بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۴
در پنجمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی صورت گرفت

بازدید رییس سازمان بورس و اوراق بهاداراز غرفه کارگزاری بانک کارآفرین

در این دیدار که با همراهی برخی مدیران و معاونان سازمان بورس همراه بود، آقای عشقی نژاد مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک کارآفرین به تشریح اهم فعالیتهای نوین این شرکت پرداخته و جدیدترین دستاوردهای این شرکت در حوزه بازار سرمایه را به سمع بازدید کنندگان رساندند.
کد خبر : ۵۴۱۴۱

صبح روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور ماه، دقایقی بعد از افتتاح پنجمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی، آقای دکتر صالح آبادی رییس سازمان بورس اوراق بهادار از غرفه کارگزاری بانک کارآفرین بازدید نموده و از نزدیک با جدیدترین دستاوردهای این کارگزاری آشنا شد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز ، در این دیدار که با همراهی برخی مدیران و معاونان سازمان بورس همراه بود، آقای عشقی نژاد مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک کارآفرین به تشریح اهم فعالیتهای نوین این شرکت پرداخته و جدیدترین دستاوردهای این شرکت در حوزه بازار سرمایه را به سمع بازدید کنندگان رساندند.


وی گفت: در راستای توسعه فرهنگ سهامداری و گسترش نگرش سرمایه گذاری در میان عامه مردم شرکت کارگزاری کارآفرین اقدام به اخذ کد بورس و تخصیص سهام جایزه برای بازدیدکنندگان نموده است.

عشقی نژاد افزود: این شرکت در محل غرفه اقدام به اخذ مدارک لازم برای افتتاح کد معاملاتی و تخصیص سهام جایزه، برای آنان نموده و مراحل لازم برای اخذ کد معاملاتی آنلاین را نیز در همین محل برای سرمایه گذاران ارایه می نماید.

در این غرفه مدیران چهار صندوق بزرگ از مجموع صندوق های سرمایه گذاری مشترک بازار سرمایه کشور، یعنی (صندوق های کارآفرین ،امین کارآفرین، آرمان کارآفرین و شاخص کارآفرین) جهت آشنایی سرمایه گذاران به ارایه اطلاعات می پرداختند.

همچنین کارشناسان و مدیران به ارایه تحلیل و مشاوره لازم در زمینه بازار سرمایه پرداخته و به منظور جذب شرکتهای متقاضی پذیرش در بورس و فرا بورس مشاوره های لازم را ارایه می نمودند.

این شرکت در راستای گسترش روشهای پیشرفته انجام معاملات از نرم افزار موبایل تریدینگ پرده برداشته و مسابقه ای را نیز به منظور ترغیب سرمایه گذاران بالقوه جهت سرمایه گذاری در بورس برگزار نمود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر