بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر : ۳۵۸۹۶
محمد رجايي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس درباره اثر هدفمند كردن يارانه‌ها بر روي فولاد مباركه اظهار داشت: هنوز اعداد و ارقامي از قيمت حامل‌هاي انرژي با اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها اعلام نشده است، بنابراين تا زمان مشخص شدن قيمت‌ها نمي‌توان گزارشي را درباره اثر اين قانون بر روي سهام فولاد مباركه ارائه كرد زيرا مشخص نيست كه قيمت كنوني اين حامل‌هاي انرژي از جمله برق و گاز پس از اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها چه تغييري خواهد كرد.
وي درباره بازگشت فولاد به سبد حمايتي دولت گفت: اگر منظور از بازگشت فولاد به سبد حمايتي دولت اين است كه با اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها از صنايع انرژي‌بر حمايت شود كه دولت قصد دارد اين كار را انجام دهد.
به گفته مدير عامل فولاد مباركه اصفهان، اگر منظور از بازگشت فولاد به سبد حمايتي دولت تعيين قيمت فولاد توسط دولت است بايد گفت اين مسئله مربوط به سال‌هاي گذشته بوده و بعيد است كه انجام شود و چنين سياستي نيز مطرح نبوده است.
به گزارش فارس، شركت فولاد مباركه دومين شركت بزرگ اصل 44 است كه از 21 اسفند سال 85 به قيمت هر سهم 190 تومان وارد بورس شده است. همچنين اين شركت با سرمايه اسمي بيش از هزار و 578 ميليارد تومان پس از مخابرات بيشترين اثر را بر روي شاخص بورس دارد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر