بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۶
سامانه مرکز تماس در واقع سامانه ضبط، نگهداری وگزارش دهی تمامی مکالمات مشتریان کارگزاری بوده و به گونه ای طراحی شده که قابلیت پیگیری این تماسها، زمان و متن مکالمه کاربر برای واحدهای نظارتی امکان پذیرباشد.
کد خبر : ۵۳۷۴۴

شرکت نرم افزاری صحرا به عنوان یکی از شرکت های فعال ارایه کننده سیستم های جامع کارگزاری در نمایشگاه بازار سرمایه سال جاری قصد دارد نسبت به سال های گذشته حضور پر رنگ تری از خود به نمایش گذاشته و برنامه های آتی خود را در سطح وسیع به کارگزاران و سهامداران عرضه نماید.

توسلیان، مدیر عامل شرکت نرم افزاری صحرا در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز به اهم این برنامه ها اشاره کرد و گفت: شرکت نرم افزاری صحرا در نظر دارد در نمایشگاه بازار سرمایه امسال نقش بیشتری از خود ایفا کند و امکانات جدید و ابزارهای بروز و کارآمد را به بازار ارایه نماید تا از این طریق بتواند رضایت کاربران را جذب کند.

وی برنامه های این شرکت درنمایشگاه امسال بازار سرمایه به شرح ذیل عنوان کرد :

* برقراری کلاس آموزش معاملات آنلاین برای مشتریان از طریق کارگزاری های طرف قرارداد

* رونمایی از امکانات جدید سیستم معاملات برخط

* برگزاری سمینار آموزشی آشنایی با نرم افزار آتی و اختیار خرید- فروش

*ارایه مقالات و ebook در خصوص معاملات آتی و آپشن

* رونمایی از نرم افزار جدید مدیریت پرتفولیو

* معرفی امکانات جدید سامانه مرکز تماس این شرکت

* برگزاری سمینار آموزشی آشنایی با Xbrl

وی در ادامه توضیحاتی را نیز در خصوص آنها ایراد کرد و گفت: سامانه مرکز تماس در واقع سامانه ضبط، نگهداری وگزارش دهی تمامی مکالمات مشتریان کارگزاری بوده و به گونه ای طراحی شده که قابلیت پیگیری این تماسها، زمان و متن مکالمه کاربر برای واحدهای نظارتی امکان پذیرباشد.

همچنین با این امکان مشتری نیاز به سفارش دهی حضوری به کارگزار نداشته و فقط با برقراری یک تماس با مرکز تماس معرفی شده توسط کارگزار، می تواند تعاملات خود را با کارگزار به انجام رساند.

Xbrl نیز به عنوان زبان مشترک و رسمی برای گزارش های مالی است و اگر همه شرکت‌‌ها و سازمان ‌ها برای تهیه گزارش ‌‌های خود این زبان را قبول کنند، در ارایه کمک به توسعه تجارت کمک کننده خواهد بود. با پذیرش چنین استانداردی می‌‌توان گزارش ‌‌های مالی را صحیح‌تر و راحت‌تر، قابل انطباق، مقایسه و سیستمی تر تولید نمود.

توسلی در خصوص سامانه معاملات برخط گفت: این سامانه امکان معاملات لحظه ای از طریق اینترنت برای سهام داران بورس را فراهم کرده و ارتباط مستقیم با سیستم بانکی را برقرار می کند که بدون نیاز به حضور سهام دار در بانک برای واریز وجه و نیز حضور در کارگزاری برای سفارش دهی، امکان خرید و فروش سهام را فراهم می نماید.

وی با اشاره به رشد روز افزون توسعه بازار سرمایه به ویژه ابزارهای مالی جدید تصریح کرد: شرکت نرم افزاری صحرا باتوجه به کاربرد ابزارهای قراردادهای آتی و اختیار خرید و فروش (ابزارهای مشتقه) نرم افزارهای ویژه ای تولید نموده که درنمایشگاه بازار سرمایه به معرفی و ارایه این نرم افزارها خواهد پرداخت. همچنین با توجه به جدید بودن این مفاهیم سمینارهایی در زمینه آشنایی با آنها برگزار خواهد شد.

وی افزود: در نمایشگاه امسال به طور کلی توان بیشتری برای عرضه محصولات خود صرف خواهیم کرد تا بازار فروش محصولات خود را توسعه داده و مزایای رقابتی نرم افزار های صحرا در مقابل سایر سیستم ها را برای مشتریان تشریح کنیم.

توسلی هدف اصلی شرکت نرم افزاری صحرا را عملیاتی کردن بخش فناوری اطلاعات در بازار سرمایه به صورتی گسترده و وسیع عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای نیل به این هدف طی یکسال اخیر، محصولات جدید با تکنولوژی روز طراحی و آماده شده تا در اختیار بازار قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت نرم افزاری صحرا در خاتمه سخنان خود خاطر نشان کرد: محصولات و نرم افزارهای طراحی شده به گونه ای است که امکان استفاده تخصصی برای افرادی که قصد بررسی بازار را در سطح بالا دارند ، فراهم می کند و سایر کاربران که آشنایی آنها با بازار در سطح معمولی است، می توانند نیازهای عمومی خود را نیز با استفاده از این نرم افزارها برطرف کنند.

شایان ذکر است شرکت نرم افزاری صحرا در زمان برگزاری نمایشگاه بازار سرمایه در سالن 12-13 غرفه های 10 و 11 آماده اطلاع رسانی و پاسخگویی به تمامی فعالان بازار سرمایه و علاقه مندان به استفاده از نسل جدید نرم افزارهای صحرا می باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر