بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: در سال های 91 و 92 به ترتیب 35 هزار و 80 هزار دستگاه و از سال 94 تا 96 هر سال 100 هزار دستگاه از اين محصول توليد مي شود که بسته به شرايط بازار ممکن است افزايش يابد
کد خبر : ۵۳۰۲۲

با اتمام ساخت قالب ها و تجهیز خطوط تولید دنا، تولید آزمایشی این محصول بهمن ماه امسال آغاز می شود.

به گزارش بورس نیوز به نقل از ایکو پرس ، مهندس جواد نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب، گفت: در تولید آزمایشی که نزدیک به سه ماه به طول می انجامد، بین 30 تا 40 دستگاه برای انجام آزمون های مختلف تولید می شود.

وی افزود: برخی از این آزمون ها که به تجاری سازی و تامین استانداردها اختصاص دارد، در ایران و برخی در مراکز معتبر خارجی انجام می شود.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از تامین تمامی قطعات و مجموعه های دنا در داخل ایران خبر داد و گفت: این محصول با موتور ای اف 7 و تامین استاندارد یورو 4، در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد.

مهندس نجم الدین اضافه کرد: قالب های خطوط تولید دنا شامل 62 قالب براي 16 قطعه اصلي بدنه، توسط شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو طراحی و تولید شده که در مقایسه با تامین از خارج، هفت میلیون دلار صرفه جویی ارزی در پی دارد.

وی افزود: دنا بر روی پلتفرم ایرانی و در کلاس ابعادی دی، در دو گونه ال ایکس با موتور EF7 گاز سوز و ای ال ایکس با موتور EF7 بنزینی معمولی و توربوشارژ عرضه می شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: در سال های 91 و 92 به ترتیب 35 هزار و 80 هزار دستگاه و از سال 94 تا 96 هر سال 100 هزار دستگاه از اين محصول توليد مي شود که بسته به شرايط بازار ممکن است افزايش يابد.

مهندس نجم الدین تعداد صادرات دنا را سالانه 15 هزار دستگاه ذکر کرد و گفت: کشورهاي مشترک المنافع، روسيه، ترکيه و شرق اروپا، منطقه خليج فارس، آفريقا و شرق آسيا، مهم ترین بازارهای صادراتی دنا خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر