بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۸
کد خبر : ۴۷۳۹۶

مساله بحرين و قيام مردمي و اسلامي در اين كشور مساله اصلي جهان اسلام است و مردم و مسئولين ما بايد  براي حمايت از انقلابيون هرچه در توان دارند و از دستشان برمي آيد انجام دهند.
 
علي مطهري نماينده مردم تهران در گفت وگو با خبرنگار الف با تاكيد بر اينكه انتظار مي رفت مسئولان سیاست خارجي ما در دفاع از مردم بحرين و ديگر كشورهاي اسلامي فعالتر باشند گفت: متاسفانه برخي از مسئولان دولتي ما با اين تحليل سطحي و نادرست كه حركت مردم در اين كشورها با برنامه ريزي آمريكائي ها  صورت مي گيرد، عملا فرصت تاريخي صدور انقلاب اسلامي را از دست می دهند.
 
وي با بيان اينكه کسانی كه قيام مردمي در اين كشورها را آمريكائي مي دانند و تلاش دارند با تعبير «بيداري انساني» به جای «بیداری اسلامی» و دعوت از پادشاه اردن سياست كلي نظام در دفاع از قيامهای اسلامي در اين كشورها را به حاشيه ببرند اظهار داشت: مردم و جوانان و رسانه ها بايد به هر وسيله اي پيام حمایت خود را به گوش انقلابيون مظلوم كشورهاي عربي برسانند و مسئولان لااقل باید مانعی در راه حمایتهای مردمی ایجاد نکنند.
 
نماينده شاخص اصولگرايان با اظهار تاسف از آنچه در رسانه ها درباره برخورد خشن «ناجا» با جوانان معترض در ورزشگاه آزادي آمده است گفت: وقتي اخبار و عكس هاي اين برخورد را ديدم متاسف شدم و انشاء الله اين موضوع را در مجلس پي گيري مي كنم.
 
مطهري در پاسخ به اين سوال كه آيا شما حاضريد در مسابقه فرداي يكي از تيم هاي عربي با استقلال در ورزشگاه آزادي حاضر شويد و عليه جنايات آل سعود و آل خليفه شعار دهيد اظهار داشت: من هم مانند هر ايراني و هر مسلماني حاضرم هر كاري كه از دستم بر بيايد در دفاع از قيام مردم مظلوم اين كشورها خصوصا بحرین انجام دهم و اگر برنامه كاري ام اجازه دهد فردا در ورزشگاه آزادي حاضر مي شوم. قطعا جوانان پرشور و مومن ما نیز توجه دارند که بهانه ای به دست فدراسیون فوتبال آسیا ندهند و فقط پیام خود را در قالب شعارهای مناسب منتقل کنند و کاری نخواهند کرد که به نفع آل سعود و آل خلیفه تمام شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر