بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۴
کد خبر : ۵۱۱۷۰
نماینده نجف آباد گفت: به نظر می رسد مسئولین گوششان بدهکار حرف های ما نیست و همچنان مصوبات را نادیده می گیرند تا کماکان شاهد کشته شدن هر روزه مردم باشیم ولی آنها به وظایف ذاتی خود عمل نکنند...

به گزارش آتی نیوز؛ حمید سعادت نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی ضمن گلایه از دولت در زمینه اجرا نکردن مصوبات سفرهای استانی گفت: عملی نشدن دو مصوبه های اخیر هیئت دولت در سفر به استان اصفهان موجب فشار مضاعف بر مردم و کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان شده است!

سعادت در تشریح این خبر افزود: مصوبه ای که در سفر دوم رئیس جمهور به استان اصفهان تصویب شد، مربوط می شود به دوبانده کردن مسیر پلیس راه اصفهان به علویجه. این مسیر علی رغم اینکه یک راه صنعتی و تولیدی است، روستاهای بسیاری را نیز در بر دارد و تردد بسیاری در این محورها انجام می شود و به دلیل وجود کارخانجات متعدد، نظیر کارخانه سیمان، تریلی ها در این مسیر با سرعت زیاد تردد می کنند که بارها موجب تصادفات منجر به مرگ شده است. به عنوان مثال در طول کمتر از یک ماه شاهد کشته شدن 16نفر از مردم بر اثر تصادف در این محور بودیم. اما تا امروز برای انجام این پروژه هیچ کاری صورت نگرفته است.

سعادت افزود: مصوبه دیگر مربوط به بیمارستان 32تخت خوابی شهرستان پیرانشهر است که در این مورد نیز هیچ کار عملی ای انجام نشده است و همچنان این شهرستان فاقد بیمارستان است!

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می رسد مسئولین گوششان بدهکار حرف های ما نیست و همچنان مصوبات را نادیده می گیرند تا کماکان شاهد کشته شدن هر روزه مردم باشیم ولی آنها به وظایف ذاتی خود عمل نکنند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر