بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر : ۴۶۹۷۵
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در پاسخ به سوالي در ارتباط با قرارداد يك ميلياردي يكي از بازيگران سينما و دخالت معاونت سينمايي در ارتباط با لغو اين قرارداد، ‌گفت: «بايد از افراط و تفريط در اين زمينه اجتناب كرد و هميشه اعتدال مناسب‌تر است و بهتر جواب مي‌دهد.»

به گزارشایسنا، حسيني عصر روز گذشته ـ11 ارديبهشت ماه ـ در حاشيه جلسه هيات دولت با بيان اين مطلب، افزود: «بايد اقداماتي كه انجام مي‌شود متناسب با هم باشد. بالاخره يك فيلم سينمايي، سريال يا كار هنري كه انجام مي‌شود، بايد ديد چقدر درآمد و منفعت دارد كه بين عوامل آن توزيع شود.»

وي افزود: «با حرف و حديث‌هايي كه در جامعه است و اين‌كه همه چيز شفاف است و دقت وجود دارد، گاهي اوقات برخي از كارهايي كه انجام مي‌شود مقبول هنرمندان و مردم نيست و به ضرر خود آنها مي‌شود. شايد در يك مورد به نفع يك نفر تمام شود، ولي در كل باعث جنجال و مشكل مي‌شود و بايد توازن و تعادل در كارها باشد.»

وي ادامه داد: «دوستان ما نيز بر همين اساس وارد شده‌اند و مي‌خواستند مانع از اين بشوند كه به هنرمندان لطمه وارد شود و در واقع در دفاع از صيانت، حرمت و جايگاه هنرمندان اين كار را انجام دادند.»

حسيني در پاسخ به اين سوال كه پس يعني شما معتقديد كه اين قراردادهاي كلان باعث ضربه خوردن خود هنرمندان مي‌شود، گفت: «بايد يك حساب و كتاب در كارها باشد. گاهي به خاطر رقابت‌هاي نادرستي كه بين افراد است، قيمت‌هايي اعلام مي‌شود، ولي ما معتقديم بايد رقم‌ها و قيمت‌ها معقول و منطقي باشد و از اين جهت دوستان ما وارد شدند.»

وزير ارشاد ادامه داد: «من فكر مي‌كنم كه بايد با همفكري و هم‌انديشي خود هنرمندان اين بحث دنبال شود. در برنامه هفت نيز اين موضوع مطرح شد و دوستان در آن برنامه اذعان داشتند كه بايد يك تناسبي وجود داشته باشد و تفاوت فاحش و بي‌اندازه چندان مناسب نيست.»

سيد محمد حسيني همچنين شايعاتي مبني بر تغيير مسافر آستانه مدير مركز هنرهاي نمايشي را تائيد نكرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر