بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۵
کد خبر : ۳۸۱۱۸

 بینا-رویکرد اصلی شرکت بیمه کوثر ارائه خدمات درزمینه بیمه زندگی واحیای این حوزه خواهد بود .
به گزارش بینا "عبدالرسول عطایی" مدیر عامل بیست و دومین شرکت بیمه کشور در اولین روز فعالیت رسمی این شرکت با بیان این مطلب به بیمه آنلاین اظهار کرد: بیمه کوثربا برنامه ریزی برای ارائه خدمات درتمام زمینه های صنعت بیمه ، اولین هدفش را پوشش گسترده درحوزه بیمه زندگی تعیین کرده است.

مدیرعامل بیمه کوثرافزود:به دلیل این که تا به امروز بیمه زندگی در صنعت بیمه مورد توجه قرار نگرفته است و فواید این بیمه برای مردم تشریح نشده است با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی می توان این حوزه گسترده رادر میان اقشار جامعه احیا کرد وباعث تحولی عظیم در این زمینه شد .
عطایی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما مبنی بر این که بیمه کوثردرحوزه های دیگر ارایه خدمات بیمه چه برنامه ای داردگفت:اعلام برنامه ویژه برای بیمه زندگی بدان معنا نیست که شرکت در دیگر حوزها فعالیت ندارد بلکه طرح های جدید بیمه کوثردر زمینه های بیمه مسئولیت واتکایی همچنین بیمه های اموال به اطلاع مردم می رسد.
وی طرح بیمه «سالمندان» و«بهگرد» بیمه های سیاحتی زیارتی بیمه پول وصنعت را از برنامه های پیش روی شرکت اعلام کرد.
مدیرعامل بیمه کوثر درباره تاثیرهدفمند کردن یارانه ها بر صنعت بیمه گفت: اجرای هدفمند کردن یارانه ها توسعه و گسترش بازار ها را به همراه دارد وهمین امرلزوم استفاده از بیمه های مختلف را پر رنگ تر میکند.
گفتنی است شرکت خصوصی بیمه کوثر بیست و دومین شرکت بیمه در کشور است که با سرمایه 400 میلیارد ریالی وارد عرصه بیمه گری شد .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر