بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر : ۳۵۸۱۰

در حال حاضر تامين قطعات يدكي تمامي برندهاي توليدي ايران خودرو از قيبل سوزوكي، رنو و پژو در حال انجام است و مشكلي براي خودروهايي كه به خصوص در زمان گارانتي مراجعه مي‌كنند، نداريم.

محمدرضا بابائي ـ مديرعامل ايساكو ـ با بيان اين مطلب افزود: تامين به قطعات يدكي در شبكه همواره يكي از اولويت‌هاي ما در شبكه بوده كه به لطف خدا مشكل خاصي در اين حوزه نداشته‌ايم.

وي با اشاره به ممنوعيت استفاده از قطعات چيني در شبكه خدماتي قطعات يدكي ايران خودرو، پيرو سياست‌هاي تبيين شده از سوي مهندس نجم الدين ـ مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو، يادآور شد: لازم است دارندگان محصولات ايران خودرو براي اين كه گرفتار قطعات تقلبي و مشابه سازي نشوند، نيازهاي خود را از شبكه فروشگاه‌ها و نمايندگيهاي تحت نظر شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساكو) تامين كنند؛ چرا كه گزارشات زيادي از توليدات قطعات مشابه و بي كيفيت در اين باره به ما مي‌رسد.

وي خاطر نشان كرد: قطعات اصلي با برند ايساكو گارانتي قطعه را نيز به همراه دارند و در صورت بروز هرگونه مشكلي شركت موضوع را با جديت پيگيري خواهد كرد.

وي افزود: حتي قطعات خودروهاي جديد و به روز شركت مادر مثل سوزوكي، i207 ، تندر90 و سمند با موتور EF7 به خوبي در حال تامين است و به طور كلي نظام انعطاف پذيري براي تامين قطعات خودروهاي جديد گروه صنعتي ايران خودرو تعريف شده است.

بابائي در ادامه در خصوص محدوديت هاي سياسي مطرح شده در صنايع خودروسازي و فعاليت‌هاي بازرگاني خارجي ايساكو در اين بين، ضمن تاكيد بر اين كه اين تحريم ها هيچ گونه تاثيري در فعاليت ما نداشته، اظهار كرد: به لطف خدا توانسته‌ايم كل خريدهاي مورد نياز شبكه را خريداري كنيم تا مشكلي در اين خصوص نداشته باشيم. در اين ميان نيز سعي كرده‌ايم حداكثر استفاده را از توان قطعه سازان داخلي كنيم تا تامين قطعات با نظام بهتري انجام شود.

او تصريح كرد: حتي اگر محدوديت‌هاي جديدي نيز در آينده مطرح شود، پيش بيني‌هاي لازم براي تامين قطعات ديده شده و بنا بر تاكيدات مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو تهديدهاي پيش رو به فرصت بدل خواهيم كرد؛ چرا كه توان داخلي ما اين موضوع را به اثبات رسانده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر