بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۹
کد خبر : ۳۱۸۹۱
به گزارش برنا، وزیر نفت با صدور حکمی دکتر کامران باقری لنکرانی (وزیر بهداشت در دولت نهم) را به سمت عضو اصلی و رئیس هیئت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منصوب کرد.

متن حکم دکتر سیدمسعود میرکاظمی وزیر نفت به این شرح است:
جناب آقای دکتر کامران باقری لنکرانی
بنا به مصوبه مجمع عمومی (فوق العاده) سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و با عنایت به تعهد،‌ تخصص و صلاحیت‌های علمی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت عضو اصلی و رئیس هیئت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منصوب می‌شوید.

انتظار دارم ضمن نظارت بر عملکرد مدیرعامل سازمان بر اساس وظایف محوله به ایشان، نسبت به پیگیری سیاست‌ها و خط مشی های ابلاغی در جهت ارتقا، سطح رضایتمندی پرسنل خدوم و زحمت کش صنعت نفت و خانواده‌های ارجمند آنها در تمامی حوزه‌های بهداشت و درمان نهایت اهتمام را مبذول دارید.

امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و عنایت خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و منصور باشید.

وزیر نفت همچنین در احکام دیگری دکتر محمد جواد کیان را به سمت نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و دکتر فرهاد کلانتر،‌ محمدعلی فلاح مهرجردی و سیدمحمدرضا بنی هاشمی را به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منصوب کرد.
در حکم وزیر نفت خطاب به مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت آمده است: انتظار دارم نسبت به موارد ذیل اهتمام لازم را با همکاری سایر اعضا هیئت مدیره به عمل آورید:

- ارتقا سطح کیفی ارائه خدمات و افزایش رضایت مندی پرسنل خدوم و زحمتکش صنعت نفت و خانواده‌ها ارجمند آنها در مراجعه به مراکز درمانی
- استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات و ارتقا بهره وری آنها
- بکارگیری پرسنل متخصص و متعهد جهت حفظ ارزش ها
- ارتقا بهره وری عملکرد سازمان بهداشت و درمان
- ارائه خدمات ویژه درمانی در مناطق عملیاتی
- استفاده بهینه از دانش و فن آوری‌های نوین پزشکی و ارتقا سطح دانش فنی و تخصصی پرسنل شاغل در آن سازمان.
وزیر نفت در پایان این حکم نیز آورده است: امیدوارم با رعایت موارد فوق سازمانی پویا و چابک و بهره ور در صنعت نفت را شاهد باشیم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر