بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰
معاونت مالی و اقتصادی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان عنوان کرد:

ورود "رپارس" به بورس تا هفته آتی

رضایی در خصوص بحث فروش ساختمان و جابجایی احتمالی شرکت اظهار داشت: برای اجرای این برنامه در حال بررسی بوده و از چندین ساختمان جهت خرید بازدید کرده ایم، اما تا کنون ساختمانی که طراحی آن از نظر فنی مناسب با فعالیت شرکت باشد، پیدا نشده است.
کد خبر : ۵۲۶۰۸

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با ارایه گزارش عملکرد سه ماهه اول سال مالی جاری از تحقق 124 ريال از 706 ريال سود پیش بینی شده خود خبر داده است.

رضایی، معاونت مالی و اقتصادی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در خصوص نحوه عملکرد شرکت تا کنون در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز تصریح کرد: سود سال مالی جاری در پیش بینی قبلی مبلغ 594 ريال بوده که با توجه به افزایش تعداد قراردادها و در نتیجه افزایش تعداد دستگاههای کارتخوان و درآمد حاصل از نصب و اجاره دستگاههای مذکور و البته رشد تعداد تراکنش ها با تعدیل همراه شده و در گزارش های بعدی 706 ريال پیش بینی شده است.

در حال حاضر نیز عملیات تجهیز بانک های تجارت و پارسیان به دستگاههای کارتخوان در حال انجام بوده و طبق برنامه های ارایه شده به سازمان در مرحله نصب دستگاه های POS در این بانک ها هستیم.

وی از برنامه شرکت برای رایزنی با دیگر بانک ها با توجه به رشد چشمگیر تعداد بانک های دولتی و خصوصی سخن گفت و افزود: در حال مذاکره با بانک های مختلف هستیم تا دستگاههای POS را برای آنها نیز نصب کنیم که پس از نهایی شدن مراتب را از طریق سازمان به اطلاع سهامداران و سرمایه گذاران می رسانیم.

وی از نصب دستگاههای POS GPRS در برخی از فروشگاهها خبر داد و افزود: این نوع از دستگاههای POS بی سیمی در تعداد محدودی از مغازه ها و فروشگاهها نصب شده و جدیدترین محصول شرکت نیز به شمار می رود.

رضایی در خصوص بحث فروش ساختمان و جابجایی احتمالی شرکت اظهار داشت: برای اجرای این برنامه در حال بررسی بوده و از چندین ساختمان جهت خرید بازدید کرده ایم، اما تا کنون ساختمانی که طراحی آن از نظر فنی مناسب با فعالیت شرکت باشد، پیدا نشده است.

افزون بر این به فکر خرید زمین و ساخت ساختمان مورد انتظار خود بوده ایم، اما نتیجه نهایی در این رابطه حاصل نشده است.

وی ورود به سرمایه گذاری های بورسی و غیر بورسی را محتمل دانست و در خصوص استراتژی های مدیریت برای سال مالی جاری خاطر نشان کرد: ارایه بهترین سرویس به مشتریان استراتژی مدیریت بوده و تنها در این راستا است که می توان تعداد تراکنش ها و در نتیجه فروش و درآمد شرکت را افزایش داد.

تسویه آنلاین نیز جزو دیگر برنامه هایی است که به صورت محدود در برخی از شهرهای بزرگ از جمله تهران انجام شده و این نیز در افزایش تراکنش ها اثرات چشمگیری دارد.

وی با ابراز امیدواری از افزایش تراکنش ها تا پایان سال جاری و در نتیجه افزایش سود آوری شرکت، در رابطه با روند قیمتی سهام "رپارس" گفت: قیمت سهام شرکت پیش از این در مرز 1200 تومان بوده، اما به دلیل ریزش بازار طی چند ماه اخیر قیمت به حدود 900 تومان تنزل کرده است. اما باید توجه داشت که با توجه به عدم وابستگی این سهم به نوسانات ارز و تهدیدات بازار سرمایه یکی از گزینه های مناسب و ارزنده برای سرمایه گذاری به شمار می آید و انتظار می رود روند قیمتی آن به مدار صعودی باز گردد.

رضایی در خاتمه سخنان خود با اشاره به شناوری لازم برای سهم جهت ورود به بورس گفت: به نظر می رسد طبق زمان اعلام شده از سوی شرکت بورس طی هفته جاری و در نهایت طی هفته آتی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان وارد بورس شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر