بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر : ۵۷۱۱۲

مجله فوربس متاثر از قیام وال استریت، در فهرستی متفاوت، اسامی «ناشایست‌ترین بازیگران گران‌قیمت هالیوود» را منتشر کرد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه واشنگتن پست، در حالی‌که این روزها بحث اعتراضات مردمی آمریکا علیه نظام سرمایه‌داری آمریکا به بحث روز تبدیل شده است، مجله فوربس که برای سال‌ها فهرست «گران‌قیمت‌ترین بازیگران هالیوود» را منتشر می‌کرد، این‌بار متاثر از قیام وال استریت، در اقدامی استثنایی فهرستی از «ناشایست‌ترین بازیگران گران‌قیمت هالیوود» منتشر کرده است.در این فهرست اسامی بازیگرانی قرار گرفته که دستمزدهای کلان می‌گیرند در حالی‌که با توجه به بازدهی‌شان در گیشه، شایسته چنین دستمزدهایی نیستند. 

مجله فوربس برای تهیه‌ این فهرست، ۴۰ بازیگر هالیوودی که بیشترین دستمزد را به خود اختصاص داده بودند و پیش از یکم مارس سال میلادی جاری در حداقل ۳ فیلم که طی 5سال گذشته در حداقل ۵۰0 سالن سینما به نمایش درآمده بود، بازی کرده بودند را مورد بررسی قرار داد. 

به گزارش واشنگتن پست، این فهرست این هفته در حالی منتشر شده که «درو باریمور» با بدشانسی تمام در صدر آن قرار گرفته است.بنا بر این گزارش، «باریمور» در ازای هر یک دلار دستمزدی که دریافت کرده تنها، ۴۰ سنت سود روانه جیب استودیوهای طرف قرارداد خود کرده است. 

«مت دمون» نیز با ۲ دلار و ۷۰ سنت سود برای هر دلار دستمزد، در جایگاه دوم این فهرست قرار دارد. 

«ویل فرل»، «ریس ویتراسپون»، «دنزل واشنگتن» نیز به ترتیب در جایگاه سوم تا پنجم این فهرست و «آدام سندلر» و «تام کروز» نیز به ترتیب در جایگاه هفتم و نهم قرار گرفته‌اند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر