بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر : ۴۰۵۴۲

هوشنگ عمراني در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي فارس درباره واريز سود سهام عدالت بازنشستگان كشوري و لشگري اظهار داشت: بازنشستگان كشوري، لشكري و تأمين اجتماعي كه تا سال 86 داراي سهام عدالت بوده و مدارك خود را تا آن زمان ارائه كردند، سودشان را دريافت كرده‌اند.
وي افزود: مشمولان دريافت اين سود افرادي هستند كه تا پايان سال 86 ثبت شدند و افرادي كه بعد از آن اطلاعات خود را ارائه و ثبت كردند، بر اساس قانون برنامه پنجم تا زمان پرداخت كامل اقساط دولت سودي دريافت نمي‌كنند.
مدير تسويه كارگزاري سهام عدالت با تأكيد بر اينكه افرادي كه تا پايان سال 86 در كارگزاري سهام عدالت ثبت شدند سود آنها پرداخت شده، مگر موارد خاص كه پرونده آنها اشكال داشته، بيان كرد: تا چند روز آينده مقدمات پرداخت سود شاغلان دستگاه‌هاي اجرايي كشور‌ كه تا پايان سال 86 اطلاعات و مدارك خود را ثبت كرده‌اند، فراهم مي‌شود.
اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: بايد اين نكته را در نظر گرفت كه ممكن است افرادي در سال 85 ثبت نام كرده‌اند،ولي مدارك خود را تا پايان سال 86 ارائه نكردند، كه به اين افراد سود تعلق نمي گيرد و نمي‌توان گفت افرادي كه تا سال 86 به قبل ثبت نام كردند به آنها سود تعلق مي‌گيرد زيرا مدارك خود را قبل از پايان سال 86 ارائه نكرده‌اند.
وي افزود: افرادي كه دعوتنامه براي آنها ارسال شده و مدارك خود را به موقع نفرستاده و يا مدارك آنها مشكل داشته، سودي دريافت نمي‌كنند. در اين موارد كارگزاري سهام عدالت مقصر نيست زيرا فهرست را از ستاد مركزي سهام عدالت در استانها دريافت مي‌كند.
عمراني در پايان با اشاره به اينكه ميزان سود 40 هزار تومان بوده و سود عملكرد سال 86 است، تصريح كرد: ليست افراد مشمول دريافت سود در بخش شاغلان پس از دريافت و پالايش لازم آماده شده و تا چند روز آينده مقدمات پرداخت انجام مي شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر