معاون حقوقی رییسجمهور: نتیجه نهایی بحثهایی مانند نامه رئیس جمهور به مجلس را رهبری مشخص می کنند
فاطمه بداغی در پاسخ به اینکه آیا از سوی مجلس جواب نامه رییس جمهور را دریافت کردهاید یا نه؟ به ایسنا گفت: هنوز جوابی دریافت نکردهایم و جوابی داده نشده است.
وی درپاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا دولت از این نامه نگاریها نتیجهای گرفته است؟ گفت: بالاخره حقوق اساسی بحث مهمی است و من فکر میکنم نتیجهی نهایی این بحثها را مقام معظم رهبری مشخص میکنند.
گزارش خطا
0 پسندیدم
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه