بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۳
در پیگیری سوژه ها ، مدیر امور سهام شرکت صنایع مس شهید باهنر اعلام کرد

بزودی نماد شرکت بازگشایی می شود

با توجه به ارایه اطلاعات و گزارشات مالی در بعد از مجمع شرکت و همچنین ارایه گزارش عملکرد سه ماهه پیش بینی بودجه سال مالی 89 به سازمان بورس انتظار می فت که طی روز گذشته نماد "فباهنر" در تابلوی معاملات بورس بازگشایی شود که این امر از سوی سازمان بورس هنوز محقق نشده است .
کد خبر : ۳۳۵۱۷

شرکت صنایع مس شهید باهنر درآمد هر سهم خود را برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 89 با سرمایه 450 میلیارد ريالی مبلغ 193 ريال به طور خالص پیش بینی نموده که در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی گذشته از افزایشی 58 درصدی برخوردار شده است .

به گزارش بورس نیوز ؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع مس شهید باهنر در تاریخ 89.04.20 تشکیل شده و سود نقدی هر سهم پس از کسر مالیات این شرکت 50 ريال تعیین شده است .

بر همین اساس رسولی ، مدیر امور سهام شرکت صنایع مس شهید باهنر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با اشاره به توقف نماد معاملاتی این شرکت از تاریخ 89.04.14 اظهار داشت : با توجه به ارایه اطلاعات و گزارشات مالی در بعد از مجمع شرکت به سازمان بورس انتظار می فت که طی روز گذشته نماد "فباهنر" در تابلوی معاملات بورس بازگشایی شود که این امر از سوی سازمان بورس هنوز محقق نشده است .

وی در خصوص طرح های توسعه ای این شرکت گفت : تا پایان شهریور ماه جاری پروژه خط تولید لوله مسی که در سطح خاورمیانه بی همتا است به بهره برداری کامل خواهد رسید و بدین لحاظ با توجه به پیش بینی فروش مناسب محصولات از این محل و افزایش تولید پنج هزار تنی محصولات اثرات سودآوری مناسبی بر درآمد هر سهم شرکت حاصل شود .

رسولی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشتریان مناسبی برای خرید محصولات این خط جدید تولیدی وجود دارد ، به صادرات این شرکت به کشورهایی همچون چین ، مالزی ، ترکیه ، کره جنوبی ، تایوان ، استرالیا و برخی کشورهای اروپایی نیز اشاره کرد .

این مقام مسئول در شرکت مس شهید باهنر بر لزوم بازار گردانی مناسب سهام این شرکت مبنی بر کشف قیمت واقعی آن تأکید کرد و در خصوص پیش بینی بازارهای جهانی مس گفت : تأثیرات بورس LME لندن مبنای نرخ گذاری فلز مس در کشور بوده و پیش بینی می شود با توجه به تحولات و افزایش تقاضای مصرف کنندگان بزرگ مس در جهان ، قیمت مس در بورس LME لندن حداقل تا ژانویه سال نو میلادی رو به افزایش باشد .


اشتراک گذاری :
ارسال نظر