بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۳
این شرکت در گروه پیمانکاری صنعت و زیر گروه ساختمان و مهندسی عمران قرار گرفته است وسهامدار عمده آن شرکت مادر تخصصی راه آهن جمهور اسلامی ایران و در راستای اجرای اصل 44 به عنوان نخستین شرکت دولتی در بازار سهام فرابورس عرضه خواهد شد.
کد خبر : ۳۵۰۲۷

مدیر پذیرش فرابورس ایران از درج شرکت "بالاست" به عنوان نخستین شرکت دولتی در بازار سهام فرابورس خبر داد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران ، سید مهدی علم الهدی با اعلام این خبر افزود: شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن – بالاست – به عنوان پنجمین شرکت در بازار اول فرابورس ایران با سرمایه ثبت شده 38 هزارو 4 میلیون ريال درج شد.

وی ادامه داد: این شرکت در گروه پیمانکاری صنعت و زیر گروه ساختمان و مهندسی عمران قرار گرفته است وسهامدار عمده آن شرکت مادر تخصصی راه آهن جمهور اسلامی ایران و در راستای اجرای اصل 44 به عنوان نخستین شرکت دولتی در بازار سهام فرابورس عرضه خواهد شد.

به گفته مدیر پذیرش فرابورس فعالیت اصلی شرکت تولید بالاست، نگهداری و تعمیرات ساختمان و تاسیسات راه آهن ، زیرسازی و روسازی خطوط ریلی و ابنیه فنی و حمل و نقل ریلی است.

بنا بر این گزارش پیش از این شرکتهای مرجان کار، کویر تایر، بیمه دی ، لیزینگ ایرانیان در بازاراول سهام فرابورس پذیرفته شدند و بالاست نخستین شرکتی است که در سال جاری در بازار سهام فرابورس پذیرفته شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر