بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۱
کد خبر : ۳۵۶۳۲

آرش برهانی مهاجم استقلال در بازی با مس کرمان در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت ولی نمایش ضعیفی را ارائه داد.

به گزارش شبکه ایران، در این مسابقه میلاد میداودی به دلیل مصدومیت غایب بود و این موضوع باعث شد تا مظلومی در خط حمله برهانی را جایگزین او کند. این بازیکن اما عملکرد ضعیفی داشت و در طول بازی کار خاصی انجام نداد تا غیبت میداودی کاملا به چشم بیاید.

مظلومی در این مسابقه به شدت از عملکرد برهانی ناراضی بود و حتی در پایان بازی از او انتقاد کرد.

برهانی مدت‌هاست که از روزهای اوج فاصله گرفته و به نظر می‌رسد نمیکت‌نشینی‌های او در استقلال ادامه داشته باشد.او این روزها سخت به دنبال کارهای رسانه‌ای چرا که از این طریق می‌تواند هر روز سوژه رسانه‌های گروهی شود و تیتر و عکس خود را روی جلد روزنامه‌ها و مجلات ورزشی ببیند، برهانی چندی پیش به عنوان یکی از بازیگران سریال در مسیر زاینده رود به همراه کریم باقری نقش بازی کرد و مدتی در روزنامه‌ها و مجلات ورزشی خبرساز ظاهر شد، پس از این حرکت برهانی بار دیگر به سمت خبرساز شدن رفت و برای قرار گرفتن در جمع چهره‌های خبرساز چندی پیش به یک مغازه عروسک فروشی رفت تا با این کار برای یکی از مجلات خبری سوژه سازی کند و عکسش بار دیگر روی جلد روزنامه‌ها برود.

به نظر می‌رسد قرار گرفتن در جمع چهره‌های خبرساز برای آرش برهانی مهم‌تر از موفقیت در استقلال است چرا که بازیکن استقلال این روزها اصلا حواسش به فوتبال نیست و به عنوان یک بازیکن حاشیه‌ساز در محافل خبری در حال سوژه سازی است.

تصور می‌شود مدیریت باشگاه استقلال باید برای رهایی بازیکن کرمانی خود از بند حاشیه تصمیمی جدی در خصوص وی اخذ کند چرا که او این روزها سخت مورد غضب پرویز مظلومی قرار دارد و به شدت مورد انتقاد سرمربی استقلال است.
 


 

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر