بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۱
نتایج پیگیری برخی از سوژه های خبری

مخاطبان بورس نیوز بخوانند

دیگر موضوع مطرح شده از سوی خوانندگان بورس نیوز در رابطه با علل افت قیمت های سهام "حتاید" و عدم حمایت مدیریت و سهامداران عمده از سهم بود که پس از پیگیری های متعدد و تماس های پی در پی با قسمت مالی این شرکت، مسئولین آن به همین جمله اکتفا کردند که در حال حاضر تمایلی برای انجام مصاحبه ندارند.
کد خبر : ۵۳۱۸۶

پایگاه اطلاع رسانی بورس نیوز به عنوان اولین و پربیننده ترین سایت رسمی و تخصصی در حوزه بازار سرمایه بنا بر رسالت خود در زمینه اطلاع رسانی در خصوص موضوعات روز برای پیشبرد و معرفی اهداف متعالی بازار سرمایه فعالیت می کند.

در همین راستا بخشی را تحت عنوان «سوژه های خبری از شما، پیگیری فوری از ما» راه اندازی کردیم و از آن پس وظیفه خود دانستیم تا این سوژه ها را پیگیری کنیم.

شایان ذکر است این سوژه ها در کنار سایر وظایف خبرنگاران بورس نیوز، که شامل اطلاع رسانی و پوشش اخبار روزانه بازار سرمایه است، به ترتیب الویت مورد بررسی قرار می گیرد و همانطور که پیش از این هم سوژه های شما مورد پیگیری بوده، از این پس نیز جزو وظایف ما است تا درخواست های مخاطبان خود را در خصوص موضوعات مختلف به نتیجه برسانیم.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که به نتیجه نرسیدن و یا دیر به نتیجه رسیدن برخی از این سوژه ها به معنای عدم پیگیری نیست و گاهی برخی از خوانندگان در قسمت نظرات بینندگان این جمله را برای ما ارسال می کنند که «سوژه خبری ازما، عدم پیگیری فوری از شما»، در حالیکه به واقع اینچنین نیست.

در همین راستا تنها به نتایج حاصل از پیگیری سه سوژه ای که از سوی مخاطبان ما در قسمت سوژه های خبری مطرح شده، اکتفا می کنیم.

شرکت صنایع لاستیکی سهند

در پیگیری صورت گرفته از سوی خبرنگار بورس نیوز در رابطه با این موضوع که شرکت صنایع لاستیکی سهند به دلیل عدم ارسال اظهارنامه مالیاتی و همچنین رعایت نکردن قوانین مالیاتی، در سال جاری موظف به پرداخت مبالغی به عنوان مالیات شده است، مسئولین شرکت پس از درخواست برای ارسال تقاضای کتبی خبرنگار ما ، مصاحبه در خصوص این موضوع، پروژه های سهند 1 و 2 و نیز وضعیت کلی شرکت را به بعد از زمان ارایه گزارش های عملکرد شش ماهه در اواسط مهر ماه موکول کردند.

شرکت تاید واتر خاورمیانه

دیگر موضوع مطرح شده از سوی خوانندگان بورس نیوز در رابطه با علل افت قیمت های سهام "حتاید" و عدم حمایت مدیریت و سهامداران عمده از سهم بود که پس از پیگیری های متعدد و تماس های پی در پی با قسمت مالی این شرکت، مسئولین آن به همین جمله اکتفا کردند که در حال حاضر تمایلی برای انجام مصاحبه ندارند.

شرکت افرانت

در این بین یکی از شرکت هایی که مورد توجه زیادی از سوی سهامداران و سرمایه گذاران قراردارد، شرکت افرانت است که پس از بازگشایی نماد آن در بازار فرابورس از قیمت های 8200 ريال بر آسانسور قیمتی سوار شد و پس از گذشت 16 روز از کشف قیمت آن روزانه در قیمت های پنج درصدی مثبتی مورد معامله قرار می گرفت، در حالیکه این مسئله در خصوص آن شنیده می شد که این رشد تا کجا ادامه خواهد داشت و آیا روند افزایش قیمت های سهام آن با این سرعت معقول و منطقی است؟

بر همین اساس برای صحبت با مدیریت شرکت و روشن شدن این نکته که ارزندگی سهم با توجه به عملکرد فعلی آن و پروژه ها و برنامه های در نظر گرفته شده برای سال مالی جاری به چه میزانی است؟ با این شرکت تماس گرفته و درخواست انجام مصاحبه به صورت کتبی برای مدیریت آن ارسال شد.

مسئولین این شرکت این جواب را به خبرنگار ما ارایه کردند که با توجه به نوسانات قیمتی زیادی که سهم پس از کشف قیمت با آن روبه رو بوده، مصاحبه به زمان دیگری که قیمت های سهام "افرا" روند واقعی خود را به دست آورده باشد، موکول شود.

لازم به ذکر است که پایگاه اطلاع رسانی بورس نیوز به عنوان پل ارتباطی میان مسئولین، شرکت ها و سهامداران و سرمایه گذاران همواره آماده دریافت نظرات، پاسخ ها و پیشنهادات خوانندگان و مخاطبان خود می باشد تا بتواند سهمی هر چند کوچک را برای ارتقاء و اطلاع رسانی در حوزه بازار سرمایه و بورس داشته باشد.

در پایان گفتنی است بورس نیوز همواره آماده دریافت سوژه ها، اخبار، فایل های صوتی و تصویری، ایرادات گزارش های مالی و حتی تناقض در مصاحبه های مدیران و در نهایت حسن یا سوء مدیریت شرکت ها است تا در انجام رسالت خود عملکرد مناسب تری داشته باشد. به همین منظور می توانید فایل های خود را به آدرس ایمیل tebna.ir@gmail.co, ارسال نمایید تا در صورت تمایل ارسال کننده به نام وی و در غیر این صورت بدون ذکر نام در سایت منتشر شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر