بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر : ۵۵۱۵۱

خبرگزاری فارس: محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی در مراسم معارفه پیشرو مدیرعامل جدید بانک صادرات از "زحمات بی شائبه" سید محمد جهرمی مدیرعامل سابق این بانک که به دلیل قصور در ماجرای اختلاس اخیر برکنار شد، تقدیر کرد.


خبرگزاری فارس: بهمنی از "زحمات بی شائبه" جهرمی تقدیر کرد

به گزارش فارس به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی در مراسم معارفه پیشرو مدیرعامل جدید بانک صادرات که در برج سپهر برگزار شد از ایشان بعنوان فردی با تجربه و متخصص نام برد و با قدردانی از زحماتبی شائبه دکتر سید محمد جهرمی مدیرعامل سابق این بانک، اظهار امیدواری نمود که درآینده بیش از پیش شاهد موفقیتها و اعتلای بانک صادرات ایران باشیم.


رئیس کل بانک مرکزی در این مراسم کهابوالحسنی معاون وزیر اقتصاد، کوروش پرویزیان عضو شواری پول اعتبار مدیران عامل بانک‌های تجارت، مسکن، کشاورزی، پارسیان، توسعه صادرات، قرض‌الحسنه مهر و شهر و نیز جمع کثیری از مدیران عالی بانک صادرات نیز حضور داشتند، به ابعاد مختلف سوء‌استفاده مالی از شبکه بانکی اشاره کرد و با بیان اینکه بخش اعظمی از مبالغ مورد سوءاستفاده به نظام بانکی برگشته است، یادآور شد: کارکنان بانکها افراد شریف و زحمتکشی هستند و نباید سست ایمانی عده‌ای انگشت شمار را به پای همه کارکنان گذاشت.


وی از تصمیمات جدید شورای پول و اعتبار در راستای اعتبار سنجی مشتریان و افزایش کنترل و نظارت در شبکه بانکی خبر داد و گفت: سیستم بانکی نقش بسزایی در توسعه اقتصادی کشور ایفاد می‌کند و با جمع آوری وجوه سرگردان و مدیریت بهینه آن بالندگی اقتصادی را رقم می‌زند .


وی ادامه داد: مدیران اقتصادی و بانکی کشور مصمم هستند تا ساختارهای جدید را در زمینه فرآیند اعطای تسهیلات، کنترل و نظارت، ایجاد نمایند.


وی افزود: برنامه‌ریزیهای اصولی و بلند مدتی دراین زمینه در دست اقدام می‌باشد و به مردم عزیز کشور اطمینان می‌دهیم با جدیت و تلاش مانع از تکرار این وقایع تلخ درنظام بانکی شویم.


وی درپایان سخنانش از بانک صادرات که بعنوان بانکی ریشه دار، معتبر و برخوردار از نیروهای متخصص و با ایمان یاد کرد و گفت: همه مدیران و کارکنان نظام بانکی هم قسم شده


اشتراک گذاری :
ارسال نظر