بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر : ۴۷۷۰۶
سرويس سياسي جهان-مرتضي محمدي: از اعضای  دفتر رئیس جمهور و از نزدیکان و كارمند اسفندیار رحیم مشایی، اخیراً طی یادداشتی در روزنامه ایران، به زعم خود خود، با چراغ های خاموش، مفهوم "گروه انحرافی" را متوجه جبهه اصولگرایان نموده و ضمن تکاندن دامن خود و سایر مباشران و دوستانش از دفاع از مواضع گروه انحرافی لانه کرده در دولت، تلویحاً مدعی شده است که گروه انحرافی، گروهی است که قاطبه اصولگرایان منهای احمدی نژاد و تیم همراهش را در بر می گیرد. 

البته وی در یادداشت خود به صراحت از این مسئله یاد نکرده است اما با کدهایی که در وجیزه خود می دهد، ذهن مخاطب را کاملاً متوجه اصولگرایان و جبهه اصولگرایی می کند. 

جعفر بهداد با تکرار دوباره مضمون حرفهای افرادی مثل جوانفکر و برخی دیگر از سربازان گروه انحرافی، سعی کرده است دولت احمدی نژاد را از جبهه اصولگرایی جدا کند و در ادامه با بیان جهت دار و کلی وقایع سیاسی کشور از اواسط دهه ۶۰ تا کنون، توپ گروه انحرافی را به زمین اصولگرایان پرتاب کند. 

ادعای بهداد و سایر همقطارانش که البته پیش از این نیز تکرار شده بود، نیاز به توضیح و تحشیه ای هرچند کوتاه دارد. 

و اینک آن توضیح و تحشیه: 
۱_جناب آقای بهداد 
اگر شما و سایر همقطارانتان مدعی حضور این جریان انحرافی در جبهه اصولگرایی هستید چرا در ابتدای آغاز فعالیت های انتخاباتی در سال ۸۴ و حتی سال ها بعد از آن هیچگاه از این جریان و یا وجود آن در درون جبهه اصولگرایی هیچ سخنی به میان نراندید؟ 

در واقع مخاطبان یادداشت شما فکر می کنند که اساساً روسای شما همیشه و همه وقت از هرچیزی به عنوان ابزار استفاده می کنند، نه بیشتر. 

شاهد مثال انکه تفکر شما در مقطعی حتی با اسرائیل هم اظهار دوستی می کند و یا در مقطع دیگری به آرای گروهی که در انتخابات ۸۸ به فتنه گران موسوم شدند نیز چشم طمع می دوزد و حتی این مسئله را در علن نیز بیان می کند. 

کوتاه سخن اینکه به نظر، شما حتی در مقطعی هم که خود را سینه چاک اصولگرایی می خواندید، جز یک استفاده ابزاری، هیچ هدف دیگری نداشتید. 

۲_ جناب آقای بهداد 
گروه انحرافی بودن و انحراف داشتن چیزی نیست که کسی یا کسانی بخواهند با ایستادن جلوی آن، حقیقتش را بپوشانند. شما باید بدانید که گروه انحرافی و مدافعین آن، بازیگر پرونده ای هستند که به حق باید آن را ادامه سیاست های غلط اصلاح طلبان نامید. 

مدعی بودن در مقابل ولی فقیه، مدام حرف زدن از دموکراسی و رأی، تعاملات مخصوص با زنان!، رانت خواری اقتصادی، شادخواری و ... جملگی خصلت هایی هستند که تفکر ما یا همان اصولگرایی، از سال ها قبل یا به زعم شما از اواسط دهه شصت!!! به مبارزه با آنها برخاست. 

خصلت هایی که ما بدون دانستن پشت پرده برخی یاران نزدیک احمدی نژاد، احساس می کردیم در سال ۸۴ برای همیشه به خاک سپرده شدند اما دیدیم که اینگونه نشد و خلف های صالح اصلاح طلبان در دولت کنونی، با نقاب اصولگرایی باز هم همین خوی و خصلت ها را بر سر نیزه افراشتند. 


جناب آقای بهداد، برگزاری پر زرق و برق جشن های جهانی نوروز، حضور سوپر استارها در دفتر رئیس جمهور، انحرافات عمیق اقتصادی، انحراف در اعتقاد نسبت به ظهور امام زمان(عج) و ... جملگی، چیزهایی هستند که گروه انحرافی که هم شما و هم ما می دانیم چه کسانی هستند و سردسته شان کیست، بدان آذین بسته شده اند نه دیگران و نه اصولگرایان. 

۳_عضو محترم دفتر رئیس جمهور 
هر جریان و طیف و جامعه ای همواره نخاله ها و نادانانی دارد که اگر آن جریان بر صراط مستقیم باشد، خود به دست خود آنها را حذف خواهد کرد و اگر نه، همین نادانان و منحرف ها، آن طیف، گروه و یا جامعه را بر زمین خواهند زد. 

چه اینکه اگر مصداق عمل منحرفان را ظلم بدانیم، مولای متقیان فرمود: الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم... 
در اینکه هر طیف سیاسی همواره دچار کاستی هایی هست، هیچ شکی نیست اما اینکه یک نفر به نمایندگی از گروهی که این روزها حتی بچه های دبستانی هم آنها را گروه انحرافی می نامند، آنهم در رسانه ای که در اشغال کامل این گروه است، بخواهد تمام تألمات و دردها و انحرافات رخ داده در سیاست داخلی کشور را تلویحا متوجه دیگران یا به عبارت بهتر، یک طیف سیاسی خاص کند، حتما و حتما گزینه ای است نامعقول و آنچنان نامعقول که هرکسی با خنده و مضحکه از کنار آن رد می شود. 

۴_ جناب آقای بهداد 
عمده توطئه ها، شبکه سازی ها و تلاش برای تخریب ها را متوجه شخص رئیس جمهور و از جانب تفکری دانسته اید که غیر از اصولگرایی هیچ چیزی از نوشته شما برداشت نمی شود. چه اینکه اگر دیگرانی هم منظور نظرتان بودند حتما نامی از آنها می بردید. اما نام نبردید چون منظورتان واضح است. 


به زعم شما این اصولگرایان هستند که می خواهند رئیس جمهور را تخریب کنند یا این گروه انحرافی است که با کارها و مواضعش هر روز مانعی جدید بر سر راه دولت ایجاد می کند...؟! 

اگر اینگونه فکر می کنید پس بگویید سکوت و خانه نشینی ۱۱ روزه رئیس جمهور که دست کثیف گروه انحرافی در پشت پرده آن دیده می شود، موجب تخریب وجهه رئیس جمهور شده است یا به قول تلویحی شما، شبکه سازی اصولگرایان؟ 

شما بگویید. اینکه روسای قوه قضائیه و سازمان بازرسی، هر دو به صورت کاملا آشکار از انحرافات اقتصادی گروه انحرافی لانه کرده در دولت رونمایی کرده اند، یک توطئه است یا واقعیتی که امثال شما نمی خواهید آن را ببینید؟ 
جناب آقای بهداد، انحرافات عقیدتی آدم های گروه انحرافی که از همان ابتدا با طرح خزعبلاتی مثل دوستی با مردم اسرائیل، توقیت زمان ظهور، استفاده ابزاری از مقدسات، ولایت ناپذیری! و ... مطرح بود تا اینکه این اواخر به عالم نیز طنین انداز شده است و حتی خارجی ها هم شما و دوستانتان را به همکاری با غول چراغ جادو!!! متهم می کنند؛ چیزی نیست که کسی نتواند آن را ببیند و یا با یک یادداشت ساده بتوان افکار عمومی را به این سمت سوق داد که دیگران مقصرند نه ما...! 

در واقع باید گفت که جریان اصولگرایی و چهره های آن، انحرافاتی را متوجه برخی دوستان و مدیران بالاسری شما می دانند که تبری جستن از آنها (البته اگر امری ممکن باشد!) نیازی به فرافکنی ندارد. 
در واقع همه چیز آنقدر واضح و مبرهن هست که نشانه رفتن انگشت اتهام این پرونده به سمت تفکری که اساساً دولت احمدی نژاد با تأسی به آن خود را عدالتخواه و مردمی نامید، ثمری جز تسریع در رسیدن تاریخ انقضای گروه انحرافی ندارد. 

و حرف آخر: 
جناب آقای بهداد 
در وجیزه تان گفته اید که اینان!!! قصد دارند رئیس جمهور را منحرف بنامند. 
نه جناب آقای بهداد، ما قصد این کار را نداریم. اما به عنوان مخلص کلام، مضمون جمله ای از مقام معظم رهبری را در یکی از احکام حکومتی شان به شما یادآوری می کنیم که معتقدیم سرمنشأ و پایان بخش داستانی به نام گروه انحرافی را باید در آن جست. 
جمله ای که میزان تأسی به آن مشخص کننده میزان انحرافات است نه تبلیغات دیگران. 

معظم له در تاریخ ۲۷/۴/۸۸ در بخشی از نامه به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت برکناری اسفندیار رحیم مشایی از سمت معاون اولی ریاست جمهور، انتصاب او را بر خلاف مصلحت احمدی نژاد، دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقه مندان به رئیس جمهور دانستند. 
و العاقل یکفی الاشاره...
اشتراک گذاری :
ارسال نظر