خبر خوب برای سهامداران پتروشیمی اراک و "وتوسم " و " وبانک "
به گزارش خبرنگار بورس نیوز ، در نماد پتروشیمی اراک شاهد تحقق 504 ریال سود در صورتهای مالی نه ماهه هستیم این در حالی است که شاید همگان انتظار تعدیل سود منفی داشتند که ظاهرا صحیح نیست و سرمایه گذاری بانک ملی و توسعه ملی هم که حدود 300 ریال سود نقدی از این محل در نظر گرفته اند قطعا با تعدیل مثبت سود مواجه خواهند شد
گزارش خطا
0 پسندیدم
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه