بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۱
براي دهمين دوره پياپي در جمع خودروسازان سنگين؛

سايپاديزل برترين شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش كشور در سال 89 شد

قطعا بهبود روز افزون كيفيت محصولات شركت سايپاديزل در سال جاري، افزايش تعداد نمايندگي هاي خدمات پس از فروش، تامين و توزيع به موقع قطعات در شبكه در كسب اين موفقيت تاثيرگذار بوده است.
کد خبر : ۳۸۳۹۲

واحد ارتباطات شركت سايپاديزل- بر اساس نتايج آخرين ارزيابي صورت گرفته توسط سازمان بازرسي كيفيت و استاندارد ايران از كليه خودروسازان سبك و سنگين كشور در بخش هاي دولتي و خصوصي، شركت خدمات فني رنا (ارائه دهنده خدمات پس از فروش شركت سايپا ديزل) توانست با كسب بالاترين امتياز (63.4) در بين تمامي شركت هاي خودروساز سنگين كشور رتبه نخست را كسب كند.

علي ملك مديرعامل شركت سايپاديزل در گفتگويي ضمن اعلام اين مطلب افزود: كسب عنوان برتر خدمات پس از فروش خودروهاي سنگين در شش ماهه نخست سال 1389 در شرايطي بدست آمد كه اين شركت با بهبود قابل ملاحظه نتايج عملكردي و ادراكي از ديدگاه مشتريان ضمن حفظ رتبه اول، فاصله خود را با ديگر رقبا افزايش داد.

وي با اشاره به افزايش 12 درصدي امتياز كسب شده توسط شركت رنا در ارزيابي اخيرگفت: با تلاش هاي صورت پذيرفته از سوي شركت سايپاديزل در زمينه ارائه خدمات مطلوب به مشتريان، توانستيم ضمن بهبود قابل ملاحظه وضعيت نمايندگي هاي خدمات پس از فروش و افزايش نظارت مديريتي در شركت رنا، امتياز خود را از 8/56 در سال گذشته به 63.4افزايش دهيم.

ملك افزود: اين افزايش چشمگير امتياز، باعث شد ضمن كسب عنوان نخست در بين خودروسازان سنگين براي دهمين بار پياپي، درجه خود را در رده بندي سازمان بازرسي كيفيت و استاندارد، يك رتبه ارتقاء دهيم.

وي در ادامه با برشمردن دلايل كسب اين عنوان تصريح كرد: قطعا بهبود روز افزون كيفيت محصولات شركت سايپاديزل در سال جاري، افزايش تعداد نمايندگي هاي خدمات پس از فروش، تامين و توزيع به موقع قطعات در شبكه در كسب اين موفقيت تاثيرگذار بوده است.

مديرعامل سايپاديزل ضمن تقدير از مديرعامل و اعضاي هيات مديره شركت خدمات فني رنا و مجموع نمايندگي هاي اين شركت در سراسر كشور و تقديم اين موفقيت به مشتريان اين شركت، تاكيد كرد:: معتقديم با مشتريان زنده ايم و بقاء ما منوط به رضايت آنهاست.

گفتني است، ارزيابي شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران، ماحصل بیش از 204هزار نفر ساعت کار کارشناسي از مرحله تدوين روش تا برنامه ريزي ، اجرا ، نظارت ، تحليل و جمع بندي نتايج است و در برگيرنده 36 شرکت عرضه کننده خودرو ( شامل 24 شرکت توليد کننده و 12 شرکت وارد کننده خودرو ) ، ارز يابي ميداني از 2333 تعميرگاه مجاز در 326 شهر از سراسر کشور و نظر سنجي از مشتريان تعميرگاه مجاز صنعت خودرو است .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر