بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۰
اجرای طرح های توسعه ای در شرکت فارسیت درود

آغاز بهره برداری از خطوط تولیدی لوله و الیاف بهراد

به گفته این مقام مسئول طی سال جاری با صادرات بخشی اندکی از تولیدات "سفارود" (عمدتاً ورق) به کشورهایی همچون عراق ، حاشیه سود مناسبی از این محل برای شرکت تأمین می شود
کد خبر : ۴۲۸۷۶

بنابر اطلاعات و مستندات منتشر شده در شبکه کدال ، شرکت فارسیت درود عایدی هر سهم خود را برای سال مالی 89 با سرمایه 120 میلیارد و 960 میلیون ريالی مبلغ 110 ريال بطور خالص پیش بینی نموده که طی عملکرد 9 ماهه امسال با پوشش 25 درصدی سودی 28 ريالی را محقق ساخته است .

به گزارش بورس نیوز ، در حالیکه "سفارود" سود هر سهم خود را برای سال مالی جاری مبلغ 145 ريال پیش بینی نموده بود طی عملکرد سه ماهه سوم امسال با تعدیل 24 درصدی عایدی هر سهم ، بودجه انتظاری را به مبلغ 110 ريال کاهش داده است .

گفتنی است مبلغ سه هزار ريال در آمد حاصل از سرمایه گذاری های این شرکت ناشی از سرمایه گذاری در سهام شرکت لوله و الیاف بهراد با مالکیت 30 درصدی سهام بوده که با توجه به تعدیل درآمدی صورت گرفته در عملکرد 9 ماهه امسال ، هیچ مبلغی از این محل در دوره فوق محقق نشده است .

در همین راستا لشنی ، مدیر عامل شرکت گروه صنعتی لوله و الیاف بهراد در گفتگو با خبرنگار ما از آغاز بهره برداری از خطوط تولید این شرکت طی چند روز گذشته خبر داد و افزود : راه اندازی دو خط تولیدی شرکت در حال حاضر پس از انجام تست های اولیه و تولید آزمایشی در دستور کار قرار گرفته و این در حالی است که در این خطوط تولیدی ، امکان پیش بینی طرح های توسعه ای جدیدتری نیز وجود دارد.

وی ظرفیت کل تولید این شرکت را به مقدار 23 هزار و 600 تن اعلام کرد و با اشاره به اینکه محصولات تولیدی شرکت هم اکنون از بازار مصرف و متقاضیان بالقوه ای برخوردار است ، عنوان کرد : شرکت فارسیت درود دارای مالکیت 30 درصدی سهام گروه صنعتی لوله و الیاف بهراد بوده که سود ناشی از عملیات تولید و فروش شرکت می تواند اثرات مناسبی بر درآمد حاصل از سرمایه گذاری های "سفارود" در بر داشته باشد .

از طرفی لک ، جانشین مدیر مالی شرکت فارسیت درود با اذعان به تعدیل منفی 24 درصدی این شرکت در عملکرد سه ماهه سوم امسال ، به خبرنگار ما گفت : به نظر می رسد با توجه به بهره برداری از طرح های توسعه ای شرکت لوله و الیاف بهراد به عنوان شرکت تابعه "سفارود" سود پیش بینی شده فعلی در بودجه سال مالی 89 براحتی محقق شود.

به گفته این مقام مسئول طی سال جاری با صادرات بخشی اندکی از تولیدات "سفارود" (عمدتاً ورق) به کشورهایی همچون عراق ، حاشیه سود مناسبی از این محل برای شرکت تأمین می شود .

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
سهام شرکت لوله الیاف بهراد فوق العاده ارزشمند شده و معادل طلا ست... چرا که رشد خیره کننده تولید و سودآوری بهراد همه را متحیر کرده است.