بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو برگ برنده ایران خودرو در تسخیر بازار داخلی را سرعت عمل در خودکفایی محصولات دانست و اظهارداشت : هم اکنون پژو پارس ، پژو 405 و سمند به خودکفایی خوبی در تامین قطعات رسیده است .
کد خبر : ۵۳۱۷۸

طی حکمی از سوی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو مهندس عادل پیر محمدی به عنوان مدیر عامل شرکت ساپکو منصوب شد .

به گزارش بورس نیوز به نقل از ایکوپرس ، مهندس عادل پیرمحمدی دارای مدرک فوق لیسانس مکانیک از دانشگاه تهران است و در سوابق وی ، از سال 82تا 85 مدیر تولید مگاموتور ، از سال 85 تا 88 معاونت تضمین کیفیت مگا موتور از سال 88تاکنون قائم مقام مدیر عامل ساپکو در حوزه مهندسی کیفیت ، عضو هیات مدیره شرکت پژو هنده قطعات ( تولید قطعات میل بادامک ) ، عضو هیات مدیره محور سازان گروه کوشا ، عضو هیات مدیره ایساکو ، مسئولیت پروژه های رانا ، دنا و سمند سورن در سایکو به چشم می خورد

مهندس نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو درمراسم معارفه و تودیع مدیر عامل جدید و قدیم شرکت ساپکو گفت : چرخش نیرو ها در ایران خودرو براساس استفاده بهینه از نیرو ها و تسریع در فرآینده ها صورت می گیرد .

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو برگ برنده ایران خودرو در تسخیر بازار داخلی را سرعت عمل در خودکفایی محصولات دانست و اظهارداشت : هم اکنون پژو پارس ، پژو 405 و سمند به خودکفایی خوبی در تامین قطعات رسیده است .

وی افزود : هدف ایران خودرو خودکفایی در تولید پژو 206 است و در این زمینه سازو کارهای لازم تدارک دیده شده که امیدواریم این امر تا پایان سال جاری تحقق یابد .

مهندس نجم الدین خاطر نشان ساخت : با برنامه ریزی صورت گرفته به زودی تولید پژو 206 به روزانه 1200 دستگاه افزایش می یابد .

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: انظباط مالی، کنترل قیمت تمام شده محصولات، تامین به موقع قطعات، خودکفایی سریع خودرو های رانا و دنا از مهم ترین ماموریت های ساپکو است .

وی با اشاره به این که سازند ه های بیشتری برای تسریع در روند تامین قطعات وارد زنجیره تامین ساپکو شوند، اظهارداشت: درصدد هستیم پرداخت های قطعه سازان را به صورت نظام مند در کمترین زمان ممکن به انجام بر سانیم .

مهندس نجم الدین در سال جهاد اقتصادی بر جلب رضایت مشتریان درحوزه فروش و خدمات پس از فروش و عرضه به موقع محصولات جدید به بازار تاکید کرد.

درادامه مهندس محمد محمدی مدیر عامل سابق شرکت ساپکو گفت: با هدایت و درایت مهندس نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ، شرکت ساپکو ، توانست جایگاه خود را درحوزه تامین و تولید و اقتصاد کشور ارتقا دهد .

همچنین دراین مراسم مهندس عادل پیر محمدی مدیر عامل جدید ساپکو با تاکید بر انجام برنامه های راهبردی گروه صنعتی ایران خودرو درحوزه تامین اظهارداشت : روند سیکل تایید قطعات را کوتاه و سرعت خود کفایی را افزایش خواهیم داد . وی تصریح کرد : روند کنترل قیمت قطعات را با جدیت درشرکت سابکو، دنبال خواهم کرد .

پیر محمدی تاکید کرد : سابکو در نظر دارد 100 درصد قطعات شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو را تامین کند .

پیر محمدی اولویت کاری خود را تعامل سازنده و شفاف با قطعه سازان و کنترل و کاهش قمیت تمام شده با استفاده کامل از ظرفیت در قطعه سازان عنوان کرد .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر