بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۱
در چهار ماهه ابتدايي امسال، اين شركت توانست ضمن افزايش قابل توجه توليد و رشد 138 درصدي تحويل محصولات خود طي اين مدت، به سهم 40 درصدي بازار خودروهاي تجاري دست يابد، ضمن اينكه قصد داريم با تحقق بودجه سالانه فروش شركت اين ميزان را به 50 درصد افزايش دهيم .
کد خبر : ۳۳۷۱۳

مدير فروش شركت سايپا ديزل گفت: ‌با فروش 11 هزار دستگاه خودرو سنگين و رسيدن به سهم 50 درصدي بازار، قصد داريم رهبري خودروهاي تجاري را در كشور در دست بگيريم.

به گزارش بورس نیوز به نقل از واحد ارتباطات شركت سايپاديزل، احسان عسگري در گفتگويي ضمن بيان مطلب فوق از رشد 44 درصدي فروش شركت سايپا ديزل طي چهار ماهه ابتدايي سال 89 خبر داد و افزود: ‌اين شركت با تحقق بيش از 105 درصد از برنامه فروش خود در چهار ماهه ابتدايي سال جاري نسبت به مدت مشابه به سال قبل، 44 درصد رشد فروش را تجربه كرده است .

وي با اشاره به افزايش سهم شركت سايپا ديزل در بازار خودروهاي تجاري خاطر نشان كرد:‌ در چهار ماهه ابتدايي امسال، اين شركت توانست ضمن افزايش قابل توجه توليد و رشد 138 درصدي تحويل محصولات خود طي اين مدت، به سهم 40 درصدي بازار خودروهاي تجاري دست يابد، ضمن اينكه قصد داريم با تحقق بودجه سالانه فروش شركت اين ميزان را به 50 درصد افزايش دهيم .

عسگري از توجه ويژه شركت سايپا ديزل به فروش اينترنتي محصولات خود خبر داد و يادآور شد : ‌اين شركت از اواخر سال 87 فروش اينترنتي خودروهاي توليدي خود را آغاز كرده و به عنوان تنها خودروساز تجاري اين بخش را اجرايي نموده است، ضمن اينكه در حال فرهنگ سازي در بين خريداران خودروهاي سنگين در زمينه استفاده از فضاي مجازي براي خريد هستيم و اميدواريم در آينده نزديك 50 درصد فروش خود را از طريق اينترنت محقق نماييم .

مدير فروش شركت سايپا ديزل ضمن ابراز رضايت در زمينه بازار گرداني تاكيدكرد : ‌خوشبختانه اكنون به جايي رسيده ايم كه كنترل نبض بازار را در اختيار داشته باشيم، به نحوي كه توانسته ايم در حال حاضر با حذف دلاليسم از بازار خودروهاي سنگين، تمام محصولات شركت را بدون واسطه در اختيار خريداران قرار دهيم كه البته در گذشته اينطور نبود.

وي تدوين و ابلاغ برنامه و طرح هاي متنوع فروش متناسب با نياز بازار و سلايق مشتريان را از جمله دلايل موفقيت سايپا ديزل در زمينه فروش محصولات خود دانست و افزود: ‌استفاده حداكثري از فرصت هاي بازار و نقاط قابل بهبود رقبا و نيز همكاري تنگاتنگ با واحد بازاريابي شركت و نگاه هوشمندانه مديريت ارشد سايپا ديزل به حوزه بازار و اعتقاد عملي به مقوله مشتري مداري از دلايل ديگر موفقيت سايپا ديزل در بازار خودروهاي تجاري است .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر