بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۴
کد خبر : ۳۵۶۵۱

به گزارش خبرنگار مهر، عزت‌الله ضرغامی هفته گذشته قائم مقام جدید رئیس سازمان صدا و سیما و معاون امور مجلس و استانهای این سازمان نیز را منصوب کرد تا به تمام شایعه‌ها پایان دهد. بعد از منصوب شدن علی دارابی به عنوان معاون جدید سیما شایعه‌های بسیاری درباره حسن خجسته، معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما شنیده شد که او به عنوان قائم مقام جدید منصوب می‌شود، اما در نهایت قرعه به نام حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم افتاد که قائم مقام جدید سازمان شد.

- همچنین شنیده می‌شود ضرغامی قبل از انتخاب دارابی به عنوان معاون جدید سیما این سمت را به علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه پیشنهاد کرده بود، اما او نپذیرفت. مدتی استشنیده می‌شود معاون سیاسی سازمان صدا و سیما هم به زودی تغییر می‌کند، اما عزت الله ضرغامی بعد از پایان مراسم افتتاحیه شبکه "آی فیلم" در جمع خبرنگاران اعلام کرد در حال حاضر دیگر تغییری در معاونتهای سازمان صدا و سیما نمی‌دهد. او شایعه تغییر معاون سیاسی را هم تکذیب کرد.

- "در مسیر زاینده رود" تنها مجموعه ماه رمضان تلویزیون بود که با واکنش‌ منفی و مثبت زیادی همراه بود. اکثر منتقدان نظر مثبت درباره ساختار و موضوع این مجموعه داشتند، اما مسئولان شهر اصفهان واکنش منفی نشان دادند. رامتین شهبازی، منتقد هفته گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها گفت: "در مسیر زاینده رود" قربانی حاشیه‌ها شد. ظاهراً چند دستگی در اظهارنظرهای دوستان اصفهانی مشاهده می‌شود و مسائل حاشیه‌ای درون استانی به هیچ وجه قابل تعمیم به یک مقوله نمایشی همچون یک سریال تلویزیونی نیست.

- سیاوش اکبرپوربازیکن تیماستیل آذینهفته گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها با انتقاد از سریال "در مسیر زاینده‌رود" شبکه اول که به موضوع پشت پرده‌های فوتبال می‌پردازد، گفت: آنچه در این سریال می‌بینیم هیچ معنا و مفهومی ندارد و در ایران هیچ فوتبالیسیتی مثل کاراکتر فوتبالی سریال "در مسیر زاینده رود" نیست.

وی در ادامه گفتگویش اشاره کرد: انتقادات زیادی علیه این سریال مطرح شده است؛ چرا که "در مسیر زاینده‌رود" سعی می‌کند افکار عمومی را علیه فوتبالیست‌ها منحرف کند.
- یک هنرمند اصفهانی هم هفته گذشته یادداشتی به یکی از خبرگزاری‌ها ارسال کرد. او در یادداشتش با اشاره به اینکه همشهریان بیایید این عینک بدبینی سطحی‌نگری را برداریم، نوشت: من بیننده اصفهانی به نوبه خود خوشحالم از این که یکگروه تهرانی بالاخره از تهران بیرون آمد و شهر دیگری را برای خلق اثر خود انتخاب کرد.
- چیستا یثربی، فیلمنامه‌نویس هفته گذشته یادداشتی برای روزنامه بانی فیلم درباره "در مسیر زاینده رود" نوشت. وی در این یادداشت از کارگردانی خوب حسن فتحی و گرفتن بازی صحیح از بازیگران قدردانی کرد.
- رامین عباسی‌زاده، تهیه‌کننده با ارسال یادداشتی به یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد "در مسیر زاینده رود" تجربه‌ای موفق در نمایش دادن اصفهان زیباست.
- حجت الاسلام حمید رسایی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هفته گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد برنامه "90" گرفتار بخش زرد فوتبال شده است.
- هفته گذشته فرزاد جمشیدی در ویژه برنامه سحرگاهی از اینکه زمان کمی به بیانات علامه امینی اختصاص داده شده بود، روی آنتن گلایه کرد که چرا برای فوتبال همیشه زمان بیشتری اختصاص می‌یابد، اما برای برنامه‌های دیگر این قضیه صدق نمی‌کند.
- تولید مجموعه برای مناسبتهای مختلف همچون نوروز، محرم، رمضان و ... در دقیقه 90 امری عادی برای تلویزیون محسوب می‌شود، اما امسال شبکه یک برای اولین بار اینسنت راشکسته و هفته گذشته فیلمنامه مجموعه نوروزی را برای تولید مشخص کرده است. این مجموعه را با نام موقت "عملیات 135"رامبد جوان به تهیه‌کنندگی مجید اوجی می‌سازد.
- شامگاه دوشنبه هفته گذشته مدت زمان برنامه "90" زیرنویس شد. در واقع مسئولان شبکه سه بعد از گلایه‌های فردوسی‌پور تصمیم گرفتند زمان را زیرنویس کنند تا او در انتهای برنامه از این مسئله شاکی نشود.
- هفته گذشته آمار مرکز تحقیقات صدا و سیما برای مجموعه‌های ماه رمضان اعلام شد. در این آمار مجموعه‌های "جراحت"، "ملکوت"، "در مسیر زاینده رود"، تکرار "خانه به دوش" و "نون و ریحون" به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند. بعد از دو ساعت از اعلام این خبر از سوی شبکه تهران اعلام شد "نون و ریحون" چهارم و "خانه به دوش" پنجم شده است. این تغییر آمار برای برنامه "صبح تهران" رادیو تهران هم جذاب بود، چرا که در یکی از آیتم‌ها به این مسئله پرداخت.
- پنجشنبه 18 شهریورماه شبکه "آی فیلم" شبکه فیلم و سریال عربی افتتاح شد. در این مراسم ضرغامی اشاره کرد که این شبکه گمشده‌ای بود که مردم در سطح جهان آرزویآن را داشتند.
- محمدرضا معصوم زادگان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران هفته گذشته اعلام کرد شبکه به ادامه یافتن مجموعه "نون و ریحون" تمایل دارد و بعد از ماه رمضان تصمیم برای ادامه ساخت آن گرفته می‌شود. او تاکید کرد این مجموعه نزدیک به 50 درصد مخاطب داشته که برای صدا و سیما موفقیت محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر