بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۵
کد خبر : ۳۲۵۶۶

به گزارش خبرگزاري فارس، محمدرضا حسين‌نژاد عصر امروز در آيين بزرگداشت شهادت طلايه‌داران آفتاب و حزب موتلفه اظهار داشت: قبلا حكم دستگيري سران فتنه صادر شده بود، ليكن به خاطر موج‌سواري‌ها اين موضوع به تاخير افتاد.
وي افزود: كارهايي كه آنان طي اين مدت انجام دادند و جامعه را ملتهب و آرمان‌هاي شهدا را زيرپا گذاشتند، دستگيري آنان را ضروري مي‌سازد.
حسين‌نژاد همچنين طرح عفاف و حجاب را از طرح‌هاي خوبي عنوان كرد كه جامعه امروز نيازمند اجراي اين طرح است.
وي گفت: واقعا در برخي از محيط‌ها به سبب وجود بدحجابي‌ها نمي‌شود حركت كرد.
اين نماينده اصولگراي مجلس در پاسخ به سوالي در خصوص وحدت نيروهاي اصولگرا اظهار داشت: وحدت در بين نيروهاي اصولگرا وجود دارد، البته اگر كدورت‌هايي نيز وجود دارد، مي‌شود آنها را منسجم‌تر كرد.
وي در زمينه تغييرات در مديريت ارشد استان نيز افزود: تا زماني كه اين موضوع به قطعيت نرسيده نبايد رسانه‌اي شود.
حسين‌نژاد با انتقاد از يكي از روزنامه‌ها و سايت‌ها در اين خصوص بيان داشت: در اين مورد نيز اين رسانه‌ها با ما تماس گرفته و سوال كردند كه ما در پاسخ اعلام كرديم كه اطلاعي نداريم و اين سايت و روزنامه دقيقا اين صحبت را منعكس كردند، مگر مي‌شود به عنوان نماينده مجلس در اين زمينه بي‌اطلاع بود.
وي تصريح كرد: ما صرفا خواستيم تا اين موضوع قبل از آنكه به قطعيت نرسيده، رسانه‌اي نشود.
نماينده مردم شيروان در مجلس شوراي اسلامي همچنين وجود تحريم‌ها عليه نظام جمهوري اسلامي را به نفع نظام و كشور دانست و گفت: اين تحريم‌ها اگر وجود نداشت ما به سمت خودكفايي و استقلال نمي‌رفتيم.
وي ادامه داد: اين تحريم‌ها براي استقلال و خودكفايي ما بسيار موثر خواهد بود.
حسين‌نژاد با بيان اينكه تحريم‌ها عليه نظام جمهوري اسلامي نمي‌تواند كشور ما را محدود كند، خاطرنشان كرد: بايد از اين فرصت‌هاي طلايي براي خودكفايي بيشتر كشور بهره بجوييم.
دبير حزب موتلفه اسلامي خراسان شمالي هم در اين نشست خردادماه را ماهي ويژه در طول ماه‌هاي سال عنوان كرد كه شيريني‌ها و تلخي‌هاي مختلفي را در خود جاي داده است.
علي احمدنيا با بيان اينكه در اين ماه قيام 15 خرداد 42، شهادت فداييان اسلام و حزب موتلفه را داريم، اظهار داشت: اين شهداي بزرگوار در شرايطي كه كشور را خفقان از سوي رژيم شاهنشاهي گرفته بود، به صحنه آمده و مي‌خواستند تا اين خفقان را بشكنند تا در پرتو آن انقلابيون در اين عرصه بيشتر وارد شوند.
وي اعدام انقلابي حسنعلي منصور را در اين راستا عنوان كرد و گفت: شهداي حزب موتلفه پس از دستگيري و دادگاهي شدن، تا آخرين لحظه از آرمان‌هاي خود عقب نشيني نكرده و سرانجام شربت شهادت نوشيدند.
احمدنيا خاطرنشان كرد: اقدامات شهداي حزب موتلفه باعث شد تا رعب و وحشتي در دل رژيم ايجاد شده و آنان احساس خطر كنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر