بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹
کد خبر : ۵۶۹۲۰
سخنگوی اقتصادی دولت با اعلام اینکه میزان دریافت مالیات بر ارزش افزوده در قانون مشخص است، گفت: ابهامى در سهم شرکتها براى پرداخت سود سهام عدالت وجود ندارد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید شمس الدین حسینی در پاسخ به انتقاداتی که درباره اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده مطرح می شود، اظهارداشت: قانون مالیات بر ارزش افزوده بسیار واضح و روشن است واین طور نیست که در هر مرحله از فروش کالا این مالیات دریافت شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در عین حال تاکید کرد: اما اگر کسی فکر می کند در حق او اجحاف شده، ما آئین دادرسی مالیاتی، هیئت حل اختلاف و شورای مالیاتی داریم که افراد می توانند اعتراض خود را مطرح کنند و ما به طور یقین رسیدگی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هیچکس اجازه ندارد بیشتر از آنچه که در قانون پیش بینی شده، مالیات بر ارزش افزوده از کسی دریافت کند.

سخنگوی اقتصادی دولت وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در پاسخ به سئوالی درباره ایجاد شبهه از سوی برخی افراد در مورد سود سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت کاملا مشخص است که سهام کدام شرکت بوده و مربوط به کدام سال است، بنابراین هیچ ابهامی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: حال اگر کسی فکر می کند، ابهامی در این زمینه وجود دارد ما اسامی شرکت ها را اعلام خواهیم کرد تا این شبهات نیز برطرف شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر