حتما معتاد و الکلی هستند.»

با این پاراگراف کوتاه، چه کسی حاضر می شود بگوید من ثروتمندترین ایرانی هستم؟ بهتر آنکه چیزی رو نشود. از طرف دیگر هم، خانواده 8 نفری که نان شب شان به زحمت در می آید، پای تلویزیون ال سی دی قسطی(وارد شده توسط یکی از آن ثروتمندان ایدزی) بنشینند ، وقتی که نوک پاهایشان به خاطر تنگی جا به هم می خورد، 500 تومان تخمه آفتابگردان بشکنند و به عاقبت ثروتمندان بدبخت نگاه کنند و خدا را هزار مرتبه شکر کنند که اگر پولدار نیستند و قسط خرید وسایل منزل و اجاره خانه و شهریه دانشگاه عقب افتاده و پول خرید گوشت ندارند و شیر یارانه ای گیرشان نمی آید و زیر کفششان هزار بار وصله شده، لااقل بچه هایشان ایدز ندارند، دست به قتل نمی زنند، از اعتیاد کمرشان نشکسته و...!

از بحث دور نشویم، به لطف سامانه های مالیاتی و مالی کشورمان ایران، دو دسته ثروتمند وجود دارند. دسته اول که همیشه هم بحث برانگیز بودند، رانتی هستند و زمین خوار و ... اینها را کسی نه می شناسد، نه دیده، نه حساب هایشان معلوم است. لااقل 5 سالی هم هست که اسمشان از نوک زبان، به بیان نرسیده و هنوز مردم منتظر شنیدن نامشان هستند و مدارک ثروت نامشروعشان.در ضمن وقتی نام شان از نوک زبان بزرگان به مقام بیان نرسیده، انتظار زیادی است که از قلم ما بچکد!

پس اجازه بدهید سراغ دسته دوم برویم، همان ها که ثروتمند هستند، اما شناخته شده اند و به خاطر شناخته شده بودنشان، مالیات می دهند. مالیاتی که کوچه های شهرمان را با آن اسفالت می کنند، صدا و سیمای مان را با آن می چرخانند و... برای پیدا کردنشان باید کمی بگردیم.

در فهرست زیر، هرجا که دیدید، نام شرکت یا کارخانه ای آمده است، بدانید که در آن بنگاه اقتصادی، اشخاص زیادی کار می کنند و به واسطه تولید، چرخ اقتصاد خانواده شان می چرخد ؛ پس قابل احترام هستند.

***
1- علاء ميرمحمدصادقي: الان 79 سال دارد و متولد اصفهان است. كسي كه همه او را به‌عنوان پدر گچ و سيمان كشور مي‌شناسند.

اولين صندوق قرض‌الحسنه انقلابي را 38 سال پيش در مسجد لرزاده تأسيس كرد.

او بنيانگذار سازمان اقتصاد اسلامي است كه روزي قرار بود بانك خصوصي بازاري‌ها باشد اما با تهديد به استعفاي 7 عضو كابينه دولت موقت، به محاق تعليق رفت تا سرانجام در دولت احمدي‌نژاد به بانك قرض‌الحسنه تبديل شد.

میرمحمد صادقی رئیس انجمن صنایع و معادن گچ کشور، رئیس خانه معدن کشور، بنیانگذار و رئیس هیات مدیره اتاق های مشترک این و کانادا، ایران و افغانستان، کمیته مشترک ایران و کره، شورای مشترک ایران و بحرین، و ایران و عربستان، اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان محصولات معدنی، عضو هیات مدیره شرکت کشتی سازی نوح، شرکت صنایع گچ خوزستان، شرکت صادراتی بنادر جنوب، شرکت پخش سیمان کشور و عضو هیات رئیسه اتاق تهران است.

2- سید حمید حسینی: حضور اشخاصی مثل صفایی فراهانی در مجلس ترحیم پدر وزیر ارشاد برای بسیاری سوال برانگیز بود.
پاسخ سوال را باید در فعالیت های اقتصادی برادر وزیر ارشاد جست، بالاخره برادر وزیر ارشاد با صفایی فراهانی همکار است.
52 ساله است و اهل رفسنجان. رئیس هیات مدیره گروه بین المللی مذاکرات و مدیر عامل شرکت پالایشگاه نفت سروش است.

3- محسن خليلي‌عراقي: مديرعامل شركت بزرگ بوتان. همین بوتان کافی است تا دامنه فعالیت های او مشخص شود.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بوتان است، رئیس هیات مدیره انجمن مدیران صنایع ایران، رئیس هیات مدیره کنفدراسیون صنعت ایران، دبیر کل کانون عالی کارفرمایان ایران، رئیس هیات مدیره شورای صنایع لوازم خانگی ایران، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان توزیع کننده گاز مایع ایران است. عراقی متولد 1308 در تهران است.







4- شاهرخ ظهيري: حتما لااقل یکبار سس های او را تجربه کردید، به او سلطان سس هم می گویند ؛ پيشگام صنايع غذايي در كشور و بنيانگذار كارخانه‌هاي مهرام است.

علاوه بر این، ظهیری 80 ساله عنوان های دیگری نظیر: نایب رئیس اتاق های مشترک ایران و روسیه، ایران و استرالیا، ایران و ارمنستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، عضو هیات رئیسه اتاق ایران و کانادا، رئیس کمیسیون کشاورزی در صنایع و بسته بندی اتاق ایران، عضو هیات رئیسه انجمن مدیران، نایب رئیس کنفدراسیون صنایع غذایی ایران را نیز در کارنامه دارد.

سلطان سس ایران ، متولد تهران است.

5- مهدي جارياني: هربار که حمام بروید یا دست هایتان را بشویید، شاید به یاد جاریانی بیفتید. جاریانی متولد تهران است و 62 سال سن دارد. جاریانی مدیر عاملی شرکت های: پاکسان، انتباه، تولی پرس، پخش عظیم، کالا مصرفی، تولید مواد اولیه داروپخش(تماد) را در کارنامه دارد.

6- علينقي خاموشي: متولد تهران است، اما چه کسی نمیداند که او اصالتا مشهدی است؟

بالاخره دوران زیادی را به صندلی ریاست اتاق های بازرگانی تکیه زده و از سابقه دار هاست.

به کت و شلوار عادیش نگاه کنید و با خودتان فکر کنید که در روزگاری نه چندان دور، هر مردی در شب دامادیش یکی از محصولات آقای مدیر را به تن می کرد.
درست متوجه شدید، خاموشی 71 ساله، این عنوان ها را در کارنامه دارد(به جهت فزونی تعداد شرکت هایی که به واسطه ریاستش در بنیاد در آنها نیز نفوذ داشته است از ذکر بسیاری از آنها در اینجا خودداری شده است): رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ایران، رئیس هیات مدیره شرکت های: ریسندگی و بافندگی مطهری و پوشاک جامعه، مدیر کل شرکت های: ریسندگی و بافندگی مقدم و تیم، مدیر تولید نساجی ممتاز، عضو شورای عالی پول و اعتبار و رئیس بنیاد مستضعفان.

7- اسداله عسگراولادي: همین یکی –دو هفته قبل، جوابیه معترضانه ای را به یکی از روزنامه های کثیر الانتشار فرستاده بود، از آنها گله کرده بود که چرا از وی با عنوان «حاجی ترانسفر» نام برده اند.

عسگراولادی اهل تهران است و چه کسی است که او را نشناسد. بر اساس روایتی پیر مرد خوش قلب در جریان نگرانی بخش خصوصی از واگذاری نمایشگاه بین المللی تهران با آن وسعت در آن نقطه اعیان نشین تهران در جمع هیات نمایندگان اتاق چنین گفته بود: جناب رئیس(آل اسحاق) اگر اجازه می دهید، بنده به عنوان یک «کاسب جزء» همین حالا چک خرید نمایشگاه را بکشم!

این اظهار نظرش در مقابل دیدگان حیرت زده خبرنگاران در زمان خودش کم سر و صدا نکرد!
از اعضاي بنام مؤتلفه، رئيس اتاق مشترك ايران و چين، دارنده شركت بزرگ «حساس» كه در عرصه صادرات خشكبار و به خصوص پسته ايران در سطح جهان صاحب نام است. چند هفته قبل هم گفته شد دو بانک چینی را خریده، البته بعدا متذکر شد که کل بانک ها را نخریده ، بلکه سهام آنها را خریداری کرده است.

8- فاطمه مقیمی: اهل رشت است. به روسری و مزدای صورتی رنگش نگاه نکنید، راننده کامیون های زیادی آخر برج چشمشان به دست خانم رئیس دوخته شده است.

موسس و مدیر عامل شرکت حمل و نقل بین الملل است و در کارگروه های مرتبط با موضوع حمل و نقل همکاری های زیادی دارد.

داستان زندگیش هم خالی از لطف نیست. مقیمی قرار بوده مترجم یا معلم زبان باشد. ماجرا از جایی شروع شده که مترجم یک شرکت حمل و نقل بین المللی شده است و بعد وقتی صحبت های روسایش را ترجمه می کرده، فکر کرده که چرا خودش مدیر نشود. همین می شود که یک شرکت راه می اندازد و باقی ماجرا!

9- محمد مهدی رئیس زاده: مشهدی 52 ساله انگار برای مدیریت در این دنیا حاضر شده: عضو هیات مدیره و مدیر عامل گروه صنایع سیمان کرمان، عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت تسهیلات بازرگانی صنعتی، عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بازرگانی صنایع ملی ایران، رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سیمان کرمان، عضو هیات مدیره شرکت سیمان ممتازان، عضو هیات مدیره گروه تولیدی لاستیک بارز، نایب رئیس هیات مدیره شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران و... .

10- احمد اميراحمدي: 71 ساله است، اما خیلی جوان مانده، به گوش های شکسته و پف کرده اش که نگاه کنید ظاهرا رمز جوانیش را دریافتید، کشتی گیر با سابقه ای است. البته کیست که نداند کار و پول خوب هم آدمی را جوان نگه میدارد! كشتي‌گير قديمي با گوش‌هاي شكسته كه به‌عنوان پدر سرب و روي كشور شناخته مي‌شود اهل تهران است.
علاوه بر سرب و روی، در صنعت شیشه و بلور هم کم فعالیت نکرده است. عناوینی چون: رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت شیشه و بلور استان تهران، و شرکت تعاونی تولید کنندگان شیشه و بلور و انجمن تخصصی صنایع همگن شیشه وبلور تهران، نایب رئیس خانه صنعت و معدن تهران و... را هم یدک می کشد.

11- تقي بهرامي نوشهر: فکر نکنید چون شهرتش به نوشهر ختم می شود شمالی ست. دو کلمه که حرف بزنید متوجه لهجه دلنشین اذریش خواهید شد.
متولد 1324 در اردبیل است. اگر سر و کارتان به بازار آهن و ... خورده، احتمالا میخواهید بدانید چه کسی فی این بازار را مشخص می کند. با پدر خوانده فولاد كشور آشنا شوید! مؤسس چندين شركت بزرگ فولاد و فعال اين صنعت است.
او موسس شرکت های گرو.ه صنعتی نورد نوشهر، ذوب آهن اردبیل و سبلان و سهند، کارخانه قطعه سازی دینام و استارت اردبیل، سیمان خلخال، کاغذ سازی اترک اصفهان، رئیس انجمن فولاد کشور، دبیر کل خانه صنعت و معدن، رئیس هیات مدیره شرکت کشتیرانی لنگر است.

12- محمد صدر هاشمي‌نژاد: از مؤسسان اولين بانك خصوصي كشور و رئيس هيأت‌مديره همان بانك، مدیر عامل شركت توانمند ساختماني استراتوس، كسي نمي‌داند او چقدر ثروت دارد، اما در زمينه ساختمان‌سازي و بازرگاني از بزرگان به شمار مي‌رود. صدر هاشمی متولد 1329 در شهر کرمان است.

13- پدرام سلطاني: شخصي كه با وجود جوان بودن به‌عنوان يكي از بزرگان بخش خصوصي پتروشيمي معروف است.
41 سال سن دارد و متولد زاهدان است. رئیس هیات مدیره گروه شرکت های پرسال، عضو هیات مدیره و دبیر کل اتحادیه صادر کنندگان فرآرده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران، موسس، عضو هیات مدیره و مدیر عامل صندوق توسعه صادرات فرآرده های نفتی ایران است.

14- علی شمس اردكاني: مديرعامل يك شركت بزرگ خودروسازي و از فعالين بنام صنعت خودروسازي خصوصي در كشور. سوابق اجرای شمس اردکانی کم نیست که بتوان در چند خط تمام آنها را گفت. رئیس مجمع ایران برای فردا، مشاور وزارت نفت، عضو هیات مدیره بانک مسکن در امور بازرگانی و مالی در اردن، رئیس هیات مدیره شرکت های گروه سرمایه گذاری و تبدیل گاز به مایع نارکنگان، رئیس اجرایی هیات مدیره شرکت های آسیای آرام و صنایع خودرو کویر و گروه بین المللی ساروج بوشهر، دبیر کل اتاق بازرگانی ایران، عضو بنیانگذار منطقه آزاد قشم و.... شمس اردکانی متولد 1322 در اصفهان است.

15- عباسعلي قصاعي: از بازماندگان خاندان بزرگ سرمايه‌دار قصاعي و از بزرگ‌ترين فعالان صنعت چيني در كشور است. به سال1326 در نطنز به دنیا آمده و تا امروز نامش را با چینی و بلور در ذهن بازار ثبت کرده است. قصاعی 63 ساله مدیر شرکت های صنایع چینی قصایی، چینی زرین ایران، چینی یاسمن، صنایع بسته بندی زرین بان و رئیس انجمن صنایع چینی ایران است.

16- محسن بهرامي ارض اقدس: از مديران ارشد حيات نو و مشاور شهردار تهران را در کارنامه اش دارد.
بیشتر سمت های دولتی داشته مثل معاونت وزیر بازرگانی و مشاور وزارت نفت داشته است، اما این باعث نمی شود که ارض اقدس مشهدی چیزی از سایرین کم داشته باشد، چراکه در حال حاضر او مدیرعامل و عضو هیات مدیره ده ها شرکت صنعتی بزرگ است. ارض اقدس 54 ساله است.

17- احمد پورفلاح: از اقتصادی های خوش تیپ «خیر» به شمار می رود. متولد کرج است و حالا 65 ساله شده. مديرعامل شركت بزرگ تأسيساتي سكو ايران است علاوه بر این عناوینی چون: قائم مقام رئیس هیات مدیره اتاق ایران و ایتالیا، نایب رئیس اتاق ایران و استرالیا، عضو شورای مرکزی ICC، عضو هیات امنای موسسه خیریه محک و... را نیز یدک می کشد.

18- مسعود دانشمند: 61 سال دارد و اهل زاهدان است. دارنده يك شركت بزرگ حمل و نقل دريايي است. اما شاید دوستی اش( با وجود کراواتی که همیشه به گردن دارد) با علینقی خاموشی هم جزو عناوینش باید ذکر شود. البته از دور دستی هم بر آتش هتلداری یا چیزی شبیه گردشگری و سفر و... دارد!

19- هوشنگ ادهمی: همشهری روسای اتاق های ایران و تهران است، یک زنجانی 58 ساله. عناوینی چون: مدیر عامل شرکت مبنای خاورمیانه(اکنون)، مدیرعامل سیمان فارس خوزستان، رئیس هیات مدیره شرکت توسعه معادن روی، مدیر گروه سیمان سازمان صنایع ملی ایران را در کارنامه اش دارد.

20- اکبر برادر هریسچیان: تبریزی 70 ساله است. فرش تبریز را چه کسی نمی شناسد؟ در اطراف تبریز هم منطقه ای وجود دارد به نام هریس، شاید نام فامیلش را از آن منطقه اخذ کرده باشد که اتفاقا اگر در ایران فرش تبریز مشهور است، در تبریز هم فرش هریس. او هم در این هنر-فن صاحب نام است.
هریسچیان مدیر عامل و رئیس اتحادیه صادر کنندگان فرش ایران است.

21- محمدرضا بهرامند: تهرانی 61 ساله، بی مقدمه بگذارید برخی از سمت هایش را مرور کنیم: عضو هیات مدیره شرکت های: تولید و فراوری مواد معدنی ایران، گدارسنگ، سنگاب همدان، معدنی پیرتاک، فراسنگ محلات، منطقه ای، معادن آذربایجان، فصلنامه سنگ، اروم کانسار، مدیر عامل و عضو هیات مدیره: فرامز تهران، مجتمع معادن نی ریز، سنگاب آذرشهر، معدنی ایران سنگ، مدیر مسئول مجله سنگ و معدن، عضو کمیته ملی برگزاری بیستمین کنگره جهانی معدن، مشاور وزیر معادن و فلزات در ستاد سیاست گذاری توسعه صادرات سنگ کشور- نایب رئیس کنونی کمیسیون معادن اتاق ایران و... .

22- مهدی پورقاضی: دوباره نوبت به اصفهانی ها رسید، اینبار یک اصفهانی 53 ساله. با عناوینی مثل: مدیر عامل شرکت نیرومند پلیمر و شرکت فرافن گاز تهران.

او در صنعتی فعال است که مردم کوچه و بازار به آن می گویند پلاستیک.

23- احمد ترک نژاد: درست 50 ساله است. متولد الشتر . ترک نژاد از جهادگران سال های قبل بوده و از اقتصادیان امروز! نام بانک خصوصی در کشورمان با پارسیان گره خورده، عناوینی مثل: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری بانک پارسیان، رئیس هیات مدیره شرکت تجاری بین المللی راهبرد پارسیان، رئیس هیات مدیره شرکت توسعه سیستم های حمل و نقل راه ابریشم، نایب رئیس هیات مدیره شرکت پارسیان اینترنشنال، عضو هیات مدیره شرکت گشترش هتل های لوتوس پارسیان را در کارنامه دارد.

24- محمدرضاجابر انصاری: 61 ساله، اهل تهران، ایجاد یا مشارکت در تاسیس شرکت های: دژ پاد، صنایع فلزی سبک، گروه صنعتی سپاهان، آهن و فولاد اصفهان، ساخته های فلزی اصفهانیان، سرمایه گذاری صنایع ایران، سرمایه گذاری ساختمانی سخت آژند، زراعی محمدآباد، آجر ماشینی سه ام، بار آهن سپاهان، آژند سازه اسکان و مهر آژند، انبوه سازان اسکان، عضو موسس شرکت های عام و تشکل های صنفی موسسه اعتباری کارآفرینان، بانک کارآفرینان، فروسیلیس ایران، بیمه کارآفرین، اتحادیه صنایع فلزی سبک و... را یدک می کشد.

25- غلامرضا حمیدی انارکی: بالاخره نوبت به سمنان هم رسید، 66 ساله است و عناوینی مثل: رئیس کارگاه شرکت پارادیس، عضو هیات مدیره شرکت سرب و روی، مدیر عامل شرکت های: باریت ایران، ایران کان آرا، تولید و فراوری مواد معدنی ایران، معدنی آهن آجین، فولاد زاگرس، مواد نسوز بیرجند، مدیرعهامل تهیه و تولید مواد نسوز کشور-رئیس کنونی کمیسیون معادن اتاق ایران و... را یدک می کشد.

26- محمدرضا حیدری: درست 60 ساله شده است، کردی از خطه کرمانشاه، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سیمان فارس و خوزستان و 50عضویت در هیات مدیره بیش از 50 شرکت بزرگ بورسی را در کارنامه دارد.

27- مسعود خوانساری: بازهم یک اصفهانی، 56 ساله است و موسس و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آتی سامان .

28- جمشید عدالتیان شهریاری: 55 ساله و اهل تهران، بسیار خوشتیپ و البته مدیر، تحصیلاتش را در آلمان ادامه داده و مدیر عامل شرکت کمپاس ایران و سرپرست منطقه 7 کمپاس بین الملل، رئیس هیات مدیره شرکت صنایع فراورده های غذایی پدیده دیناوند است.


29- فرهاد فزونی: تهرانی 63 ساله مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت های گروه سرزمین سبز است.

30- توفیق مجد پور: تبریزی 60 ساله، رئیس هیات مدیره شرکت کشتیرانی فرادریا و شرکت برادران مجدپور است.

... و البته میلیاردرهای ایرن به همین فهرست ختم نمی شوند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضوان امیری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۹
بیش از حد بول داره دیگه نبرس
آنیتا پورداداش
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
دوستان ببخشید عذر میخام ینفر امده پی وی من باباش فوت شده یه دختر 18 سالش که چهار تا بچه هستن
خانواده فقیری هستن تو رو خدا هر کی اگه میتونه در حد توانش کمکش کنه
هر کی میخاد کمکش کنه بیاد پی وی من بهش شماره کارت بدم ثواب داره
5058011228864499
به اسم انیتا پورداداش لطفا کمک کنید
Esmaieel
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
سلام من اسماعیلم توی امریکا لس انجلس زندگی می‌کنم و دکتر جراح پلاستیک و فوتبالیست و سرمایه گزار هستم کسی اگه ارضه داشته باشه پول در بیاره پول دار میشه این واقعه زندگی من و خوانوادم تو زندگیمون ۱۰ هزار تومن بیشتر ندیدیم العان تو امریکا یکی از پولدار ترین های امریکا هستم ۴۳ میلیارد دلار سرمایه دارم andrstand
سنا محمودی
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
عمو ما پول نداریم ترخدا به ما پول بده
ناشناس
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
خوب
محمدهادی
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
با عرض ادب واحترام سلام خیرین محترم،محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من۳۱سال سن دارم چندین سال نامزد بودم تا اینکه امسال عقد کردم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری بلد نیستم ضامن برای وام ازدواج هم ندارم بخاطر که درآمدم کم.
تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران.
خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی دربیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد
بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن
شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷،شماره عابر بانک سپه(5892101306657236)بنام محمدهادی قربانی.
تو راخدا کمکم کن
موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم
بهاره
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
جناب پرفوسور می خوام تولیدی بزنم ولی پول چرخ ندارم حداقل دویست میلیون تاصد میلیون نیاز دارم همه شب آرزومه که یک تولیدی بزنم دوست دارمماهی یک میلیون درامد داشته باشم همش پول کم می ارمیک شماره حساب می دم دلمنو نشکنین ۶۳۹۵۹۹۱۱۵۵۰۰۹۰۹۵بانک سپه ممنون
مهدی
سه‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کاش منم حداقل ۱۰ میلیون داشتم تا تست فوتبال بدم بعد اونجا ثابت میکردم عرضه رو کی داره
مهدی
سه‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
اگه منم در حد ۱۰ تومن داشتم یه بار تست فوتبال میدادم اونوقت ثابت میکردم کی عرضه داره کی نداره
ناشناس
جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۷
با خودش میبره اخرش
ناشناس
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
۵۸۹۴۶۳۱۲۱۰۸۹۰۱۸۲می خوام گوشی حفت میلیون بخرم ب جدم قسم تو رشت حستم تو خدا کمک کن لباس یا کتانی ندارم خدا ب شما سلامتی بده گوشی ندارم مسخره میکند
09356839902
India
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۰
خداروشکربابت این همه پولدارومشهور.بعدمن فلج بایدبخاطربی پولی دست به حودکشی بزنم.دمتون گرم خوشبحالتون
دوستان ببخشید عذر میخام ینفر امده پی وی من باباش فوت شده یه دختر 18 سالش که چهار تا بچه هستن خانواده فقیری هستن تو رو خدا هر کی اگه میتونه در حد توانش کمکش کنه هر کی میخاد کمکش کنه بیاد پی وی من بهش شماره کارت بدم ثواب داره 5058011228864499 به اسم انیتا
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
دوستان ببخشید عذر میخام ینفر امده پی وی من باباش فوت شده یه دختر 18 سالش که چهار تا بچه هستن
خانواده فقیری هستن تو رو خدا هر کی اگه میتونه در حد توانش کمکش کنه
هر کی میخاد کمکش کنه بیاد پی وی من بهش شماره کارت بدم ثواب داره
5058011228864499
به اسم انیتا پورداداش لطفا کمک کنید
زهرا
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
سلام شما ک بی پولی و تجربه کردی پ خیلی ک کمک کنی ب همه من الان یه لپ تاپ نیاز دارم ک نمیتونم واقعن بخرم
پروفسور نیما
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
سلام و علیکم برادر عزیز
بنده پروفسور فوق تخصص جراح معز و اعصاب هستم
سنم نود سال هست .و از همه مهم تر روزی دو ساعت میام تو گوشی برای اطلاعات عمومی توی سایت ها جست و جو میکنم به خصوص این پیام هارو که ببینم مردم چه میگویند .در یک کلمه پول بی ارزش است .من خودم ماهی دو میلیارد درآمد دارم .الان حدودا نزدیک به ده هزار میلیارد خودم هم ارث بهم رسیده و همچنین کار دارم سرمایه دارم .خانمم هم سه چهار هزار میلیارد دوتا پسر و دوتا دختر دارم اوناهم پزشک جراح قلب و کلیه و مغز و عمومی هستن پسر بزرگم جراح معز و اعصابه .پول اصلا ارزشی نداره .من الان ماهیانه که پول میاد تو حسابم دو میلیارد سه میلیارد گاهی هم پنج میلیارد فقط مقداری رو سرمایه گذاری میکنم که برای آینده برای فقیران بیمارستانی مجانی بزنم و بقیه رو میدم به اقوام فقیر و..... پول آنقدر ارزش نداره که مغز خودتو درگیر کنی پسرم .
From the nowhere
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۹
سلام،خطاب به پرفسور نیما:بله پول اهمیتی نداره البته پول ممکنه برای شما اهمیتی نداشته باشه حالا اگه واقعا تا این اندازه درآمد دارید آره پول براتون بی اهمیت خواهد بود ولی این مورد درباره کارگری که زیر یک میلیون حقوق داره صدق نمیکنه پس سعی نکنید طرز فکرتون را به دیگران منتقل کنید پول الان همه چی میاره
masoud
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
پروفسور نیما تو که راست میگی
دلفین ها هم پرواز میکنن
رضا
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
باسلام خدمت همه ی خیرین کشور ایران ما برای ساختن سرویس بهداشتی محرمان کمک جمع آوری میکنیم از شهرستان زابل 09152807686
محسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
اینا که اسم بردید پولشان نوش جانشان مردمم دعاگوشونن ولی اصل مشکل ملت با اونایی که از رانت و زمین خواری پول به جیب میزنندو اسمشونم نمیشه بیاری.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
سلام
یه کتابی هست در زمینه مسائل مالی و ثروت
بنام شکستن مرزهای ثروت
من خوندن این کتابو به همه توصیه می کنم
انتشارات نوآوران سینا
09389717511
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
عجب روزگاری بقران میبینیت
امنه
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
سلام من یه دختر ۱۸ ساله بابام فوت شده مادرم عمل داره اگه میشه کمک کنید ۶۰۳۷۷۰۱۵۳۵۵۹۳۴۲۷ شماره کارت ۰۹۱۷۸۳۶۵۲۸۱ شماره تماس
حاج اكبر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
خيلى سخته نظر داد ولى ما به ميلياردرها كارى نداريم ، همين كه نون شبمان را داريم شكر
الهام
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
اینا پولدارن ما دا
نشجو ولی بیکار
ناشناس
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
من پول فقیرم
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
ایناهانه شاخ دارن نه دم تنهاتفاوت ما با اینا بین دوتاگوش هامونه
خواستن باورکردن در راستاش تلاش کردن شد مثل خ مقیمی
ماباورنداریم ودنبال مقصریم؛خدا-دین-کشور-دولت-مردم-خانواده.ولی نگفتیم خودمان
ابراهیم ربیع زاده ازاراک
Spain
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
سلام بر مردان پولدر درویش عزیزان کسی راپیدا نخواهیدکرد دراین دنیا که نسبت به معرفتش که خدا به اوداده لیاقتشرا محک بزند
مهدی طالبی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
افراد پول ساز هنرمندان عرصه اقتصاد و ثروت هستند که دارای هوش و جسارت قابل تحسین می باشند.
امیدوارم روزی برای من نیز ...
ناشناس
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
دوستان ببخشید عذر میخام ینفر امده پی وی من باباش فوت شده یه دختر 18 سالش که چهار تا بچه هستن
خانواده فقیری هستن تو رو خدا هر کی اگه میتونه در حد توانش کمکش کنه
هر کی میخاد کمکش کنه بیاد پی وی من بهش شماره کارت بدم ثواب داره
5058011228864499
به اسم انیتا پورداداش لطفا کمک کنید
فرهاد
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
بعضی ازاین مایه دارهاارراه رانت به ثروت رسیدند
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
به نظر من افراد پول دار بر خلاف تصور مردم که فکر می کنند زندگی راحتی دارند اشتباه است پولدار شدن خودش یک بحثی است و باقی ماندن در آن فاز هم یک بحث دیگری دارد . فرهنگ پول خرج کردن خیلی در زندگی مهم می باشد به نظر من یک هنر می باشد چه بسا افرادی هستند که یک زندگی معمولی دارند ولی اینقدر مدیریت پول خرج کردن آنها قوی هست که آدم لذت می برد
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۴
سلام وخسته نباشیدبه باباهاومامانهای پولدارن یکم به این بچه های یتیم کمک کنن تا آینده خوبی داشته باشن یکیش هم خودم که دانشگاه نرفتم یکی از آرزومه یه داداشه مریض دارم مادرم هم آرزو خونه داره اماعمر پدرم کفاف نداد خواهش میکنم. چی میشد چند نفر دست به دست هم میدادن پول یه خونه رو بهمون میادین تا یه سر پناهی داشته باشیم ودعا خیرم همیشه پشت پناهتون باشه.
ناشناس
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
دوستان ببخشید عذر میخام ینفر امده پی وی من باباش فوت شده یه دختر 18 سالش که چهار تا بچه هستن
خانواده فقیری هستن تو رو خدا هر کی اگه میتونه در حد توانش کمکش کنه
هر کی میخاد کمکش کنه بیاد پی وی من بهش شماره کارت بدم ثواب داره
5058011228864499
به اسم انیتا پورداداش لطفا کمک کنید
حسین صفری از استان قم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
خدا بهشون بیشتر بده*حتما صلاح خدا در این بوده*اما راستی میشه حلال وحرامش هم تشخیص داده بشه/یا اینکه چه جوری به این همه پول رسیدند/ویا اینکه حق چه کسانی در رسیدن به این پول ضایع شده/راستی اسم آقای هاشمی رفسنجانی وپسر گلش وآقای رستمی در این لیست کجا ذقرار داشت/موفق ومویید باشید عزیزان دلم*
گمنا م
United States of America
پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۱
هیجوقط نخواستم مطرح بشم 30 نفرشونو میخرم
حسن
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
شما حتما فرزند رفسنجانی یا خامنه ای هستی
ندا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
سلام به همه هرکی داره خدا بیشترش کنه هرکیم نداره خدا بش بده- نباید حسرت و حسد مال دیگران رو خورد حالا من 2میلیون پول میخام کسی میتونه بم قرض بده؟
حسن
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
با حال بود
Esmaieel
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
..................
ابخدب
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
ببین من تو رو نمی شناسم اون وقت بهت 2 میلیون پول بی زبون بدم
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۲
خسته نباشین واقعا دمتون گرم شما اینقدر پولدارین حالا ما با روزی 25 تومان کارگری مستاجر با یک فرزند موندیم تو7/8 خودمون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
خوشا به سعادتان ماکه با حقوق کارمندی همیشه شرمنده خانواده هستیم مسئولین هم به فکرخودشان هستن مارافراموش کردن ای کاش چند صباحی مثل شماها زندگی میکردیم و برای همیشه از این دنیای فانی می رفتیم
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۳
تورا خدا یک کمک مالی به من کنید تابتونم یک خونه ای بخرم من توروستا زندگی میکنم تو یک اتاق9متری
نوید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳
چی بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟ن
ماستی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
بایداراده کنی پولدار بشی میشی کار سختی نیست
نعمت سیمینوف
Germany
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵
به قبرستان گذر کردم کم وبیش به دیدم قبر دولت مندوودرویش.نه درویش بی کفن بر خاک رفته. نه دولتمند برد ازیک ازیک کفن بیش
ناشناس
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
دوستان ببخشید عذر میخام ینفر امده پی وی من باباش فوت شده یه دختر 18 سالش که چهار تا بچه هستن
خانواده فقیری هستن تو رو خدا هر کی اگه میتونه در حد توانش کمکش کنه
هر کی میخاد کمکش کنه بیاد پی وی من بهش شماره کارت بدم ثواب داره
5058011228864499
به اسم انیتا پورداداش لطفا کمک کنید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱
آقای ا م موسس کارخانه نئوپان گنبد کاووس، کارخانه های آرد و صاحب کارخانه فولاد محمدی مینودشت با چندین دامداری، مرغداری و زمین های کشاورزی بسیار و... را فراموش کردید.
علی مرادیان ربیعی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
بنده علی مرادیان ربیعی هستم ساکن روستای شیرین آباد از توابع بخش قهاوند شهرستان همدان به علت سانحه تصادف درسال 90 درمحور کمیجان به منجر به فوت دختر ، خواهر، خواهر زاده بنده شد وهمچنین منجر به مصدوم شدن مادر وهمسر بنده شد واز طرفی بیمه ماشین بیمه توسعه وهمچنین راننده گواهینامه نداشت وبیمه هم ورشکست شد تاکنون نتوانستم دیه دریافت نمایم ومشکلاتی که بعد ازحادثه چه از نظر مالی و چه از نظر روحی بنده و خانواده ام را درگیر کرده که این مشکلات باعث شد نتوانم اقساط بانک مسکن خور را به موقع پرداخت نمایم به با به تعویق افتادن آنها بانک می خواهد خانه را به مزایده بگذارد شماره تماس بان 17 شهریور همدان جهت صحت گفته اینجانب 08132651861و شماره پرونده تشکیل داده شده در بیمه توسعه اراک 920122509شماره تماس بیمه نوسعه اراک جهت صحت گفته بنده 08633245660حال عاجزانه از شما خوانندگان این پیام تقاضامندم که یا خود یا اگر کسی راسرغ دارید معرفی نماید تا بنده را ازاین مشکلات نجات دهد شماره کارت بانک مسکن جهت پرداخت تهسیلات 6280237019939491و شماره کارت بانک ملی 6037997110333029به نام علی مرادیان ربیعی باعرض خجالت وشرمساری که مجبور به درج چنین مطلبی شدم (باتشکر)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
سلام به آقایون پولدار ؛ انسان یک بار به دنیا میاد یک بار هم زندگی ؛ کودکی ؛ نوجوانی ؛ جوانی و حتی پیری رو تجربه میکنه : اما میخواد شاد و بدون دردسر تجربه کنه ؛ ای کاش میتونستید شما شادی و پولتون رو بادیگران قسمت کنید تا حسرت چیزایی که میخوان توی دلشون نمونه .
حسن
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
عالی گفتی ممنون
ادوارد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
پولداری به بی نیازیه و تن سالم شعار نمیدم اگر تنتون سالم باشه و قانع شما بینیازترین انسان روی زمین هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵
واقعاپولدارهاتاکی خونواده هاتون دختر.پسر .زن.بچه.واقعااین انصاف واقعانه اصلا مولتون اینقدراضافه س که نمیدونین کجاخرج کنین پول یه لباس خرج خونه ی یه سال مامیشه واقعااگه خدارومیشناسین بخاطرخدا ازثروت شماهاهیچی کم نمیشه ولی باکمکتون میتوتین .......
حامد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
یا خدا ...اینا چه پولای گنده ای دارن .من بدبخت ازچهارم ابتدای تاالان که 22سالمه کارگری کردمو..... .اهای
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
پول بیشتر از حدو حساب بدرد نمیخوره نه مثل افرادی مثل ما که لنگ یک میلیون هستیم و نه خونه داریم نه ماشین و با بدبختی زندگی میکنیم نه اینقدر زیاد.خدایا چرا...؟؟
شاپور صادق
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
اینکه میگم اغراق نبست . من از همه اینا ثروتمندترم . چون خدا رو دارم . پولدارترین جهان هستی . یاعلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳
دوستان من شايد با خودتان فکر کنيد اين ادم ها که اينقدر پول دارن چي مي پوشن ،چي ميخورن ،تفريح کجا ميرن خوشبحالشون در واقع بايد بهتون بگم اين ادمها فقط بلدن چطور پول دربيارند. نميدونن چطور خرج کنن. ما ادمها ي عادي از اونها بهتر ميخريم بهتر ميپوشيم وبهتر تفريح ميريم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
بعضی میگن پولداری خیلی خوبه بعضی میگن بدبختنو زندگيشون خراب اما توجه نمیکنیم که وقتی انقد اختلاف سلیقه وجود داره حتما حاشیه ی زندگی هست
به نظر من بهترین حالت از ثروت اینه که به کسی جز خدا احتیاج پیدا نکنی.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۹
خدا انشالله بر تعداد آنها بیفزاید تا همه مردم رو شامل بشه
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸
سلام من از اينكه اينها اين همه سياست داشتن و خواستن و اينكارا رو كردم خوشم مياد و اونا رو تحسين ميكنم هيچ كاري نشد نداره به قول يكي از معلماي زمان تحصيلم ميگفت كافيه مغزت يه جا جرقه بزنه برا يه لحظه روشن بشه همه زندگيتو عوض ميكني پس بجنگ تا به ارزو هات برسي
جانبخش قنبری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
20ملیون کم دارم خونه بخرم..5وام گرفتم یه کمک نمیکنن به من...
مریم
United States of America
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۱
خدا بیشترشون بده،بقیه هم تلاش کنن و از خدا بخوان کمکشون کنه نه بنده خدا،اینا که اختلاس نکردن،خدا دست دزدای مملکت واقازاده ها رو از بیت المال کوتاه کنه و یه معجزه بشه که مسولین به فکر این مردم باشن،البته مگر اینکه تو ایران،معجزه ای بشه وگرنه روز بروز اختلاس گران بیشتر میشن خخخخخ
میثم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
دمتون کرم برای تلاشتون
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
خدا به همه روزی خیر از راه حلال بده ما که تو هزینه های معمولی زندگی مثل دندانپزشکی موندیم ...
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
با سلام من دختری 26 ساله هستم و یک و نیم ساله که ازدواج کردم ولی از از لحاط مالی شرایط خوبی نداریم و از طرف خونواده همسر برای عروسی بنوعی تحت فشار هستم . من واقعا در حدی بتونم وسایل مهم زندگیمو تهیه کنم از شما درخواست کمک دارم و در حدی که بتونین . همه مشکل دارن ولی دخترایی که تو تهیه جهیزیه موندن واقعا از همه بدبخترن . مرسی اگه منو کمک کنین تو این زمینه .
حسین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
ادم همین نظرات را میخونه علت عقب افتادگی جامعه را میفهمه !یکی کمک میخواد اخه برادر من اینجا ک نیستن پولدارا اسمشون اینجا نوشتن !یکی میگه فکر اخرت باش اخرتش خیلی بهتر از من و شماست چون شما حتی میتونی پول بدی نمازا واجبتو برات بخونن دیگه حساب ساخت مسجد بیمارستان بکن !بیان به جای اینکه برا زندگی و پولای دیگران تصمیم بگیریم که چ کارش کنن بیام زندگی خودمونو بسازیمبه ارزوهامون هر چی ک هست تلاش کنیم ک برسیم و طرح ها بشر دوستانمونو با پول خودمون انجام بدیم نه برا زندگی دیگرانی ک قطعا هوش و استعداد بیشتری از ما داشتن تلاش و پشتکار بیشتری داشتن خودشونو باور داشتن و خواستن و تونستن تصمیم بگیریم
روشن فکر بی پول
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۲
آخ گل گفتی برادر من.دمت گرم...ما هرچی میکشیم از این جماعت سفیه میکشیم.آخ و آخ هزاران آخ بر ما .....
Zahra
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
واقعا عجب شانسي !!
من١٦سالمه ازالان دنبال اينم ك مثلا ١٨سالم شد ي شاسي بلند داشته باشم،هعي،مامان بابامم متوسطن،الهييي
محسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
با سلام خدمت همه
آقا هیچ چیز توی این دنیا ارزش غصه خوردن نداره غیر از پول . که اگر نباشه ایمانت به کفر نزدیک میشه و اگر باشه و کمی هم دیانت کنارش، زندگی برای بقیه ملت هم خوب میشه .ما که دستمون به گوشت نمیرسه میگیم اخرت بهتره ولی بدون پولم نمیشه اخرتو ساخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
نابُرده رنج گنج میسر نمیشود
سلام و درود
اینجانب قصد دارم تا حده امکان افرادی را که قصد ایجاد کسب و کاری دارن را جمع اوری کنم
این افراد با هر امکانتی ولو کم باشد میتوانند شرکت کنند
و گروه ما از این افراد گروه هایی درست میکند که شراکتی باهم کار کنند
منباب مثال:یه گروه درست میشه از
اقایه احد :که داریه ده ملیون سرمایه میباشد
خانم سوری :که فقط یه ایده پول ساز دارد
اقایه علی:ک پونصد متر زمین خالی دارد
و اقایه صمد:ک کارگر ساده میباشد
دوستانی ک قصد شرکت و توضیح بیشتر دارن به ادرس زیر ایمیل فرمایند:
Miladromi00@gmail.com
تمامه کار هایی ک ما برایتان انجام میدهیم ضمانت شده و رایگان میباشد
امید است ک مارا همراهی کنید ک بتوانیم خدمتی کنیم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
ببخشید، اتفاقا اينا جزو دسته رانت خواران دولتی هستن، وپول دارای که زحمت کشیدن وخلاقبت داشتن کسانی مثل عظیم زاده،،قلم چی، وغیره هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
من لنگ دو تومن شارژ
امیر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
دنیا می گذرد همه اخری تو یه تیکه قبریم ولی نمیدونم چرا دنیا اینجوریه چرا یکی باید تو پول شنا کنه یکی واسه نون شبش مونده هی روزگار
ناشناس
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۹
درسته قناعت ارزش بسیار زیادی داره، گنج بی پایانه ،ولی خداوند از کسانی که از بی عرضگی و تنبلی ادعای قناعت دارندبیزار است همچنین کسانی ذبون و ذلیل هستند وجرات مبارزه ندارند و وجدان خود را با دعا آخرت و.....گول می زنند
سارا معتضدیان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
سلام به همه عزیزان پولدار . نوش جونتون . به زودی منم به جمع شما اضافه میشم چون با تلاش زیاد دارم یه تجارتی رو شروع میکنم . من میدونم تجارت خیلی سخته و خدا به اندازه سختی اون به کارآفرینها پول میده . از همه عزیزان میخوام سعی و تلاش کنن اگر میبینن الان تو این زندگی هستن که راضی نیستن بدونن این برنامه ریزی پنج سال گذشته اونها بوده و از الان برای پنج سال دیگه یه برنامع متفاوت تری بریزن تا موفق بشن . راز موفقیت تعین هدف و جنگیدن برای هدف هست .
فسقلی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
رقابت ثروت اندوزی و پولدار شدن خیلی جاها بی رحمی میطلبه ، اینا عام المنفعه هم کارایی کردن که الان داریم میگیم اینا پولدار خوبا هستن !! نخیر ثروت اندوزی = بی رحمی این یک اصله دوستان گل و بلبلم
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
ولا پول هم خوبه مثلا اگر من خونه داشتم کرایه نشین نبودم بی خبر ها پولدار خوش بحالتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
پولدار شدن یک حرفست کتابهای روانشناسی ثروتو بخونید و توو دوره هاش شرکت کنین
مهس
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
۵۸۹۲۱۰۱۲۰۴۹۲۶۰۱۴جمیله قیصری پورسلام دوستان گلم
کودکی خردسال بخاطر یه سری مشکلات مادرش بچه شو گذاشته و رفته ، پدرش هم بیماره وتوان نگهداری فرزند خردسالش رو نداره ومادربزرگش ازش نگهداری میکنه مادربزرگ بخاطر شرایط بد اقتصادی ودرآمدپایین توان خرید شیرخشک ومای بی بی برای این طفل معصوم ندارند

اگر هرکدام از عزیزان بزرگوار گروه هرمبلغی که درتوان دارند به این امر اختصاص دهند، تاگره ای از مشکلات همنوعانمان باز شود،
و
قطعا مورد رضای خداوند و توجه حضرت بقیه الله ارواحنا فدا خواهد بود.

آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون را برای یکایک عزیزان از درگاه ایزد منان داریم.
ارادتمند شما


سعید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
من هیچ نظری ندارم فقط افتضاح خودم بیش از حد اندازه نیاز به پول دارم اگه کسی داشت زنگ بزنه شماره بهش بدم برام پول بریزه
دروغ هم نمیگم
مریم
Netherlands
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۲
سلام توروخدا ی با خدا کمکمون کنه داریم از گرسنگی میمیریم هیچی نداریم بخوریم هیچکسم بهمون کمک نمیکنه الانم چندروزه چیزی نخوردیم توروخدا کمکمون کنید التماس میکنیم .
مریم
Netherlands
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۲
سلام توروخدا ی با خدا کمکمون کنه داریم از گرسنگی میمیریم هیچی نداریم بخوریم هیچکسم بهمون کمک نمیکنه الانم چندروزه چیزی نخوردیم توروخدا کمکمون کنید التماس میکنیم .شماره تماس 09902296426
ندا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
سلام به پولدارایی که فکر بقیه نیستند اگر واقعا بدون منظور کمک کردید درسته. من پنج میلیون بدهی دارم می تونید کمکم کنید. ایمیل من هست. لطفا به ایمیلم ارسال کنید. اگر واقعا قصدتون کمک کردن نه بوالهوسی
ندا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
سلام به پولدارایی که فکر بقیه نیستند اگر واقعا بدون منظور کمک کردید درسته. من پنج میلیون بدهی دارم می تونید کمکم کنید. ایمیل من هست. لطفا به ایمیلم ارسال کنید. اگر واقعا قصدتون کمک کردن نه بوالهوسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
منم به زودی پولدار میشم هر چند الان فقیرم
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
سلام دم هموشون گرم حتما لیاقتشو دارن که الان تو این موقعیتن همه مام اگر بخواهیم میتونیم.
ناشناس
United States of America
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
واقعا فاطمه مقیمی عالی است❤❤❤
سعید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
متاسفانه کشور ما بعد از انقلاب با رفتن کارشناسان خارجی
وقعطع رابطه با کشورهای دیگر عدای در اول انقلاب با تلاش وبدونه هیچ توقعی کار کردن ولی چون برنامه ریزی وعلم اقتصادی نداشتند نتوانستن کاری برای این کشور انجام بدهند واقتصاد کشور با این ثروت در زمانی که فرزندان ما در حنگ کشته میشدند اعدای در خفا مانند زالو ثروت را به چپاول بردن اگر کسی هم اعتراض میکرد با نفوذی که پاشتن انرا خفه میکردن تمام ثروت اندوخته بعد از انقلاب از طریق رانت اختلاس رابطه پست های پول ساز وحساس حق ناس وخوردن بیت المال بوده اکنون هم به اوج خود رسیده واکنون اعدای که افول کار خود را میبینند در حال خروج ثروت این مرز بومند ای کسانیکه در راس هستید وواقعان قلبتان برای این مرز بوم میتبد نگذارید تا با اینکار انها کشور ما به سوریه ای دیگر تبدیل شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
با سلام
خوش به حال آقایان وبد به حال همه این آقایان وخانم که حداقل جای ۲۰۰ نفر مغز متفکر را به خاطر ثروت باد آورده بعضی از آقایان از افرادی که واقعاً خودشان باکار و کوشش بدست آوردن معذرت می خواهم وبا ثروتشان حرفی ندارم ولی با اشغال جایگاهها واقعاً سفره هزاران نفر را بی نان کرده اند کمی فکر کنند متوجه می شوند که با گروه اول به نظر من فرقی ندارند
سکىنھ
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
سلام تور برام کمک کنىد مشکل مالى دارم
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵
باسلام اینها زحمت کشیدند شماهم زحمت بکشید اگه به من وتو می می بخشیدند حالا نداشتن شماهم برید کاربکنید گدایی آخرش چی یک ریال اگه مردهستند نباید کمک کننداونهاهم مثل شما بودندولی مثل شمادست دراز نبودند خدا گفته ازتوحرکت ازمن برکت
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۹
سلام شماها همیشه آماده میخواهید هرکی پول داره کارکرده خیرش راببینه شماآماده میخواهی اصلا توایران باید کارکنید مثل همین پولدارها خدانگفته توخونه بخوابی وآماده بخوری
محسن
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
دکتر یاسر میراحمدی و فراموش کردین
محسن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
دکتر یاسر میراحمدی و فراموش کردین
AMIR
Bulgaria
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
بخورید و بیاشامید ولی اسراف نکنید.
عبدالحکیم طاهری
Netherlands
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۴
سلام خوبین من معلول هستم من به کمک شما احتیاج دارم پول نقدی میخوام
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
خوش به حالتون ما که برای ی یخچال و فرش ماشینی موندبم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
سللم منم مستحق کمک هستم لطفا به من هم کمک کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
حرفی ندارم .فقط همیشه حسرت میکشم
ناشناس
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۲
اینایی که میگن نداریم کمک می خواهیم چطور وقت و پول دارند تو اینترنت بچرخند اگر این وقت هزینه رو جایی دیگه مصرف کردند الان لنگ پول نبودند،من از افغانستانیها حمایت نمی کنم ولی ازیک خصیصه اخلاقی شون خوشم اومده من خودم بشخصه تاحالا از برداران افغان! کسی رو ندیدم که.گدایی کنه قاعدتا با این همه جنگ و بدبختی باید تعداد زیادی گدای افغانی می دیدیم اگر انسان نجابت وهمت داشته باشد می تواند گلیم خودش را از آب بکشد ویژگی افراد کار آفرین و ثروت مند رع نگاه کنید چقدر می خوابند،چقدر کار می کنند چقدر تلاش می کنندبه جز عده ای که با رانت و اختلاس به ثروت رسیدند اکثر کار آفرینان از اول ثروتمند نبودند ایده متفاوت و تلاش فراوان باعث به هدف رسیدند بد نیست زندگی نامه کار آفرینان را مطالعه کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
سلام خانم ۴۵ساله هستم با مشکلات فراپان از خیرین تقاضای کمک دارم لطفا پیگیری کنید مستاحری بد دردیه با مخارج سه فرزند ودست تنها ۹۹۳۸۶۹۳۸۸۹۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
سلام خانم ۴۵ساله هستم با مشکلات فراپان از خیرین تقاضای کمک دارم لطفا پیگیری کنید مستاحری بد دردیه با مخارج سه فرزند ودست تنها ۹۹۳۸۶۹۳۸۸۹۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
یکی از این مردان بزرگ اگر به من وام بدون بهره قرض الحسنه بدن که من یه ماشین بخرم برا ی این ور اونور رفتنم مدر ک معتبر هم از من بگیرن که ماهیانه قسط بدم.من تو خانواده ام اختلافاتم تموم میشه.کدومشون اینکار را می کنند ...هیچکدام همچین کاری نمی کنند..دل می خواهد به وسعت دریا
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
سلام برای بهبودی یک بیمار که خودمم کمکش کردم ولی بازم پول عمل کامل نشده لطفا هرچقدر میتونید واریز کنید به امام حسین خیلی واجبه 5892101130372739فرشاد
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
سلام من یک زن 32ساله هستم هرکی این پیامو میخونه شانزده سالم بود ازدواج کردم ولی برحسب ارزوهام شوهرم محتاد هست همیشه من به باد کتک میزنه یه دونه دختر چهارده ساله دارم که حسرت همه چیز مونده به دلش زیر این اسمان به این بزرگی من دخترم ازهمه چیز ناامیدیم هرچی دست روبه خداهم بلند میکنم قربانش برم اون روز ازدیروزم بدترمیشه ازشمایی که این میخونید هرچی ازدستتون میا هزارتومان پنج هزارتومان کمکم کنید 5029381035698646
فرزاد
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
سلام خوبی اهل کدوم شهر هستین
فرزاد
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
سلام خوبی اهل کدوم شهر هستین
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
سلام من یک زن 32ساله هستم هرکی این پیامو میخونه شانزده سالم بود ازدواج کردم ولی برحسب ارزوهام شوهرم محتاد هست همیشه من به باد کتک میزنه یه دونه دختر چهارده ساله دارم که حسرت همه چیز مونده به دلش زیر این اسمان به این بزرگی من دخترم ازهمه چیز ناامیدیم هرچی دست روبه خداهم بلند میکنم قربانش برم اون روز ازدیروزم بدترمیشه ازشمایی که این میخونید هرچی ازدستتون میا هزارتومان پنج هزارتومان کمکم کنید 5029381035698646
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
سلام من یک زن 32ساله هستم هرکی این پیامو میخونه شانزده سالم بود ازدواج کردم ولی برحسب ارزوهام شوهرم محتاد هست همیشه من به باد کتک میزنه یه دونه دختر چهارده ساله دارم که حسرت همه چیز مونده به دلش زیر این اسمان به این بزرگی من دخترم ازهمه چیز ناامیدیم هرچی دست روبه خداهم بلند میکنم قربانش برم اون روز ازدیروزم بدترمیشه ازشمایی که این میخونید هرچی ازدستتون میا هزارتومان پنج هزارتومان کمکم کنید 5029381035698646
انیتا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
دوستان ببخشید عذر میخام ینفر امده پی وی من باباش فوت شده یه دختر 18 سالش که چهار تا بچه هستن
خانواده فقیری هستن تو رو خدا هر کی اگه میتونه در حد توانش کمکش کنه
هر کی میخاد کمکش کنه بیاد پی وی من بهش شماره کارت بدم ثواب داره

5058011228864499
به نام انیتا پورداداش
آنیتا پورداداش
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
دوستان ببخشید عذر میخام ینفر امده پی وی من باباش فوت شده یه دختر 18 سالش که چهار تا بچه هستن
خانواده فقیری هستن تو رو خدا هر کی اگه میتونه در حد توانش کمکش کنه
هر کی میخاد کمکش کنه بیاد پی وی من بهش شماره کارت بدم ثواب داره

5058011228864499
به نام انیتا پورداداش
آنیتا پورداداش
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
دوستان ببخشید عذر میخام ینفر امده پی وی من باباش فوت شده یه دختر 18 سالش که چهار تا بچه هستن
خانواده فقیری هستن تو رو خدا هر کی اگه میتونه در حد توانش کمکش کنه
هر کی میخاد کمکش کنه بیاد پی وی من بهش شماره کارت بدم ثواب داره
5058011228864499
به اسم انیتا پورداداش لطفا کمک کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
میلیاردر شدن فقط با تلاش و کار نیست. اگر اطلاعات و وابستگی به کانونهای قدرت و ثروت نداشته باشی تلاش و کوشش به جایی نمی رسد.
مهدی ترکی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
سلام پارسال برج ۱۲ بارم در جاده راهزنا بردند بعد ۴۳سال تمام سرمایع من این بود ماشین سوراخ سوراخ و مستاجر و وام دارم چک داشتم برگه خورد پل دختر اگاهی زنگ بزنید سوال کنید بارم رفت تا الان دزد پیدا نشد ماشین هم پارکینک سرمایع ندارم و راحت بگم نان شب ندارم یخچال و تلویزیونم فرختم برای کرایه خونه و خرج خونه به این ماه محرم قسم بانک ملی سوال کنید قسط ضامن میدهدوبانک ملت چک م برگه خورد اقایون به امام حسین صدقه سر خانواده تون کمک کنید تا دوبار سرپا بشم و هزارجا رفتم از بیت رهبری تا امام جمعه جواب درست ندادن این شماره ملی من تحقیق کنید بعد کمک ۱۹۵۰۸۴۰۲۳۹ و این شماره من 09309510512 اگر پدری و یا مادر درک می کنی شرمندگی نداشتن یک هزاری برای خرید نان برای زن بچه می فهمی چی میکم التماس دعا
خدیجه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
سلام خسته نباسید منم یه خانم هستم یه دونه پسر دارم وشوهرم محتاد هست نمیتونم خرجیپسرمو دربیارم خودم قالی میبافم نمیتونم دستام دردمیدرکنه به من کمک کنید پسرم میخوام بره مدرسه نمیتونم خرجی شو دربیارم توراخدا کمکم کنین اینم شماره کارتم میتونین بیای ازهمه وزیتمو بپرسین نمیتونم لباسشو بخرم بره مدرسه ۵۸۹۴۶۳۱۸۹۳۵۶۵۶۷۱ توراخدا کمکم کنیم ازفرزندم شرمنده نشم
فرزادسلام
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
سلام اهل کدوم شهر هستین
خدیجه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
سلام خسته نباسید منم یه خانم هستم یه دونه پسر دارم وشوهرم محتاد هست نمیتونم خرجیپسرمو دربیارم خودم قالی میبافم نمیتونم دستام دردمیدرکنه به من کمک کنید پسرم میخوام بره مدرسه نمیتونم خرجی شو دربیارم توراخدا کمکم کنین اینم شماره کارتم میتونین بیای ازهمه وزیتمو بپرسین نمیتونم لباسشو بخرم بره مدرسه ۵۸۹۴۶۳۱۸۹۳۵۶۵۶۷۱ توراخدا کمکم کنیم ازفرزندم شرمنده نشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
سلام خانم هستم شوهرم فوت شده یه پسردوساله دارم نمیتونم ازبس مخارج زندگی بربیام تورخدا هرکی قصدکمک کردن داره بیاد پی وی
فرزاد
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
سلام خوبی اهل کدوم شهرهستین ی شماره کارتی برام میفرستی
میثم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
سلام من دانشجو هستم بودجه درس خوندن رو ندارم پدر ومادرم کاری گری میکنند الان من دوست دارم درسمو ادامه بدم ترو خدا کمک کنید انشالله همون جور که به شما داده هنوز زیاد تر بده شماره کارتم ۶۰۳۷۷۰۱۲۰۵۷۱۹۶۰۹
زینب
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۶
سلام توروخداکمکم کنیدگرفتارهستم به 3تومن پول نیازدارم شوهرم بیکاره مریض بوده توروخداکمکم کنیدپول قصدواجاره خونه دارم بابت همین پولومی خوام توروخداکمکم کنید09222994716اگرقصدکمک داریدبیایدپیوی
حسن شحمانی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
سلام نیازبه پول هستم توروخداکمکم کنیدخانمم حامله است دکترش ازم ۵تومن می خوادتازایمانش بکنه هیچی هم برابچه نخریدیم یک هفته دیگه موقعه زایمانشه ۲تومن می خوام واسه خریدوسایل بچه کلا ۷تومن می خوام مستاجرهم هستم توروخداکمکم ثوابی داره
5892 1010 9862 1101
شماره حساب بانک سپه لطفا کمک کنید ممنونم
محمد
Germany
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶
سلام من یک بچه فلج مغزی دارم کا ۱۱ ساله حرف نمیزند وراه نمیرود و نیاز پول نقد دارد دکتر ببرم ۵ملون تا ده ملیون تومان پول دکتری برای فیروز توراپی و عمل پا مخواهد من خودم کار سادم هرچی کار میکنم خرج خانه بیشر نمیشه و جز خدا کسی راه ندارم کمک کند شماره کارتم ۶۰۳۷۹۹۸۱۵۱۷۷۹۱۲۰ سن من ۴۰ سالم
زهره
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
سلام من فردی هستم مجرد ۳۱ ساله پدرم نمی توانه کار کند مشکل تنفسی داره وآنتروزپول که اصلا نمی توانه کار کنه ما پول نداریم نمی توانم ازدواج کنم به خاطر نداری خواهش می کنم کمکم کنین دعایتان میکنم
هیچی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
یکی نمیشه یه ۳میلیون بزنه به کارت
هیچی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
یکی نمیشه یه ۳میلیون بزنه به کارت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
ازتون خواهش مکنم به من کمک کنید مسناجرم صاحب خونه جوابم کرده حسرت خونه مونده تودلم 47سالم یک بار صاحب خونه نشدم دیکه از زندکی خسته شدم پسرم زندان خودم دندونام خراب نمتونم غذا بخورم یک پسرم اززندگی نا امید شده خیلی زنندگی سختیرو مگذرونم.چند سال کار کردم به خاطر سنم کار نمیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
ما اصلا تو ایران فقیر نداریم و بهترین اقتصاد خاورمیانه رو ایران داره و کسی هم شرمنده ی زن و بچه اش نیست آخه وقتی آدم پول ندارم چرا زن میگیره و بچه دار میشه
محدثه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
کسایی که پولدار هستن اینقدر راحت زندگی نمی کنن اینقدر رقیب و دشمن دارن که حتی یه شب راحت ندارن
هیچ وقت نمی شه آدم رو از روی ظاهر دید باید به درونشون نگاه کنید و ببینید چه قدر داغون هستن من اگه تیپ بزنم بیام تو خیابون همه فکر میکنن من پولدارم
ولی از من نصیحت به شما ها که نظر می دید !
چشمتون عقلتون نباشه !!!
تمام
محدثه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کسایی که پول دار هستن فکر می کنی خیلی زندگی خوبی دارن بعضی هاشون هستن همش کار و تلاش می کنن که رقیب و دسمنشون رو شکست بدن
اینقدر رقیب و دشمن دارن که شب ها می ترسند بخوابند
به ظاهر نگاه نکنید به درون انسان به چشماشون نگاه کنید که وقتی بچه بودن به خاطر پول و رقیب مادر پدراشون بهشون محبت نکردند
پس خدا رو شکر کنید خانواده دارید که دوستون دارند
ولی از من به شما نصیحت !!!!!!!
چشمتون عقلتون نباشه !!!
به جای این حرف ها و نظر دادن ها تلاش کنید تلاش کردن و امیدوار بودن شاید پول دار نباشید ولی احترام و آبرو برای خودتون دارید
بهترین ثروت = آبرو
ناشناس
جمعه ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
گربه دستش ب گوشت نمیرسع
لیای
Kazakhstan
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
سلام خواهش میکنم من ودوتا بچهام را از دست فقرونداری نجات بدید چندین بارخواستم خودکشی کنم اخر ادم بیپولو بیدرامدو بیخانه به چه دردمیخوره شماره کارتم 6037701530475265
لیای
Kazakhstan
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
سلام خواهش میکنم من ودوتا بچهام را از دست فقرونداری نجات بدید چندین بارخواستم خودکشی کنم اخر ادم بیپولو بیدرامدو بیخانه به چه دردمیخوره شماره کارتم 6037701530475265
Ayob
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
سلام دوستان عزیز ،من جوان 29 ساله هستم میخوام برای خودم یک کار جور کنم از برادران وخواهران سرمایه دار می خوام بهم کمک کنند،بهم قرض بدن یه مغازه باز کنم ودران مشغول کار بشم،پولشون دوباره برمی گردونم ،درحین کارم خورد خورد بهشون پس میدم ،خداوند به زندیگی تون ،مالتون برکت بده ،از کمکتون ممنونم،
سمانه
Netherlands
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
ی بابا ی فکری ب حال مردم بکنید پولدارا،
هستن کسایی ک میخوان خونه بخرم شبیه من بدبخت اما یا پول کم دارم یا کلن درحد توانشون نیست کمک کنید توردوخدا
اسماعیل
Germany
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
سلام خواهش می کنم من ۳۳سالمه معلولم و آرزو دارم از خداوند و از شما بنده خدا ارزوهایم فراورده کنید ماشین پراید خواستم کمکم کنید به رضایی خدا دلم شاد کنید تا خداوند در دلتن خوشحالی و سلامت بانک ملی۶۰۳۷۹۹۷۳۰۴۷۴۵۵۵۸
شماره ملی بنده برای پیگیری ۱۸۹۹۸۷۶۴۰۵معلول شدید نیاز به ماشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
سلام من مادر دو تا معلول هستم پسرم نیاز به عمل دارد پول نداریم اجاره نشین هستیم اول خدا دارم بعد شما از شما خواهش می کنم کمک مان کنید این هم شماره حساب من است ۶۰۳۷۹۹۷۴۲۰۵۲۱۵۲۹
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
سلام دوستان گلم
کودکی خردسال بخاطر یه سری مشکلات مادرش بچه شو گذاشته و رفته ، پدرش هم بیماره وتوان نگهداری فرزند خردسالش رو نداره ومادربزرگش ازش نگهداری میکنه مادربزرگ بخاطر شرایط بد اقتصادی ودرآمدپایین توان خرید شیرخشک ومای بی بی برای این طفل معصوم ندارند

اگر هرکدام از عزیزان بزرگوار گروه هرمبلغی که درتوان دارندحتی ۱۰هزارتومان به این امر اختصاص دهند، تاگره ای از مشکلات همنوعانمان باز شود،
و
قطعا مورد رضای خداوند و توجه حضرت بقیه الله ارواحنا فدا خواهد بود.

آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون را برای یکایک عزیزان از درگاه ایزد منان داریم.
ارادتمند شما
نقدی

ف
United States of America
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
من به خاطر پنج ملیون بدهی مخوام کلیم بفروشم زن ۳۵ سالم با چار بچه شوهرم کار با اوزا کرونا هیچ کسم نمخره
زهرا ح
France
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۶
سلام به تمام کسانی که درعمل میتونن کمک کن نه درحرف خانم خونه دارهستم دوقلوباردار بخاطرفشارخون بالا۷ماهه سزارین شدم یکی ازبچه های عزیزم رفت پیش خدا اونیکی هم شش روزه بیمارستان داخل دستگاه اصلا خوب نیس زبونم لال..بخاطر دکتر.ازمایش.سونوگرافی مخارج خونه بالای۱۲ میلیون بدهی داریم شوهرم کارگرسلدست مریضه نمیتونه کارکنه طلبکارا جزبردن ابرو کاری ندارن حالا ازشماها که اینقدر مردهستین وخوب خواهش میکنم کمکمون کنین درعمل نه حرف .سلامتی همتون
آينده
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
سلام
همه جا داد زديم تا حقمون رو بگيريم ولي حتي نتونستم حقم رو از همسر سابقم بگيرم چون دادگاه اونقدر انصاف نداشت كه ١٢سال زندگي رو با همون ترازويي كه روي ميزش گذاشته بسنجه
مرد راحت ميتونه اموالش رو به نام اقوامش بزنه و بعد دادخواست طلاق و بعد هم وكيل و آخرش يا طلاق توافقي و يا هر روز دادگاه
بدتر اينه كه چون پول نداري بچه هاتم از دست ميدي
چون قانون فقط دنبال منافع مرده
تازه ميشي يه زن مطلقه كه اول بدبختيه
براي پيدا كردن كار هر جا ميري هزار تا پيشنهاد مزخرف دارن و بايد بياي بيرون
اونوقت ميشي يه زن تحصيلكرده ي تنها كه مقدار قرض هاش به ٥٠ ميليون ميرسه و هنوز از چشم نگاه هاي هرزه ي بهضي مردها فرار ميكني
كرونا و شرايط اقتصادي كمر امثال مارو شكسته
كه حتي به فروش كليه و كبد فكر كني
و الان دنبال كمكيم كه حداقل مقروض نباشيم
وگرنه اين اوضاع با مرگ فرقي نداره
آينده
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
سلام
همه جا داد زديم تا حقمون رو بگيريم ولي حتي نتونستم حقم رو از همسر سابقم بگيرم چون دادگاه اونقدر انصاف نداشت كه ١٢سال زندگي رو با همون ترازويي كه روي ميزش گذاشته بسنجه
مرد راحت ميتونه اموالش رو به نام اقوامش بزنه و بعد دادخواست طلاق و بعد هم وكيل و آخرش يا طلاق توافقي و يا هر روز دادگاه
بدتر اينه كه چون پول نداري بچه هاتم از دست ميدي
چون قانون فقط دنبال منافع مرده
تازه ميشي يه زن مطلقه كه اول بدبختيه
براي پيدا كردن كار هر جا ميري هزار تا پيشنهاد مزخرف دارن و بايد بياي بيرون
اونوقت ميشي يه زن تحصيلكرده ي تنها كه مقدار قرض هاش به ٥٠ ميليون ميرسه و هنوز از چشم نگاه هاي هرزه ي بهضي مردها فرار ميكني
كرونا و شرايط اقتصادي كمر امثال مارو شكسته
كه حتي به فروش كليه و كبد فكر كني
و الان دنبال كمكيم كه حداقل مقروض نباشيم
وگرنه اين اوضاع با مرگ فرقي نداره
بهاره
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
سلام کسی هست که بتونه به من کمک کنه ماهی یک میلیون شب ها خواب پول راماهایی که نداریم باید ببینیم چرا یک شماره حساب می دم ببینم یک نفر تواین دنیا خواهش می کنمهست که به من کمک کنهاینم شماره حسابه سپه۶۳۹۵۹۹۱۱۵۵۰۰۹۰۹۵
رحمانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
خیلی از این پولدارها با رانت پولدار شده اند. نه تلاش. مثال اش هم همین انصاری هست. سهام دار بانک کارافرین و ... .
جواد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
جهت سرمایه گذاری در شهریار خرید ملک زمین وباغ در شهرسر سبز شهریار ۰۹۱۹۲۶۶۵۰۴۴
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
همه نظرات رو خوندم ....من آدم پولداری نیستم و نمیخام کسی رو قضاوت کنم ....من در حال حاضر سرباز ارتش هستم ....تا اینجای زندگیم هرچیزی رو که خاستم براش زحمت کشیدم و خودم عرق ریختم تا بهش دست پیدا کردم .....مدرک ارشد دارم و واسه درسی که خوندم خیلی ارزش قاعل هستم .....نظر شخصی من اینه هیچ چیزی توی این دنیا بدون حکمت خداوند انجام نمیشه .....اگر کسی پولدار شده و کسان دیگه ای فقیر شدن حتما دلیلی داره ....از خدای بزرگ میخام هرکس لیاقت پولدار شدن رو داره خدا هرروز رزق و برکت زندگیشو بیشتر کنه .....همیشه سفره دار باشید خدا میبینه حال میکنه سفرتونو بزرگتر میکنه .....انشالاه روزی برسه که روی ایران زمین فقیری وجود نداشته باشه .....در آخر هرچیزی رو میخاید از خدا بخاید و در مسیرش قرار بگیرید ......و هو علی کل شی قدیر .....موفق باشید ....مهرداد یه بنده خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
گداخانه ای ب نام ایران......
جواد معصومی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
باسلام مشاوره خرید زمین باغ مسکن وسرمایه گذاری در نگین غرب تهران شهر سرسبز شهریار ۰۹۱۹۲۶۶۵۰۴۴
وحید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
با سلام و ارادت
من نمیخام کسی بهم پول کمک کنه... اگر کسی داره بهم ۵۰ میلبون تومان قرض بده، سه ماهه برمیگردونم. چک و سفته هم بهش میدم
واقعا نمیخام بهم کمک کنه... ففط قرض بده
۰۹۰۲۱۹۸۷۵۴۴ واتس اپ
جواد معصومی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۴
با سلام مشاور خرید ملک زمین باغ ویلا در شهریار وهمچنین سرمایه گذاری با ما تماس حاصل فرمایید ۰۹۳۶۴۳۴۳۶۵۷معصومی
یاسر
United States of America
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۶
سلام بقران برای نون شب موندم به فاطمه زهرا قسم بهم کمک کنید۶۰۳۷۷۰۱۱۸۰۶۸۹۸۸۴
حدیث
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
سلام به همه آخه مگه الان کسی هم به کسی کمک میکنه خودم یه مادرم دوتا بچه دارم میخوام برا بچه ام تابعیت مادر بگیرم به هرکی رو زدم چون هزینش را نداشتم کارام رو بکنیم دریق از یه زره کمک توراخدا اگه کسی شرایطش را داره واقعا میتونه کمک کنه بیاد جلو چون من دیگه واقعا ناامید شدهام چون بخاطر فقرمون دوتا بچه بیسرنوشت میمونه اینم شمارمه ۰۹۱۹۱۳۲۲۸۷۱
سید معصومه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
سلام من واقعا نیازمندم شوهرم از ۲ سالگی یتیم شد و با بدبختی بزرگ شده کمیته امداد هم از ۱۸ سالگی کمک رو قطع کرد و هیچ وام یا کمکی بهش نداده
من خودمم پدرم معتاده و هیچ پشتیبانی نداریم و به شدت به کمک مالی نیاز داریم مستاجر هستیم
خواهش میکنم اگه خیر می شناسید معرفی کنید من رو بهش تا بتونه کمکم کنه برای ساخت یا خرید یه سوئیت کوچیک
شماره کارتم ۵۸۹۲۱۰۱۲۶۵۰۹۴۲۶۴
حتی ۵۰۰ هزارتومان هم برام پول زیادیه اگه هرکسی کمک کوچیکه بهمون بکنه میتونیم ما هم جمع کنیم خونه دار بشیم حداقل ماهی یک میلیون اجاره ندیم
اسماء
United States of America
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
سلام نیازمندکمک مالی هستم دختری28ساله هستم ازمشهدنیازیه کمک دارم پدرم کارگرنمکی هستن وضعیت خوبی نداریم 28سال که درحسرت یه دست لباس نوموندم نیازبه دوتاسمعک دارم سمعک هام خراب ان پدرم پول ندارن بگیرن 28ساله که حسرت یک باردیدن درآرزوی کربلاهستم ودلم میخوادفقط یک باربرم قم حرم حصرت معصومه وجمکران روببینم کسی هست کمکم کنه منوبه آرزوهام برسونه این شماره کارتمه
5057851023669929
حوا حسنی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
سلام خوبی من از ایران هستم یک مادر دل شکسته که یک فرزند معلول دارم بچه هم را میزاریم میرم سر کار برای معالجه اش سال پیش پیوند به دو تا پاهایش دکتر انجام داد ولی زندگیم و فروختم واسه عمل پسر هم کسی رو نداشتیم پسرم معلول ذهنی و جسمی است عمل که کرد دکتر ۵۰ ها ۵۰ گفت است امیدم به خدا و اهل بیت کردم زن و شوهر وقت گریه می کردیم کسی رو نداشتیم جز خدا کمی پسرم روی پاهایش راه بری الان ده قدیم میری میوفتی باز هم خداروشکر به پسر هم کمک کنی که ادامه بدهم معالج اش
صغری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
سلام وقت بخیر بنده مدت 18 سال مستاجر هستم صاحبخانه ما را جواب کرد و الان هر کجا میرویم اجاره و رهن بالا هستش ما که دیگه خانه دار نمی شویم حداقل دو روز ی که زندگی می کنیم اجاره خوب و زندگی خوب بکنیم و آخر هم بعد از چند سال از این دنیا می رویم حداقل به خودمان می گوییم که خوب زندگی کردیم از شما بزرگواران درخواست دارم رهن کامل که سیصد میلیون می باشد به ما کمک کنید و هر وقت هم از این دنیا رفتیم پول به خودتان برگردد فقط دوست دارم یکجا خوب زندگی کنم در گرگان ممنون میشوم کمکم کنید با تشکر
تینا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹
چی همه دارن گدایی میکنن خخخخخخ منم 5ملیاروپول میخوام بدین خخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
باسلام و احترام
من یه زن بیوه هستم وچندسال جداازشوهرم زندگی میکنم واحتیاج به کمک مالی دارم
شماره کارتمه6277601838535217
فرزاد
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
سلام این شماره منه زنگ بزن
۰۹۱۷۳۰۹۷۲۹۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
باسلام و احترام
من یه زن بیوه هستم وچندسال جداازشوهرم زندگی میکنم واحتیاج به کمک مالی دارم
شماره کارتمه6277601838535217
جعفر-مشهدامامرضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
جوانی هستم ۲۸ساله که به هردری میزنم نمدونم چرابسته اگرکسی شغلی کاری داره که من بتونم باهاش خرج زندگی روبدم ازش خواهش میکنم بهم کمک کنه
6104-3373-9842-9660
یاعلی گفتیم وعشق آغازشد!
جعفر-مشهدامامرضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
جوانی هستم ۲۸ساله که به هردری میزنم نمدونم چرابسته اگرکسی شغلی کاری داره که من بتونم باهاش خرج زندگی روبدم ازش خواهش میکنم بهم کمک کنه
6104-3373-9842-9660
یاعلی گفتیم وعشق آغازشد!
جعفر-مشهدامامرضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
جوانی هستم ۲۸ساله که به هردری میزنم نمدونم چرابسته اگرکسی شغلی کاری داره که من بتونم باهاش خرج زندگی روبدم ازش خواهش میکنم بهم کمک کنه
6104-3373-9842-9660
یاعلی گفتیم وعشق آغازشد!
جعفر-مشهدامامرضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
جوانی هستم ۲۸ساله که به هردری میزنم نمدونم چرابسته اگرکسی شغلی کاری داره که من بتونم باهاش خرج زندگی روبدم ازش خواهش میکنم بهم کمک کنه
6104-3373-9842-9660
یاعلی گفتیم وعشق آغازشد!
خانم ع نادری
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۶
سلام ببخشید من از لحاظ مالی مشکلات دارم و دنبال کار با حقوق مناسب هستم
خانم ع نادری
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۶
سلام ببخشید من از لحاظ مالی مشکلات دارم و دنبال کار با حقوق مناسب هستم
ناشناس
Canada
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
سلام.ما هم با دوتا بچه تو استان فقیر چهارمحال و بختیاری مستاجریم شوهر کارگر دارم که شکممون با این کارگری سیر نمیشه.شش ماهه نتونستیم اجاره خونه بدیم تا صابخونه حکم تخلیه گرفته وسایلمون وسط اتاق جمع کردیم هر جا میریم اجاره و رهن سر به فلک کشیده.ای کاش فقط یه واحد کوچیک از خودمون داشتیم تا راحت می‌شدیم از مستاجری بقیه آرزوهامون هم که هیچ.شماره کارت میدم‌توروخدا کمک‌کنید اینایی که خدا بهشون لطف کرده مال و ثروت دارن به ما فقیرام کمکی کنند آخرت خدا دستشون میگیره.6037697468371569.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
سلام خسته نباشید من از سیستان بلوچستان هستم میخواهم ازدواج کنم هیچی بخدا ندارم مادرم فلج هست پدرم پیرمرد هست از خیرین محترم میخواهم کمکم کنند خیلی ممنون میشم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
سلام خسته نباشید من از سیستان بلوچستان هستم میخواهم ازدواج کنم هیچی بخدا ندارم مادرم فلج هست پدرم پیرمرد هست از خیرین محترم میخواهم کمکم کنند خیلی ممنون میشم
...
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
سلام
اینجا اگه کسی کمک می‌کنه ماهم درددل کنیم،من یه خانم ۳۵ سالم ،هرچی تو این سالها کارکردم اندوخته داشتم یه آدم کلاهبردار اومد ازم گرفت .الآنم هیچی ندارم .اگر خیری پیدا میشه خوشحال میشم.
رضا
United States of America
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
سلام میشه به منم کمک کنید خیلی نیاز دارم
رضا
United States of America
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
سلام میشه به منم کمک کنید خیلی نیاز دارم
رضا
United States of America
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶
سلام میشه به منم کمک کنید خیلی نیاز دارم ۰۹۱۶۲۲۳۲۵۸۹
APPLE
United States of America
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
سلام ۲۰سالمه کلیه ام را میخوام بفروشم خریدار واقعی زنگ بزنه ۰۹۰۲۴۷۸۵۰۰۹
APPLE
United States of America
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
سلام ۲۰سالمه کلیه ام را میخوام بفروشم خریدار واقعی زنگ بزنه ۰۹۰۲۴۷۸۵۰۰۹
APPLE
United States of America
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
سلام ۲۰سالمه کلیه ام را میخوام بفروشم خریدار واقعی زنگ بزنه ۰۹۰۲۴۷۸۵۰۰۹
APPLE
United States of America
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
سلام ۲۰سالمه کلیه ام را میخوام بفروشم خریدار واقعی زنگ بزنه ۰۹۰۲۴۷۸۵۰۰۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
سلام من الان 4 سال توی عقدم شوهرم دوسال زندان بوده والان هم هچی از وسایلاشو نخریده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
سلام من الان 4 سال توی عقدم شوهرم دوسال زندان بوده والان هم هچی از وسایلاشو نخریده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
سلام من الان 4 سال توی عقدم شوهرم دوسال زندان بوده والان هم هچی از وسایلاشو نخریده
معصومه رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
سلام من یه زنم دو تا هم بچه دارم شوهرم از ناحیه کمر مشکل داره ب نون شب هم محتاجم هزینه خرید دفتری هم برا پسرام ندارم قسمتون میدم ب با بالحواعج کمکم کنید ۰۹۹۲۳۷۲۵۷۹۴
معصومه رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
سلام من یه زنم دو تا هم بچه دارم شوهرم از ناحیه کمر مشکل داره ب نون شب هم محتاجم هزینه خرید دفتری هم برا پسرام ندارم قسمتون میدم ب با بالحواعج کمکم کنید ۰۹۹۲۳۷۲۵۷۹۴
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
تک فرزندم پدر مادر ندارم کوچیک بودم تصادف کردن کمکم کنین
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
تک فرزندم پدر مادر ندارم کوچیک بودم تصادف کردن کمکم کنین
امین محبی اصل
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
سلام وقتتون بخیر...بنده ۳۰سالمه.بیکارم.مادرم مریضه پدرم بیمه نداره و بیمار هست.‌.یه برادرم معلوله..و یه برادرم تنگی نفس داره...خودمم بیکارم بخدا قسم...۶نفریم همه مون بیکاریم..بخدا با یارانه ها زندگی میکنیم..لطفا به من کمک کنید..ما هیچکس رو نداریم..شماره تماس میزارم بیاین از نزدیک اوضاع مارو ببینید...09169177547....هرکی در حد توانش میتونه کمک کنه....5859831114751497...امین محبی اصل
امین محبی اصل
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
سلام وقتتون بخیر...بنده ۳۰سالمه.بیکارم.مادرم مریضه پدرم بیمه نداره و بیمار هست.‌.یه برادرم معلوله..و یه برادرم تنگی نفس داره...خودمم بیکارم بخدا قسم...۶نفریم همه مون بیکاریم..بخدا با یارانه ها زندگی میکنیم..لطفا به من کمک کنید..ما هیچکس رو نداریم..شماره تماس میزارم بیاین از نزدیک اوضاع مارو ببینید...09169177547....هرکی در حد توانش میتونه کمک کنه....5859831114751497...امین محبی اصل
امین محبی اصل
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
سلام وقتتون بخیر...بنده ۳۰سالمه.بیکارم.مادرم مریضه پدرم بیمه نداره و بیمار هست.‌.یه برادرم معلوله..و یه برادرم تنگی نفس داره...خودمم بیکارم بخدا قسم...۶نفریم همه مون بیکاریم..بخدا با یارانه ها زندگی میکنیم..لطفا به من کمک کنید..ما هیچکس رو نداریم..شماره تماس میزارم بیاین از نزدیک اوضاع مارو ببینید...09169177547....هرکی در حد توانش میتونه کمک کنه....5859831114751497...امین محبی اصل
امین محبی اصل
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
سلام وقتتون بخیر...بنده ۳۰سالمه.بیکارم.مادرم مریضه پدرم بیمه نداره و بیمار هست.‌.یه برادرم معلوله..و یه برادرم تنگی نفس داره...خودمم بیکارم بخدا قسم...۶نفریم همه مون بیکاریم..بخدا با یارانه ها زندگی میکنیم..لطفا به من کمک کنید..ما هیچکس رو نداریم..شماره تماس میزارم بیاین از نزدیک اوضاع مارو ببینید...09169177547....هرکی در حد توانش میتونه کمک کنه....5859831114751497...امین محبی اصل
امین محبی اصل
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
سلام وقتتون بخیر...بنده ۳۰سالمه.بیکارم.مادرم مریضه پدرم بیمه نداره و بیمار هست.‌.یه برادرم معلوله..و یه برادرم تنگی نفس داره...خودمم بیکارم بخدا قسم...۶نفریم همه مون بیکاریم..بخدا با یارانه ها زندگی میکنیم..لطفا به من کمک کنید..ما هیچکس رو نداریم..شماره تماس میزارم بیاین از نزدیک اوضاع مارو ببینید...09169177547....هرکی در حد توانش میتونه کمک کنه....5859831114751497...امین محبی اصل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
سلام من تو روستا زندگی میکنم. خودتون که میدونین روستا انقدر درامد نداره لطفا کمک کنید هر چقدر که دستتون میرسه بدین
شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۱۲۸۶۸۷۹۹۸۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
سلام من تو روستا زندگی میکنم. خودتون که میدونین روستا انقدر درامد نداره لطفا کمک کنید هر چقدر که دستتون میرسه بدین
شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۱۲۸۶۸۷۹۹۸۴
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کمک کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کمک کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کمک کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کمک کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کمک کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کمک کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کمک کنید
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۶
هیچ پولداری ب نیازمند کمک نمیکنه جز برای اسم ورسم دار تر شدن .پول دار سراغ دارم تواصفهان سالنه ۱۲۰۰میلیارد درامددارن ولی خدا میدونه خونه زیر دستی هاش رو میخوره اینا همش چرت ک کمک کسی بکنن بخدادین وایمان ندارن باپول خدارو هم میخرن وراستی این خدای ما عدالتش اینه ب قول تتلو ک میکه......
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷
هیچ پولداری ب نیازمند کمک نمیکنه جز برای اسم ورسم دار تر شدن .پول دار سراغ دارم تواصفهان سالنه ۱۲۰۰میلیارد درامددارن ولی خدا میدونه خونه زیر دستی هاش رو میخوره اینا همش چرت ک کمک کسی بکنن بخدادین وایمان ندارن باپول خدارو هم میخرن وراستی این خدای ما عدالتش اینه ب قول تتلو ک میکه......
مریم ۲۲
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
من دنبال مردی واسه دوستی میگردم
فرزاد
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
۰۹۱۷۳۰۹۷۲۹۷
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۱
منم مستاجرم شوهرم واقعا ازعهده خرج ومخارج درنمیاد پول پیش ندارم لطفا بهم کمک کنید نمیگم همینجوری بدین به عنوان وام یا قرض بتونم یه خونه رهن کنم
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۱
منم مستاجرم شوهرم واقعا ازعهده خرج ومخارج درنمیاد پول پیش ندارم لطفا بهم کمک کنید نمیگم همینجوری بدین به عنوان وام یا قرض بتونم یه خونه رهن کنم
6037997454547788
هیچکس
United States of America
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۷
یعنی واقعا نمیفهمید که این یک مقاله است و این افراد اصلا پیامهارو نمیخونن و اگر بخونن هم تف کف دست شماها نمیندازن، اینا همه آدمکش و بچه بالان!!! وگرنه مافیای قدرت در ایران معلومه پرونده اش به کی میخوره دیگه...دست از گدایی و التماس بردارید و خودتون رو حقیر و پست و انگل جلوه ندید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
سلام من ازشوهرم جدا شدم سه فرزند دختر دارم مستاجریم فرزندانم بخاطر گوشی ک آنلاین بوده دوسال ازدرس خواندن عقب ماندند و لباس اینا ندارم برای بچه هام و اجاره خانه اینارو نمیتوانم برسانم ازشما خواهشمندم ک بمن و بچه هایم کمک کنید 6037697510900829
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
سلام من ازشوهرم جدا شدم سه فرزند دختر دارم مستاجریم فرزندانم بخاطر گوشی ک آنلاین بوده دوسال ازدرس خواندن عقب ماندند و لباس اینا ندارم برای بچه هام و اجاره خانه اینارو نمیتوانم برسانم ازشما خواهشمندم ک بمن و بچه هایم کمک کنید 6037697510900829
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
سلام من ازشوهرم جدا شدم سه فرزند دختر دارم مستاجریم فرزندانم بخاطر گوشی ک آنلاین بوده دوسال ازدرس خواندن عقب ماندند و لباس اینا ندارم برای بچه هام و اجاره خانه اینارو نمیتوانم برسانم ازشما خواهشمندم ک بمن و بچه هایم کمک کنید 6037697510900829
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
با سلام اینجانب تو بورس ورشکسته شدم دوست دارم یکی دست منو بگیره تا دوباره سر وسامان بگیرم در قبال پرداخت چک معتبر سفته با ضامن تقدیم ظرف خواهد شد ممنونم از کمک شم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
با سلام اینجانب تو بورس ورشکسته شدم دوست دارم یکی دست منو بگیره تا دوباره سر وسامان بگیرم در قبال پرداخت چک معتبر سفته با ضامن تقدیم ظرف خواهد شد ممنونم از کمک شما ۰۹۱۹۳۳۷۴۳۶۱
سالار فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۶
سلام دوستان،، میدونم زندگی تو این شریط سخته، مخارج بالا درآمد کم یا صفر،،. دوستان اولا از خدا بخواهید، با نیت پاک از خود خدا بخواهید، دوما از خود خدا بخواهید. سوما. از پروردگار تان بخواهید که روزی کرم خاکی رو زیر سنگ بهش میرسونه،، چهارما. اگر انسانهای پولدار کمک کردن ودست کسی و گرفتن بلد بودن که،، دیگه پول دار نمیشدن،، عزیران من،، سواره از حال پیاده بی خبره، اگر با خبر هم باشد خودشو میزنه به نفهمی،، شکم سیر از شکم گشنه،، بی خبره.،، خلاصه نون بازو هاتونو بخورید، این این جماعت آبی گرم نمیشه خلاص،،
سالار فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۶
سلام دوستان،، میدونم زندگی تو این شریط سخته، مخارج بالا درآمد کم یا صفر،،. دوستان اولا از خدا بخواهید، با نیت پاک از خود خدا بخواهید، دوما از خود خدا بخواهید. سوما. از پروردگار تان بخواهید که روزی کرم خاکی رو زیر سنگ بهش میرسونه،، چهارما. اگر انسانهای پولدار کمک کردن ودست کسی و گرفتن بلد بودن که،، دیگه پول دار نمیشدن،، عزیران من،، سواره از حال پیاده بی خبره، اگر با خبر هم باشد خودشو میزنه به نفهمی،، شکم سیر از شکم گشنه،، بی خبره.،، خلاصه نون بازو هاتونو بخورید، این این جماعت آبی گرم نمیشه خلاص،،
سالار فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۰
سلام دوستان،، میدونم زندگی تو این شریط سخته، مخارج بالا درآمد کم یا صفر،،. دوستان اولا از خدا بخواهید، با نیت پاک از خود خدا بخواهید، دوما از خود خدا بخواهید. سوما. از پروردگار تان بخواهید که روزی کرم خاکی رو زیر سنگ بهش میرسونه،، چهارما. اگر انسانهای پولدار کمک کردن ودست کسی و گرفتن بلد بودن که،، دیگه پول دار نمیشدن،، عزیران من،، سواره از حال پیاده بی خبره، اگر با خبر هم باشد خودشو میزنه به نفهمی،، شکم سیر از شکم گشنه،، بی خبره.،، خلاصه نون بازو هاتونو بخورید، این این جماعت آبی گرم نمیشه خلاص،،
سالار فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۰
سلام دوستان،، میدونم زندگی تو این شریط سخته، مخارج بالا درآمد کم یا صفر،،. دوستان اولا از خدا بخواهید، با نیت پاک از خود خدا بخواهید، دوما از خود خدا بخواهید. سوما. از پروردگار تان بخواهید که روزی کرم خاکی رو زیر سنگ بهش میرسونه،، چهارما. اگر انسانهای پولدار کمک کردن ودست کسی و گرفتن بلد بودن که،، دیگه پول دار نمیشدن،، عزیران من،، سواره از حال پیاده بی خبره، اگر با خبر هم باشد خودشو میزنه به نفهمی،، شکم سیر از شکم گشنه،، بی خبره.،، خلاصه نون بازو هاتونو بخورید، این این جماعت آبی گرم نمیشه خلاص،،
سالار فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۱
سلام دوستان،، میدونم زندگی تو این شریط سخته، مخارج بالا درآمد کم یا صفر،،. دوستان اولا از خدا بخواهید، با نیت پاک از خود خدا بخواهید، دوما از خود خدا بخواهید. سوما. از پروردگار تان بخواهید که روزی کرم خاکی رو زیر سنگ بهش میرسونه،، چهارما. اگر انسانهای پولدار کمک کردن ودست کسی و گرفتن بلد بودن که،، دیگه پول دار نمیشدن،، عزیران من،، سواره از حال پیاده بی خبره، اگر با خبر هم باشد خودشو میزنه به نفهمی،، شکم سیر از شکم گشنه،، بی خبره.،، خلاصه نون بازو هاتونو بخورید، این این جماعت آبی گرم نمیشه خلاص،،
سالار فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۱
سلام دوستان،، میدونم زندگی تو این شریط سخته، مخارج بالا درآمد کم یا صفر،،. دوستان اولا از خدا بخواهید، با نیت پاک از خود خدا بخواهید، دوما از خود خدا بخواهید. سوما. از پروردگار تان بخواهید که روزی کرم خاکی رو زیر سنگ بهش میرسونه،، چهارما. اگر انسانهای پولدار کمک کردن ودست کسی و گرفتن بلد بودن که،، دیگه پول دار نمیشدن،، عزیران من،، سواره از حال پیاده بی خبره، اگر با خبر هم باشد خودشو میزنه به نفهمی،، شکم سیر از شکم گشنه،، بی خبره.،، خلاصه نون بازو هاتونو بخورید، این این جماعت آبی گرم نمیشه خلاص،،
بانو
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
من همیشه برام سواله یک عده ثروتمند اینهمه پول رو میخوان چکار،چرا اینقدر حرص میزنن،که چی بشه؟ پول به جونشون بندِ
آ خه بدبخت میخوای با خودت ببری تو گور؟ کاش من پولدار بودم و بخش اعظم ثروتم رو به فقرا کمک میکردم و سرمایه ای به افراد جوان میدادم تا برای خودشون کاسبی راه بندازن و خوشحال باشن
Sirwan
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
سلام دوستان علیخانی هستم ۳۲ ساله کرد زبانم خیلی مهربون و جذاب و تا حدودی خوشتیپ هستم.
خواهان دختری زیبا و خوشرو و مهربون و ثروتمند هستم برای ازدواج دائم
آیدی اینستاگرام و شماره: ۰۹۱۴۹۷۶۴۳۴۸
Sirwan_alikhani14@
Sirwan
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
سلام دوستان علیخانی هستم ۳۲ ساله کرد زبانم خیلی مهربون و جذاب و تا حدودی خوشتیپ هستم.
خواهان دختری زیبا و خوشرو و مهربون و ثروتمند هستم برای ازدواج دائم
آیدی اینستاگرام و شماره: ۰۹۱۴۹۷۶۴۳۴۸
Sirwan_alikhani14@
Sirwan
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
سلام دوستان علیخانی هستم ۳۲ ساله کرد زبانم خیلی مهربون و جذاب و تا حدودی خوشتیپ هستم.
خواهان دختری زیبا و خوشرو و مهربون و ثروتمند هستم برای ازدواج دائم
آیدی اینستاگرام و شماره: ۰۹۱۴۹۷۶۴۳۴۸
Sirwan_alikhani14@
Sirwan
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
سلام دوستان علیخانی هستم ۳۲ ساله کرد زبانم خیلی مهربون و جذاب و تا حدودی خوشتیپ هستم.
خواهان دختری زیبا و خوشرو و مهربون و ثروتمند هستم برای ازدواج دائم
آیدی اینستاگرام و شماره: ۰۹۱۴۹۷۶۴۳۴۸
Sirwan_alikhani14@
Sirwan
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
سلام دوستان علیخانی هستم ۳۲ ساله کرد زبانم خیلی مهربون و جذاب و تا حدودی خوشتیپ هستم.
خواهان دختری زیبا و خوشرو و مهربون و ثروتمند هستم برای ازدواج دائم
آیدی اینستاگرام و شماره: ۰۹۱۴۹۷۶۴۳۴۸
Sirwan_alikhani14@
Sirwan
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
سلام دوستان علیخانی هستم ۳۲ ساله کرد زبانم خیلی مهربون و جذاب و تا حدودی خوشتیپ هستم.
خواهان دختری زیبا و خوشرو و مهربون و ثروتمند هستم برای ازدواج دائم
آیدی اینستاگرام و شماره: ۰۹۱۴۹۷۶۴۳۴۸
Sirwan_alikhani14@
ستار
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
سلام برای پول پیش کمکم کنید پس میدم کارگر میدانم کارا خیلی کم شد
غزل
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
سلام خسته نباشین سر پرست خانوارم دوتا بچه مدرسه رو دارم پیش خانواده ام زندگی میکنم دختر مریض دا رم تقاضای کمک مالی دارم مشکل با خانواده ام دارم ممنونم که کمک کنید 09903229863
غزل
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
سلام خسته نباشین سر پرست خانوارم دوتا بچه مدرسه رو دارم پیش خانواده ام زندگی میکنم دختر مریض دا رم تقاضای کمک مالی دارم مشکل با خانواده ام دارم ممنونم که کمک کنید 09903229863
غزل
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
سلام خسته نباشین سر پرست خانوارم دوتا بچه مدرسه رو دارم پیش خانواده ام زندگی میکنم دختر مریض دا رم تقاضای کمک مالی دارم مشکل با خانواده ام دارم ممنونم که کمک کنید 09903229863
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۴
سلام ی کمکی ب من بکنید خیلی گرفتارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۴
سلام ی کمکی ب من بکنید خیلی گرفتارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۴
سلام ی کمکی ب من بکنید خیلی گرفتارم
ستاره گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
سلام خوبید من یه دختر دارم دچار سرطان کبد شده من تمام‌هزینه های عملس را جور کردم الان گیر ۱۵۰ملیون هستم التماستون میکنم‌ کمکم کنید من خیلی میترسم چون پدر و مادرم تو کورونا فوت کردن به خداوند متعال همین یه دختر را دارم این پیام رو استوری کنید۶۰۳۷۹۹۷۹۵۶۵۰۵۳۲۶ستاره گودرزی اسم بیمار تینا محمدی شماره پرونده ۱۲۷۰۹۸۰ در بیمارستان‌ بهمن در رحیم اباد بستریه من کنیز شما هستم لطفا این پیام رو برایم استوری کنید یا اگر ادم خیر سراغ دارید شماره حساب منو بهش بدید من‌۶ ماهه در مسجد زندگی میکنم چون خونم رو برای درمان دخترم فروختم عاجزانه در خواست کمک دارم  ۰۹۱۳۰۳۷۱۴۰۹ برای ارسال مدارک حال دخترم اورژانسیه من کنیز شما هستم دیشب دو طلبه تو مسجد بهم تجاوز کردن جان بچه هاتون کمکم کنید تا ساعت ۵نصف هزینه رو باید واریز کنم من اصفهانی هستم ولی گیلان زندگی میکنم تو اتساپ پیام بدید تا مدارک رو ارسال کنم حالش خیلی اورژانسیه کمکم کنید جان مادرتون
صفر علی پا شای
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن۱09126512232
صفر علی پا شای
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن۱09126512232
صفر علی پا شای
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن۱09126512232
صفر علی پا شای
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن۱09126512232
صفر علی پا شای
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن۱09126512232
صفر علی پا شای
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن۱09126512232
صفر علی پا شای
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن09126512232
صفر علی پا شای
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن09126512232
صفر علی پا شای
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن09126512232
صفر علی پا شای
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن09126512232
صفر علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن09126512232
صفر علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن09126512232
صفر علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن09126512232
صفر علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن09126512232
صفر علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن09126512232
صفر علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن09126512232
صفر علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن09126512232
صفر علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن09126512232
صفر علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
خوش به حلتان که پول دارید خدا بیشتر بدهد من مریض هستم ۳بچه دم بخت دارم ۹۷ سکته کردم نمتوانم سر کار بروم دخترام می‌روند سر کار من همه خجالت میکشم خانه من سی متر است دختر بزرگم طلاق گرفته ۶سال هست خرجی ما را دخترم می‌دهد من خجالت میکشم بیماری صعب علاج دارم اتروز اسم دیابت ۷ دکتر متخصص من را کار افتاده کلی زدن از خیرین خواهش مکنم کمکم کنید فقیر نیازمند هستم ۳ متر کابینت اوپن برای آشپز خانه مخوهمشماره کارت. 5894631596014050. تلفن09126512232
زری هستم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴
زری هستم محتاجم ب کمک دخترم عقدکردس بخدا پول نون ندارم ب هرکس میگم بهم کمک نمیدن بخاطر نداری میترسم زندگی دخترم خراب بشه ازشماها کمک میخواهم جام فرزندتان بهم کمک کنید
زری هستم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴
زری هستم محتاجم ب کمک دخترم عقدکردس بخدا پول نون ندارم ب هرکس میگم بهم کمک نمیدن بخاطر نداری میترسم زندگی دخترم خراب بشه ازشماها کمک میخواهم جام فرزندتان بهم کمک کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
من زدگی سختی دارم کمکم کنید
ناشناس
Singapore
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵
۷تا بچه دارم شوهرداری دو دخترم طلاق گرفته هرکدام دوتا بچه همراه آوردن کار هم ندارم
ناشناس
Singapore
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶
کمکم کنید بخدا ندارم خودم
ناشناس
Singapore
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶
کمکم کنید بخدا ندارم خودم
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۳
سلام خسته نباشی من یه مادر ۲۵ ساله هستم که دو فرزند دارم که پسرم اول دبستان هست ودختر م ۵ ساله هست به قرآن قسم که واسه نون شبمون موندیم مستاجر هسیم صاحبخانه همش میاد ابردمون رو میبره وقتی پسرم مدرسه میره حتی شاید تیکه نون هم نداشته باشم بذارم ت کیفش خیلی زندگیم سخته اقام هم مشکل کبد داره نمیتونه زیاد کار کنه تو حون عزیزتون دستمو بگیرید من خیلی نیازمتدم خیلی خودم هم مشکل سر دارم الان دوساله خون تو رگ های سرم لخته شده ولی پول ندارم حتی دکتر برم چه برسه عمل کنم به خدا بچه هام لباس زمست نی ندارن همیشه سرما خورده ان دختر کوچیکم سو تغذیه گرفته تورو خدا کمکم‌کنید ممنونم دست بوستون هستم شماره تماسم ۰۹۰۵۹۸۹۶۱۸۷ هرکی خواست بهم کمک کنه به این شماره تماس بگیره شماره کارتم ۵۸۹۲۱۰۱۳۷۸۱۵۷۸۵۹
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۳
سلام خسته نباشی من یه مادر ۲۵ ساله هستم که دو فرزند دارم که پسرم اول دبستان هست ودختر م ۵ ساله هست به قرآن قسم که واسه نون شبمون موندیم مستاجر هسیم صاحبخانه همش میاد ابردمون رو میبره وقتی پسرم مدرسه میره حتی شاید تیکه نون هم نداشته باشم بذارم ت کیفش خیلی زندگیم سخته اقام هم مشکل کبد داره نمیتونه زیاد کار کنه تو حون عزیزتون دستمو بگیرید من خیلی نیازمتدم خیلی خودم هم مشکل سر دارم الان دوساله خون تو رگ های سرم لخته شده ولی پول ندارم حتی دکتر برم چه برسه عمل کنم به خدا بچه هام لباس زمست نی ندارن همیشه سرما خورده ان دختر کوچیکم سو تغذیه گرفته تورو خدا کمکم‌کنید ممنونم دست بوستون هستم شماره تماسم ۰۹۰۵۹۸۹۶۱۸۷ هرکی خواست بهم کمک کنه به این شماره تماس بگیره شماره کارتم ۵۸۹۲۱۰۱۳۷۸۱۵۷۸۵۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
سلام اگر کسانی هستند که کار خیر انجام میدهند احتیاج به کمک دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
سلام اگر کسانی هستند که کار خیر انجام میدهند احتیاج به کمک دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
درود بر مردان بزرگ که کار های خیر انجام میدهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
سلام،از لحاظ مالی اوضاع خیلی بدی داریم،روزهامون خیلی تلخ میگذره،حال همه ی افراد خانوادم بده،بخدا دیگه خسته شدیم از این وضعیت،،،بابام مبلغ زیادی به بانک بدهکاره و حسابی تو خرج زندگی مونده،،،خانم مقیمی کمک کنید که واقعا نیازمندیم
چگینی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
سلام،از لحاظ مالی اوضاع خیلی بدی داریم،روزهامون خیلی تلخ میگذره،حال همه ی افراد خانوادم بده،بخدا دیگه خسته شدیم از این وضعیت،،،بابام مبلغ زیادی به بانک بدهکاره و حسابی تو خرج زندگی مونده،،،خانم مقیمی کمک کنید که واقعا نیازمندیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
سلام چقدر سخته از کسی کمک گرفتن
ح س ی ن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
بدهکارم به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان سفته در ادمهای نوبل خور کیثف است آن را اجرا درگذشت من با ادمهای کثیف درگیرم. تقاضا کمک دارم منمو نم هرکس کمک کن. برای امروز لازم دارم. 6063731146996989
ح س ی ن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
بدهکارم به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان سفته در ادمهای نوبل خور کیثف است آن را اجرا درگذشت من با ادمهای کثیف درگیرم. تقاضا کمک دارم منمو نم هرکس کمک کن. برای امروز لازم دارم. 6063731146996989
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
سلام خانمی 53 ساله هستم و خودم سرپرست خانواده دوتا دختر بزرگ دارم و کرایه نشین هستن و به تازگی به آسم مبتلا شده ام حال خوبی ندارم نمی‌خوام قسم و آیه بخورم ولی واقعا به پول نیاز دارم اگه کسی می‌تونه بهم کمک کنه تشکر بی نهایت میکنم شماره کارت و موبایل می‌زارم در ضمن تحت پوشش کمیته هستم و فقط ی یارانه بهم میدن 09138944124
5859831174467935
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
سلام خانمی 53 ساله هستم و خودم سرپرست خانواده دوتا دختر بزرگ دارم و کرایه نشین هستن و به تازگی به آسم مبتلا شده ام حال خوبی ندارم نمی‌خوام قسم و آیه بخورم ولی واقعا به پول نیاز دارم اگه کسی می‌تونه بهم کمک کنه تشکر بی نهایت میکنم شماره کارت و موبایل می‌زارم در ضمن تحت پوشش کمیته هستم و فقط ی یارانه بهم میدن 09138944124
5859831174467935
حسن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
برای خرید ماشین کلیه ام را میفروشم ۰۹۳۵۸۶۷۱۰۹۰
مونا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
خدایا میشه هیچ کس بی پولی نکشه بعد دردی هست مسل زخمی که سالهاست باهاته ای خدا چقدر بدبختی
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
خداروشکر لیاقت بهترین هارو دارم و روز ب روز بیشتر فراوونی سرازیر میشه توو زندگیم
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
خداروشکر لیاقت بهترین هارو دارم و روز ب روز بیشتر فراوونی سرازیر میشه توو زندگیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
سلام من فاطمه هستم دوتا بچه دارم شوهرم فوت کرد پدرومادرهم فوت کردن وپسرممریض احتیاج به عمل چشم داره وتشنج میکن ۲۴سالشوپسرم ازدواج ناموفق داشت والان بیکار نتونست خونه اجازه کنه ازشما خواهش میکنم کمک مالی کنید به خدا ۲۰سال ما برای نذاشتن پول وماشین یه مسافرت شمال حسرت موندیم که برمی‌شمارد قسم میدم به عزیزترین کستون کمکمون کنید یه ماشین بخر حداقل کارکنم پسرم چون یه پسره خودش داره ۸سالش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
سلام من فاطمه هستم دوتا بچه دارم شوهرم فوت کرد پدرومادرهم فوت کردن وپسرممریض احتیاج به عمل چشم داره وتشنج میکن ۲۴سالشوپسرم ازدواج ناموفق داشت والان بیکار نتونست خونه اجازه کنه ازشما خواهش میکنم کمک مالی کنید به خدا ۲۰سال ما برای نذاشتن پول وماشین یه مسافرت شمال حسرت موندیم که برمی‌شمارد قسم میدم به عزیزترین کستون کمکمون کنید یه ماشین بخر حداقل کارکنم پسرم چون یه پسره خودش داره ۸سالش
ناشناس
شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۲
التماس کسی نکن فقط خدا اگر میخواست به ما هم میداد مال وثروت
مونا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
باسلام کاش ادم خیری به م مقداری کمک کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
خدایا کس هست به داد ما برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۲
سلام روزگار سختی شده برای کسانی که در امد چندانی ندارند با این گرانی چه مملکتی هست برای جوانها زندگی دشواری هست خدایا اخر زمان زود برسه امیدی به زندگی نمانده
رقیه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
09149106672
لطفا کمک برای تحسیل
خانم حسنی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
سلام و‌عرض ادب خدمت پروفسور نیما،حناب پروفسور خانمی ۳۰ساله هستم دوتا پسر بچه۶و۲ساله دارم،امکان داره که تو سبلان شمالی یک واحد آپارتمان به من بدید،به خدا تا عمر دارم دعاتون میکنم برای سلامتی خودتون و خانواده محترمتون ممنون میشم که بهم جواب بدید????
من شماره همراه هم خدمتتون میدم ۰۹۹۲۴۶۹۸۷۳۲
بی زحمت هرموقع زنگ زدید بگین با خانم حسنی کار دارم ممنون میشم که برام کاری انجام بدید واقعاا دعاتون میکنم و‌براتون نماز قضا هم میخونم خیلی مشکر از شما منتظر تماستون هستم?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
سلام پرفسور نیما شما ک سرتون زیاد ماشالله خدا عمر باعذت بده بهتون ما پول لازم داریم اگه واقعا دلتون خواست کمک کنید ب منم کمک کنید ثواب داره یه خونه جداربم ک توش با آرامش بشینیم من شانس ندارم بعید میدونم معجزه بسا پیام مند ببینید ولی شما ک مول براتون چیزی نیس تورو ب اون قرآن جان بچه هاتون ب منم کمک کنید شماره کارتمو میزارم بتونم خونه بخرم آرزو شده برام ک مستاجر نشم ب بچم بتونم وسایل بخرم غرورم شکسته حصرت خونه ناشین مموند تو دلم اما شما میلیار میلگرد میاد حسابتون حداقل خوسحالیتونو تقسیم کنید اگه شانس داشته باشم پیاممم ب دستتون میرسه اینم شماره کارتم ۶۰۶۲۵۶۱۰۰۲۱۸۲۶۰۱
زهراابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
سلام جناب پرفسور خوبید توروخدا ب من کمک کنید بخدا خیلی نیازمندم شما ک حسابتون پول زیاد میاد براتون چیزی نیس برای من رویاست داشتن خونه ماشین شده آرزو چیزی ک لچم میخواد بتونم فراهم کنم اگه خواستید کمک کنید بخاطر خدا جون بچه هاتون کمک کنید منم دعاتون میکنم ۶۰۶۲۵۶۱۰۰۲۱۸۲۶۰۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
سلام . به کمک مالی شدید نیاز دارم .در حد توانتون بهم کمک کنید . به خدا قسم خیلی گرفتارم در حد توانتون بهم کمک کنید .

شماره کارت
6037998136407490
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
سلام . به کمک مالی شدید نیاز دارم .در حد توانتون بهم کمک کنید . به خدا قسم خیلی گرفتارم در حد توانتون بهم کمک کنید .

شماره کارت
6037998136407490
ترانه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
من‌‌نیاز‌کمک‌مالی‌دارم‌خیلی این‌شماره‌خودمه‌‌۰۹۹۳۶۶۷۸۲۳۶
ترانه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
من‌‌نیاز‌کمک‌مالی‌دارم‌خیلی این‌شماره‌خودمه‌‌۰۹۹۳۶۶۷۸۲۳۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
گوشی حفت میلیون می خواستم کفش کتانی شلوار تو خدا کمک کن ۵۸۹۴۶۳۱۲۱۰۸۹۰۱۸۲ ب جدم کمگ کن
مهدیه
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
سلام وقتتون بخیر من نمیتونم مث بقیه دوستان زندگیمو به دایره بریزم به خداقسم مدیونم اگه بخوام دروغ بگم من به کمک احتیاج دارم اگه میشه کمکم کنید
۶۰۳۷۷۰۱۶۰۴۷۸۲۹۴۳ عوض
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
سلام درود خدا برشما شوهرم یه چشمش نابیناست مشکل اعصاب دارد دوفرزند دارم مستاجرم زندگی شده جهنم 5892101385694928 توان مالی نداریم ازشما تقاضا کمک داریم
۰۹۳۵۲۳۷۸۸۴۸
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
سلام من ۵تابچه مریض نگه میدارم خودم مریضم سرکارم نمیتوانم برم بیاخانه خودت متوجه میشید
صغری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
سلام توروخدا کمک کنین 50میلیون پول نیاز دارم خونه ندارم پدرومادر ندارم از پیرزنی نگهداری میکنم عوض جای خواب تورو ب همون خدا کمک کنین
6037701623144711صغری قلیزاده
بهروز حان پور
Romania
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲
سلام نیاز مالی فوری دارم تصادف کردم که طرف مقابل ۲۵ میلیون خسارت ماشین اش را می‌خواهد با کارگری و سرپرستی خانه روزگار می‌گذراندم که دچار سوختگی نیز هستم وخانه نشین دهم برج یازده نیز وقت دادگاه دارم به خدا که گدا یا دزد نیستم ۰۹۱۱۸۷۸۵۲۱۸ یا حق
خالدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۳
سلام من ی کارگر فصلی ساده برا عید هیچ پول ندارم خیلی ب پول احتیاج دارم خواهش می کنم ۱۰ میلیون تومان کمکم کنین
خالدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۶
سلام من ی کارگر ساده فصلی هستم ی ۱۰ میلیون پول لازم دارم الان نزدیک بهر۳ ماه که من پول نداشتم لطفا کمک کنید شماره حساب ۵۸۹۲۱۰۱۱۱۱۵۱۴۰۵۱ خواهش میکنم