بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر : ۳۵۹۷۸

دیدگاه نیوز : روزنامه كيهان كه مدتي است با دروغ پردازي هاي مكرر خود عليه مشايي نشان داده كه اخلاق اسلامي را كنار گذاشته است، در تازه ترين اقدام خود در تخريب مشايي ثابت كرد به ابتدایی ترین اصول انساني كه مبتني بر آزادگي مي باشد نيز پايبند نمي باشد.
كيهان نشينان در حاليكه داعيه ولايتمداري آنها گوش فلك را كر كرده است با ناديده گرفتن فرمايشات اخير مقام عظماي ولايت حضرت آيت ا... خامنه اي درباره پرهيز از تهمت و افتراء در رسانه ها، با درج خبري در ستون اخبار ويژه امروز خود تهمتي بزرگ و مسلم را به مومني متعهد و خداپرست نسبت داده است.
كيهان با اشاره به سايت مجهول الهويه اي بنام «مشانيوز» و يكي از نظرات بينندگان اين سايت در راستاي تحت تاثير قرار دادن احساسات خوانندگان اين روزنامه، اينگونه براي مخاطب نتيجه گيري كرده از آنجا كه مشايي فردي ضد دين خدا و پيامبران و ... است، خارج نشينان ضد دین نيز براي او هورا مي كشند و كف مي زنند.
براساس پيگيري هاي خبرنگار ديدگاه نيوز سايت ذكر شده توسط كيهان نه تنها هيچ ارتباطي با مهندس مشايي ندارد بكله گردانندگان آن، براي نزديكان مهندس مشايي نيز مجهول الهويه مي باشند، از اين رو مشخص نيست جناب آقاي شريعتمداري كه در عرصه خبر دستي بر آتش دارند و اهل فن هستند از كجا يقين حاصل كردند كه اين سايت متعلق به مهندس مشايي مي باشد؟! البته به يقين بر همگان مشخص است كساني كه با ارائه اخبار دورغين كيهان نشينان را به بازي مي گيرند تا مومني را فاسق جلوه دهند، «مشانيوز» را نيز سايت مشايي به آنها معرفي مي كنند و اين در حالي است كه مبتدي ترين افراد در عرصه خبر با نگاهي به اين سايت متوجه مي شوند كه اين سايت از سوي مخالفان مشايي و در راستاي بهره برداري هاي سياسي راه اندازي شده است. لذا دور از ذهن نخواهد بود که در آینده نزدیک کیهان اخبار جعلی و دروغین دیگری را به نقل از این سایت در راستای تخریب مشایی منعکس نماید .
سريال دورغ پردازي هاي كيهان عليه مشايي آنقدر تكراري شده كه گويا خود دروغ پردازان نيز، آن را باور كرده‏اند، كه البته بايد مراقب باشند تا به عاقبت چوپان دروغگو گرفتار نشوند.
چند روز پيش نيز جناب شريعتمداري، خبری جعلي از جلسه دانشجويان با دكتر احمدي نژاد را دستمايه ياد داشتی قرار داده بودند كه البته طبق معمول، يادداشت خود را با اتهام ، افتراء و ناسزا نسبت به مهندس مشايي به پايان برده بودند.
صراط نیوز از سایتهای اقماری روزنامه کیهان که توسط یکی ازنزدیکان جناب شریعتمداری اداره می شود با تیتر« ایران برای حذف روحانیت به یک مشایی نیاز دارد» به انعکاس این خبر جعلی و دروغین پرداخته است.
گفتني است بررسي عملكرد اين روزهاي، روزنامه كيهان در حمله به دكتر احمدي نژاد البته به بهانه مشايي، يادآور جهت گيري هاي روشن روزنامه كيهان در انتخابات سال 84 به سمت رقباي دكتر احمدي نژاد مي باشند.
ديدگاه نيوز به زودی و بطور مفصل به جريان شناسي مخالفان مشايي و البته دكتر احمدي نژادخواهد پرداخت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
Netherlands
پنجشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
این جناب شریعتمداری بغیر از مدیریت روزنامه کیهان شغل دیگری دارد که میتواند آزادانه بنویسد و کسی هم کاری به او ندارد ..؟؟