بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر : ۳۲۱۲۴
درحالی که روز گذشته روابط عمومی دانشگاه آزاد، ماموران رسمی دادستانی تهران را "لباس شخصی" نامید، امروز هم روابط عمومی فدراسیون اسلامی ورزش زنان، همین مدعا را درباره دفتر فائزه هاشمی مطرح کرده است.

روابط عمومی فدراسیون اسلامی ورزش زنان که مدیریت آن بر عهده دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است، از "حمله به دفتر فائزه هاشمی" خبر داده است.

در نمابری که از سوی این فدراسیون به شبکه ایران ارسال شده، آمده است: "صبح شنبه هنگامی که کارکنان فدراسیون اسلامی ورزش بانوان برسر کار خود حاضر شدند، با صحنه غیرمنتظره‌ای روبرو شدند: قفل‌های شکسته و اتاق‌های بهم ریخته."

در ادامه این نمابر ضمن اینکه این موضوع "همانند حمله مغولان به ایران" خوانده شده، آمده است: "شکستن المنت سماور، ریختن مقادیر زیادی دستمال در توالت، صدمه زدن به پنکه‌ها و... نمی‌تواند کار سارقانی باشد که از خود با شربت و آب پرتقال نیز پذیرایی کرده‌اند."

البته در این نمابر اشاره‌ای به عاملان این حادثه نشده است و فقط انگیزه عاملان، ایجاد وحشت و آزار و اذیت عنوان شده است.

این مطلب درحالی بیان می‌شود که روز گذشته نیز روابط عمومی دانشگاه آزاد اعلام کرد که جمعی "لباس شخصی" به دفتر هیات امنای این دانشگاه حمله کردند که البته با پیگیری این موضوع مشخص شد، ماموران رسمی نیروی انتظامی با حکم قانونی دادستانی تهران اقدام به ورود به این دفتر و تفتیش اسناد موجود کرده بودند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر