بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۷
کد خبر : ۴۰۵۷۸

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، شركت هاي زيرمجموعه سازمان تأمين اجتماعي كه در فروش بلوك 87 سهام پتروشيمي فارابي ناكام مانده بودند براي دومين مرتبه درصدد عرضه اين بلوك با كاهش قيمت هر سهم برآمده اند.
قيمت پايه هر سهم اين بلوك در 14مهرماه 10 هزار و 266 ريال تعيين شده بود اما در دومين عرضه كه زمان آن 30 آذرماه اعلام شده ، شركت خدمات مديريت صبا تامين به وكالت از شركت هاي سرمايه گذاري پتروشيميايي و شيميايي تامين، سرمايه گذاري صنايع پتروشيمي و سرمايه گذاري صبا تامين 43 ميليون و 743 هزار و 207 سهم پتروشيمي فارابي به قيمت پايه هر سهم 9 هزار و 10 ريال روي ميز فروش گذاشته مي شود تا شايد اين معامله انجام شود.
شرايط اين عرضه كه از سوي كارگزاري صباتامين انجام مي شود ، به مانند عرضه قبلي30 درصد نقد و باقي اقساط و مهلت پرداخت حصه نقدي و ارائه فرم تسويه خارج از پاياپاي جهت قطعيت معامله،حداكثر 9 روز كاري تعيين شده است.
براساس اين گزارش، پيش از اين در ‌18 ارديبهشت ماه دو سال قبل قرار بود شركت سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي (شستا) 84 درصد از سهام پتروشيمي فارابي را به صورت يكجا و نقد و يا 50 درصد نقد و 50 درصد اقساط يكساله واگذار كند، اما زمان اين عرضه تا اطلاع ثانوني به تعويق افتاده بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر