بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۵
کد خبر : ۳۴۸۲۷
کیهان :جريان رسانه اي شكست خورده در آشوب و فتنه سال 88، تلاش مفتضحانه اي را براي بازگرداندن اعتبار و رسميت جريان سياسي پشت ماجرا آغاز كرده است. اين جريان طي چند روز اخير تلاش كرد تا فتنه گران منزوي و مطرود را موضوع دعوت به همدلي و وحدت در فضاي سياسي كشور معرفي كند! 
طيفي از اين رسانه ها- از برخي روزنامه هاي زنجيره اي نظير شرق گرفته تا سايت هاي وابسته به جريان فتنه نظير روزنت، جرس، گويانيوز، راديو فردا، بي بي سي، پارلمان نيوز، ايلنا و...- با تحليل ها و گفت وگوهاي مختلف كوشيدند چنين القا كنند كه اصولگرايان نتوانسته اند از پس فتنه برآيند و بنابراين دعوت به معامله و مذاكره مي كنند و حال آن كه فارغ از اظهارات چهره هاي سياسي، رهبر فرزانه انقلاب ضمن تأكيد بر جذب حداكثري، بر دفع حداقلي آنها كه به كشور و ملت خيانت نمودند، تاكيد دارند و از سوي ديگر سياست كلي نظام را مبتني بر اين منطق روشن اعلام كرده اند كه «وحدت فقط بر مبناي اصول پذيرفتني است.» 
از طرف ديگر ملت متدين ايران هم كه 8 ماه پس از حماسه 40 ميليوني انتخابات پاي صندوق هاي راي- و در واكنش به فراخوان اوباش از سوي ضدانقلاب در خيابان- حماسه هاي كم نظير 9 دي و 22 بهمن 88 را آفريده بودند اصرار دارند كه بانيان و پديدآورندگان فتنه به سزاي خيانت وجنايت بزرگ خويش برسند. بدين ترتيب چه از نگاه ملت هوشيار و مومن و چه از نگاه رهبر انقلاب، كساني كه در نقشه و زمين دشمن بازي كردند و هنوز هم اصرار به تداوم خيانت دارند، هرگز نمي توانند در دايره بزرگ وحدت ملي قرار بگيرند. 
آنچه در اين ميان جالب است، نگراني و دلسوزي گويانيوز ارگان وابسته به سازمان جاسوسي CIA براي وحدت ملي است. اين رسانه سياه، در تحليل خود با اشاره به موضوع وحدت مي نويسد:دير يا زود دلسوزان نظام بايد به اين نتيجه برسند و ديگران را نيز به اين نتيجه برسانند كه دمندگان در شيپور حذف نمي توانند نيت خيرخواهانه داشته باشند. كساني كه اصلاح طلبان را برانداز معرفي مي كنند چگونه خيرخواه نظامند]![ 
روزنامه زنجيره اي شرق هم به قلم صادق زيباكلام، تلويحاً از فتنه گران دفاع كرد و با اصلاح طلب ناميدن آنها نوشت: «آنها كي بيرون از نظام بودند يا رفتند كه حالا بخواهيم آنها را به نظام برگردانيم؟ من مرده و شما زنده اگر روزي خطري متوجه اين نظام شود خواهيد ديد كه بسياري از آنان كه در اين 15 ماه به اتهام فتنه گرفتار شدند، مقدم به خيلي ها سلاح دست گرفته و با چنگ و دندان از نظام و انقلاب دفاع مي كنند». 
طنز تلخ ماجرا اين است كه به هنگام حمله وحشيانه نظاميان آمريكايي به عراق و افغانستان، همين روزنامه شرق از اشغالگران جنايتكار به عنوان «ارتش آزاديبخش» ياد كرده بود و معلوم نيست جرياني كه چكمه پوش هاي وحشي آمريكايي را آزاديبخش مي خواند و در آشوب سال گذشته بارها به طور علني مورد حمايت دولت آمريكا قرار گرفت، چگونه مي تواند در برابر مهاجمان سينه سپر كند و بجنگد؟ يا در حالي كه شيمون پرز مي گويد «اپوزيسيون سبز به نيابت از ما با رژيم اسلامي مي جنگد» چگونه پياده نظام آمريكا و رژيم صهيونيستي مي توانند عليه اربابان خود سينه سپر كنند؟! 
جريان نفاق جديد از يك سال پيش از انتخابات با پيش كشيدن سوژه هايي نظير دولت وحدت ملي و دولت ائتلافي، اتحاد نيروهاي طرفدار انقلاب را بشكند و با يارگيري از آنها به واسطه حضور چهره هاي خاكستري مثل موسوي كودتاي مخملي و فتنه را به سرانجام برساند اما اين مكر و خدعه، با مكر بزرگ تر الهي، اسباب رسوايي فتنه گران شد. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر