بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۹
مدیر روابط عمومی سازمان بورس عنوان کرد:

نرم افزار موبایل بورس را دانلود کنید !

وی در ابتدا با معرفی سایت www.mobilebourse.ir از اهالی بازار سرمایه دعوت کرد با مراجعه به سایت ، نسخه آزمایشی نرم افزار کم حجم و سریع بورس همراه را دانلود نموده و بر روی گوشی موبایل خود نصب نمایند
کد خبر : ۴۱۲۱۹

در پی راه اندازی سامانه بورس همراه که از روز 29 آذر ماه سال جاری با حضور وزیر اقتصاد راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفت ، مستشار مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان بورس در گفتگویی با بورس نیوز به تشریح عملکرد این سامانه و مزایای آن برای فعالان بازار سرمایه پرداخت.

وی در ابتدا با معرفی سایت www.mobilebourse.ir از اهالی بازار سرمایه دعوت کرد با مراجعه به سایت ، نسخه آزمایشی نرم افزار کم حجم و سریع بورس همراه را دانلود نموده و بر روی گوشی موبایل خود نصب نمایند و نحوه کارکرد این نرم افزار را به صورت زیر تشریح نمود:

پس از نصب این نرم افزار روی گوشی ، کاربران می توانند بدون اتصال به اینترنت و با تنها یک کلیک روی گزینه های مختلف این نرم افزار که اطلاعات لحظه ای شاخص های بورس ، شرکت های بورسی ، NAV صندوق های سرمایه گذاری ، پیغام های ناظر بازار ، عناوین اطلاعات منتشر شده روی سایت کدال و . . . را شامل می شود ، اطلاعات مورد نیاز خود را در قالب پیام های متنی بر روی صفحه موبایل خود تماشا کنند.

مستشار در خصوص هزینه های این سامانه ، دانلود و نصب آن را از روی سایت معرفی شده رارایگان عنوان کرد و هزینه هر بسته پیام ارسالی توسط سامانه را که بواسطه حجم ، معمولاً بین یک تا سه SMS می باشد را 40 تومان بیان کرد و افزود : ممکن است پیام ارسالی حجمی بیش از سه SMS نیز داشته باشد که در این صورت در قالب دو بسته ارسال می شود و هزینه ای دو برابر نیز خواهد داشت .

وی همچنین با اشاره به این مطلب که این سامانه افراد را از لزوم دسترسی به اینترنت بی نیاز می کند از هماهنگی های صورت گرفته با همراه اول و ایرانسل برای ارسال هزینه های استفاده از این سامانه روی قبض های موبایل مشترکین خبرداد .

وی از دیگر قابلیت های این نرم افزار را تشکیل سبدهای اختصاصی متشکل از سهام شرکت ها و واحدهای سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری و مشاهده لحظه ای درصد رشد ارزش سبد و دریافت اطلاعیه های مربوط به سهام موجود در سبد عنوان کرد و گفت : قابلیت تعیین دامنه نوسان برای کلیه نماگرهای بازار شامل شاخص ها و قیمت سهام شرکت ها ، NAVصندوق های سرمایه گذاری و ارزش سبد سهام و دریافت پیغام های مربوط به خروج هر یک از نماگرها از دامنه نوسان نیز در این نرم افزار وجود دارد.

وی البته تصریح کرد : کلیه اطلاعات سبد سهام اشخاص رمزنگاری می شود و برای هیچ کس به غیر از کاربر قابل مشاهده نخواهد بود.

دسترسی به اطلاعات تماس (نشانی ، تلفن ،فکس)کلیه شرکت های بورسی ، کارگزاران بورس ، صندوق سرمایه گذاری ، سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکتهای تحت نظارت سازمان و قابلیت مشاهده متن قوانین و مقررات کلیدی مرتبط با بازار اوراق بهادار از دیگر قابلیت های نرم افزار بورس همراه بود که توسط مدیر روابط عمومی سازمان بورس بیان شد.

وی در پایان از پرده برداری از نسخه GPRS این نرم افزار در آینده ای نزدیک خبر داد و از نسخه SMS ای و اینترنتی این نرم افزار به عنوان تحولی بزرگ در حوزه اطلاع رسانی بازار سرمایه یاد کرد .

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
UNITED STATES
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۸
سلام
چجوری باید دانلود کنم پس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
میشه بگین بایدازکجای این سایت نرم افزارموبایل بورس رودانلودکنم آیا!؟؟!!؟؟!!
داريوش
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳
میشه بگین بایدازکجای این سایت نرم افزارموبایل بورس رودانلودکنم آیا!؟؟!!؟؟!!