بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۳
کد خبر : ۵۵۰۷۴
واحد مرکزی خبر: پرونده های مدیران عامل بانکهای دولتی و خصوصی بازنگری می شود و این افراد در صورت نداشتن صلاحیت حرفه ای اعلام شده ، برکنار می شوند.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، برکناری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک گردشگری را بر همین اساس اعلام کرد و گفت : بر اساس ضوابط اعلام شده بانک مرکزی ، مدیران عامل بانکهای دولتی و خصوصی باید دست کم 10 سال سابقه کار بانکی داشته باشند در غیر اینصورت باید کنار بروند.

رضا سراج ، برکناری مدیرعامل بانک گردشگری را بی ارتباط با تخلف بانکی اخیر در کشور دانست و گفت : مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک خصوصی گردشگری به علت نداشتن ضوابط حرفه ای برکنار شده اند. در این حال مسئولان بانک گردشگری هر گونه اظهار نظر درباره برکناری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این بانک را به اینده موکول کردند.

بانک گردشگری هشتم دی به ثبت رسید و 30 دی 1389 با هدف کمک به توسعه گردشگری در کشور رسما از بانک مرکزی مجوز فعالیت دریافت کرد.

منوچهر زمانی فریز هندی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره و مهدی جهانگیری رئیس هیئت مدیره بانک گردشگری بودند.

همچنین علی زیرک نژاد نایب رئیس و عضو هیئت مدیره ، مسعود مهردادفر عضو هیئت مدیره و معاون امور اعتباری و بهرام جاویدی نژاد عضو هیئت مدیره و معاون امور شعب این بانک هستند. بانک مرکزی امروز در اطلاعیه ای از صدور دستور تغییر مدیر عامل و ریاست هیات مدیره بانک گردشگری خبر داده است.

بانک مرکزی از هیئت مدیره بانک گردشگری خواسته است هر چه سریعتر نسبت به معرفی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره به این بانک برای احراز صلاحیت آنان اقدام کند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر