بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۶
کد خبر : ۴۸۶۱۹
حجت الاسلام «اسلامی» در گفتگو با صراط با اشاره به عملکرد جریان انحرافی گفت : امروز رفته رفته چهره واقعی این جریان بی ریشه هویدا شده و کارشان به جایی رسیده که با اعتقادات مردم بازی می کنند و در مقابل ولایت فقیه قد علم کرده اند .

نماینده مردم ساوه تفسیر انحرافی و التقاطی از دین را از شاخصه های خطرناک جریان انحرافی ذکر کرد و گفت : این ویژگی جریان انحرافی گرچه در کلیات با خوارج زمان حکومت علی (ع) مشترک است ، اما باید توجه داشت که جهل و انحراف این فرقه ناشی از تعصب یا بد فهمی از دین نیست بلکه اینها اساسا اعتقادشان در معرفی و ترویج اسلام آمریکایی است و و حرکات و اقدامات این باند منحرف نشان می دهد که اصولا دغدغه دین ندارند و به مراتب پلشت تر از خوارج زمان علی (ع) هستند .

اسلامی از طرح مکتب ایرانی به عنوان رسالت مهم باند انحرافی در راستای رویارویی و تقابل ملی گرایی با توده های اسلامیت خواه در کشور یاد کرد و افزود : منحرفین نسخه به روز شده نهضت غیرقانونی آزادی هستند که با سادگی برخی دوستان به بدنه دولت نفوذ کرده اند و من یقین دارم این عده نه به کوروش، داریوش و پیشینه ایران دلبستگی دارند و نه به اسلام عزیز و تنها سناریوی دستگاه های اطلاعاتی کشورهای غربی را اجرا می کنند .

وی ایجاد تفرقه و شکاف عمیق در بدنه حاکمیت را از دیگر ماموریت های باند انحرافی نام برد و افزود: عمده مشکلاتی که در داخل کابینه و بدنه دولت و یا درگیری های دولت با سایر قوا به وجود می آید متاثر از تحریکات و برنامه ریزی های این جماعت خطرناک است و به زودی به همه اثبات خواهد شد که استکبار و ایادی آنها خصوصا اسراییل به گونه ای ظریف و زیرکانه از این باند در راستای ایجاد تفرقه و درگیری در کشور حمایت می کنند .

اسلامی افزود : فتنه جریان انحرافی که نمود آن در توزیع سی دی مستند ظهور نزدیک است فتنه ای بسیار پیچیده و حساب شده است و من اصرار دارم از آن به عنوان مرحله دوم فتنه گری پس از فتنه ۸۸ یاد کنم .

این نماینده مجلس ادامه داد : در فتنه ۸۸ افرادی با ساده لوحی ماموریت ایجاد مقدمات فتنه بزرگ که فتنه باند انحرافی است را برعهده داشتند و باید توجه داشت که هدف غایی و نهایی این مهره های خاین فتنه ۸۸ و فتنه باند انحرافی حذف ولایت فقیه و تسلیم نمودن انقلاب به دنیای غرب و اسراییل است .

سخنگوی کمیسیون اصل نود با اشاره به حساسیت کمیسیون متبوعش در زیر نظر گرفتن اقدامات باند انحرافی واکنش های بزرگان نظام خصوصا آیت الله لاریجانی را ستود و افزود : با تعهدی که در رئیس محترم دستگاه قضا سراغ داریم وبا اطمینانی که مقامات قضایی به نمایندگان مجلس داده اند ؛ به زودی تا آخرین نفر باند انحرافی دستگیر خواهند شد و نظام اسلامی این فتنه را نیز مانند سایر کارشکنی ها و فتنه گری ها در هم خواهد کوبید .

وی با ابراز تاسف از عدم تبری رییس جمهور از این جماعت گفت : واقعا دلمان به حال ایشان می سوزد و آقای احمدی نژاد چه بخواهد و چه نخواهد دستان این پدیده شوم قطع خواهد شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر