بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر : ۵۶۸۱۳
خبرگزاری مهر: عضو هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا، از سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی این شرکت برای احداث کارخانه خودروسازی در مرکز مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله صمدی شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی وضعیت احداث کارخانه خودروسازی سایپا افزود: احداث این پروژه بزرگ ملی نیازمند عزم همه جانبه مدیران استانی است.

وی اظهار داشت: در تمام استانهای کشور که شرکت خودروسازی سایپا اقدام به احداث این صنعت می کند، همکاری استانداران و مدیران استانی بسیار خوب و شایسته بوده است.

مدیرعامل سایپا شمال با اشاره به اینکه تمام استعلامات زیست محیطی برای احداث کارخانه خودروسازی سایپا در ساری اخذ شده است، تصریح کرد: هم اکنون کارخانه خودروسازی سایپا در شهرهای خمین و کاشان اجرایی و در حال اجراست.

صمدی بیان داشت: مجموعه گروه خودروسازی سایپا مربوط به کل کشور بوده و زمینه ساز اشتغالزایی و رونق اقتصادی در اقصی نقاط ایران اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با احداث کارخانه خودروسازی سایپا در ساری روزانه 200 تریلی در مسیر کارخانه تردد می کند، اظهار داشت: باید تا قبل از احداث این کارخانه، مقدمات ایجاد زیرساختهای بخش راه فراهم شود.

وی با بیان اینکه این کارخانه در ساری قصد دارد سالانه 150 هزار دستگاه خودرو تولید کند، افزود: توسعه فعالیتهای خودروسازی در فاصله قم، تهران و کاشان به صرفه بوده ولی برای توسعه استانهای شمالی، این کارخانه در مازندران ایجاد می شود.

سید رمضان شجاعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از روند کند اجرای پروژه های عمرانی مرکز استان انتقاد کرد و گفت: هر سه تا چهار پروژه ملی مرکز استان تعطیل شده است.

وی بیان داشت: مشکلات مربوط به احداث کارخانه خودروسازی سایپا باید رفع شود و مردم از مسئولان توقع دارند فاز نخست پروژه خودروسازی سایپا در دهه فجر امسال بهره برداری شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر