بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲
کد خبر : ۴۹۱۸۵

آفتاب: آیت‌الله یزدی در سخنرانی امروز خود هم‌زمان جریان انحرافی دولت و برخی شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب را مورد انتقادات صریح خود قرار داد.

به گزارش آفتاب، آیت‌الله یزدی با اشاره تلویحی به سخنان سال گذشته مهدی کروبی در تمجید از عبدالکریم سروش که وی را با ملاصدرا متفکر اسلامی مقایسه کرده و گفته بود «ملاصدرا

دشمن سر سخت این نظام کسی است که روزی نهج البلاغه درس می داد و امروز متن قرآن کریم را کنار گذاشته است.

هم در روزگار خود از اتهام کفر، آزار و تبعید رنج می‌برد»، گفت: «امروز انحراف به اندازه‌ای رسیده کسی که وحی را منکر شده است، ملاصدرای نظام معرفی می‌شود. این اهانت به ملاصدرا است چون کسی که این حرف را زده اصلاً سواد ندارد که بخواهد ملاصدرا را بشناسد تا به کسی نسبت دهد».

وی همچنین اسفندیار رحیم مشایی را نیز مورد انتقادات تند خود قرار داده و گفته است: «کسانی که رسماً به مراجع توهین می کنند و درباره موسیقی اظهار نظر می‌نمایند ما می‌دانیم مقصودشان چیست، ما می دانیم که چرا شورای ایرانیان مقیم خارج را راه انداختند چون می خواستند مکتب ایرانی درست کرده و آن را در مقابل مکتب اسلامی علم کنند».

آیت الله یزدی پیش از ظهر امروز، در دیدار فرماندهان گردان­ها، پایگاه­ها،

برخی آن قدر بی‌سواد هستند که می‌گویند پیامبر ایرانی بوده چون قریش همان کوروش است پس پیامبر ایرانی است، ما نمی‌دانیم اصلا قریش چه ربطی به کوروش دارد»؟

حوزه­های مقاومت و مسئولان واحدهای تیپ مستقل امام صادق (ع) که در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد، اظهارداشت: «برخی قصد دارند میان روحانیت دو دستگی و اختلاف ایجاد کنند حتی به مراجع عظام نیز چشم طمع دارند، ولی خوشبختانه مراجع و روحانیت بیدار، هوشیار و بصیر هستند».

رییس جامعه مدرسین حوزه با اشاره به حضور با بصیرت مردم در 9 دی گفت: «این روز، تبیین کننده حماسه ملی است که از سوی مردم بصیر و خودجوش ایجاد شد».

وی افزود: «با حضور مردم و رهبری، فتنه نتوانست به هدف خود برسد البته تصور نشود که فتنه خاموش شده است، دشمنان تا اسلام و نظام اسلامی وجود دارد خاموش نمی نشیند و از هر سوژه استفاده می‌کنند».

عضو خبرگان رهبری با اشاره به دو مفهوم اصولگرایی و اصلاح طلبی، ادامه داد: «مفهوم اصولگرایی و اصلاح طلبی توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است و اصولگرا کسی است که به اسلام و انقلاب و رهبری و قانون و نظام حاکم وفادار بوده و ولایت را نقطه مرکزی و فصل الخطاب می داند و نظر رهبری را بر

تصور نشود که فتنه خاموش شده است، دشمنان تا اسلام و نظام اسلامی وجود دارد خاموش نمی نشیند و از هر سوژه استفاده می‌کنند.

نظر خود ترجیح می‌دهد».

وی افزود: «اصلاح طلبی به معنای مثبت توسط رهبری تبیین شد و همگان خواستار اصلاح مفاسد و آسیب‌های پیش روی کشور هستند».

آیت‌الله یزدی بیان داشت: «در فتنه 88 کارهای زشت و قبیحی انجام دادند قوانین کشور و سخنان رهبری را کنار گذاشتند و می‌بینیم دشمن سر سخت این نظام کسی است که روزی نهج البلاغه درس می داد و امروز متن قرآن کریم را کنار گذاشته است».

رییس جامعه مدرسین حوزه گفت: «امروز انحراف به اندازه‌ای رسیده کسی که وحی را منکر شده است، ملاصدرای نظام معرفی می‌شود. این اهانت به ملاصدرا است چون کسی که این حرف را زده اصلاً سواد ندارد که بخواهد ملاصدرا را بشناسد تا به کسی نسبت دهد».

وی بیان داشت: «وقتی حق و باطل در مقابل یکدیگر قرار می گیرند محل آزمایش انسان‌ها است و در حوادث و فراز و نشیب‌ها درون انسان ها مشخص می‌شود».

کسانی که رسماً به مراجع توهین می‌کنند و درباره موسیقی اظهار نظر می‌نمایند و مکتب ایرانی درست می‌کنند از مقصود آنان مطلع هستیم.


آیت الله یزدی گفت: «کسانی که رسماً به مراجع توهین می کنند و درباره موسیقی اظهار نظر می‌نمایند ما می‌دانیم مقصودشان چیست، ما می دانیم که چرا شورای ایرانیان مقیم خارج را راه انداختند چون می خواستند مکتب ایرانی درست کرده و آن را در مقابل مکتب اسلامی علم کنند».

وی تصریح کرد: «برخی آن قدر بی‌سواد هستند که می‌گویند پیامبر ایرانی بوده چون قریش همان کوروش است پس پیامبر ایرانی است، ما نمی‌دانیم اصلا قریش چه ربطی به کوروش دارد»؟

آیت الله یزدی بیان داشت: «بنده رسما اعلام می کنم عنوان اصولگرایی عنوانی دین مداری است و اصول گرای واقعی کسی است که حاکمیت نظام و مقدسات اسلامی پذیرفته و ولایت مدار باشد و ولایت فقیه را فصل الخطاب بداند چون ولایت فقیه ادامه ولایت پیامبر و امام علی(ع) است و از سوی خدا منصوب می شود».

وی در پایان خاطرنشان کرد: «امروز اوجب واجبات حمایت از نظام است و حجت بر همه ما تمام شده باید پشتوانه ولایت فقیه باشیم».

اشتراک گذاری :
ارسال نظر