بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۱
کد خبر : ۶۰۶۷۶
ايسنا: سيد محمد حسيني طي سخناني در همايش «دانشگاهيان و انتخابات، دانشگاه در خدمت ايران اسلامي» كه عصر چهارشنبه در دانشگاه تهران برگزار شد، با بيان اين مطلب ادامه داد: همه دشمنان نظام در داخل و خارج كشور متحد شده‌اند تا اين انتخابات، پررنگ برگزار نشود. البته مردم با هوشياري و بصيرتي كه دارند وظيفه‌ خود را انجام خواهند داد و در 22 بهمن هم همين امر را ثابت كردند.

حسيني خاطرنشان كرد: ما به عنوان قشر دانشگاهي موظفيم تنور انتخابات را گرم نگه داريم كه اين امر حضور فعال دانشجويان و اساتيد را در اين انتخابات مي‌طلبد.

وي با بيان اينكه انتخاباتي كه در آن رقابت سالم وجود نداشته باشد مردم هم براي حضور در آن انگيزه‌ كمتري خواهند داشت، افزود: حتما بايد رقابت سالمي وجود داشته باشد. مصالح ملي و منافع كشور ايجاب مي‌كند همه اقشار در اين انتخابات شركت كنند. ما به عنوان جبهه دانشگاهيان مي‌توانيم تركيبي از همه نيروهاي اصولگرا را داشته باشيم.

حسيني ابراز اميدواري كرد كه شرايط بهتري در جامعه حكمفرما باشد تا رقابت سالمي در كشور ايجاد شود زيرا تبليغات گسترده‌اي وجود دارد تا مانع حضور مردم شود ولي با توجه به سخنان مقام معظم رهبري، انتخابات پرشوري را پيش رو خواهيم داشت.

وي در پايان خاطرنشان كرد: ما دانشگاهيان هم به سهم خود تلاش مي‌كنيم تا مردم در انتخاب نيروي اصلح موفق باشند و مجلس آينده مجلسي به دور از مسائل تنگ‌نظرانه و منافع فردي باشد.

در بخش ديگري از اين همايش، مهدي كوچك‌زاده ـ نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ـ نيز طي سخناني با اشاره به روايتي از حضرت علي (ع) تصريح كرد: فضاي رسانه‌اي كشور طوري است كه در بسياري از رسانه‌ها با استناد به شنيده‌ها اظهار نظر مي‌كنند. اگر اخلاقيات در فضاي سياسي كشور رعايت مي‌شد، مي‌ديديم كه چهره‌هاي مردود اصولگرا به دزدي و ساير جرايم محكوم نمي‌شدند.

وي ادامه داد: متاسفانه بسياري از افراد را محكوم به فساد مي‌كنند، تنها به اين دليل كه سخناني مي‌گويند كه باب ميلشان نيست. اين دليل نمي‌شود كه به افراد تهمت زده شود.

نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به سخني از اميرالمومنين علي (ع) افزود: فردي دروغگوست كه هرچه را مي‌شنود، بازگو كند؛ بنابراين ما نيز نبايد تنها با استناد به شنيده‌هاي خود يا ديگران در مورد سايرين قضاوت كنيم و با اين كار فضاي جامعه را آلوده سازيم زيرا چنين شرايطي فقط براي ضدانقلاب‌ها و مخالفان نظام مطلوب است.

كوچك‌زاده با درخواست از كانديداهاي مجلس مبني بر اينكه احترام يكديگر را حفظ كنند، اظهار كرد: وقتي يك نفر به ديگري بي‌احترامي كند و حرمتش را زير پا بگذارد، طرف ديگر هم ضمن بي‌احترامي به او، مطالبي را عليه او استفاده مي‌كند و به نوعي يكديگر را رسوا مي‌كنند كه اين رفتار اصلا شايسته نيست. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر