بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵
روابط عمومی شرکت سامان گستر اصفهان اعلام کرد:

اجراي پروژه تله سيژ بر روي زاينده رود به مرحله مياني رسيد

عمليات اجرايي پروژه تله سيژ كه در حد فاصل ورودي پارك ناژوان واقع در ابتداي خيابان الفت تا باغ پرندگان در حال اجرا مي باشد وارد مرحله مياني شد. در طراحي و مطالعات اين پروژه كه با همفكري مشاور اتريشي از سال 1388 آغاز شد تمام استانداردهاي فني و ايمني و ملاحظات زيست محيطي و اجتماعي در نظر گرفته شده است
کد خبر : ۵۷۹۳۰

عمليات اجرايي پروژه تله سيژ كه در حد فاصل ورودي پارك ناژوان واقع در ابتداي خيابان الفت تا باغ پرندگان در حال اجرا مي باشد وارد مرحله مياني شد. در طراحي و مطالعات اين پروژه كه با همفكري مشاور اتريشي از سال 1388 آغاز شد تمام استانداردهاي فني و ايمني و ملاحظات زيست محيطي و اجتماعي در نظر گرفته شده است.

بنا به گزارش بورس نیوز آخرين گزارش هاي دريافتي از سوي شركت توسعه مجتمع هاي سياحتي ورزشي سپاهان وابسته به سامان گستر اصفهان در حال حاضر طراحي مسير،‌ تعيين ارتفاع 13 دكل مياني و اجراي عمليات شمع كوبي 17 پايه دكل و ايستگاه هاي مربوط به اين پروژه انجام شده است.

ايستگاه هاي رفت و برگشت خاك برداري و به منظور اجراي عمليات بتن ريزي در حال آماده سازي مي باشد. بنابر اين گزارش پس از اجراي بتن فونداسيون ها،‌ عمليات نصب ماشين آلات آماده شده آغاز خواهدشد.

پاره اي از مشخصات فني خط تله سيژ ناژوان از اين قرار است . طول خط 1875 متر- سرعت دستگاه‌ها 57/4 متر بر ثانيه قدرت موتور 752DCSCR - سيستم كنترل PLX سيستم كشش هيدروليك نيروي كشش 18140 kg و تعداد صندلي 120 عدد (چهارنفره) مي باشد.

گفتني است اين پروژه در ادامه و تكميل پروژه تله كابين صفه اجرا مي شود و اميد مي رود تا قبل از تابستان سال آينده به بهره برداري برسد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر