بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۶
کد خبر : ۶۰۶۸۱
مشرق: سيد مجيد موسويان رئيس صندوق تامين اجتماعي روستائيان و عشاير كه ابتداي بهمن ماه  با حفظ سمت رياست صندوق تامين اجتماعي را عهده دار شد داراي عناوين مختلف در قالب هيات مديره هاي متعدد در شركت ها و سازمان هاي داراي برندي است كه حداقل انتظار بيمه شدگان از اين مدير جديد بخشيدن عطاي پست هاي قبلي به لقايش است ، تا اين مدير بتواند فارق از همه شايعات در رابطه با ميزان پاداش و حق جلسات مديريت هاي مختلف بتواند خدمات شايسته اي را به بيمه شدگان ارائه دهد .
 
بر اساس اين گزارش موسويان از زمان دولت اصلاحات در پست هاي متعدد در سازمان تامين اجتماعي مديريت كرده و تغيير 6 مدير عامل در 6 سال دولت دهم نيز نتوانسته تغییری در جايگاه مديريتي وي وارد نمايد .
 
اطلاعات ذيل را كه در يك جستجوي اينترنتي بدست آورديم ، پست هاي مشخص و مستندي است كه در فضاي سایبری وجود دارد و از دیگر شغل هاي وی درحال حاضر اطلاعاتي بدست نیامد و نكته ديگر اينكه اكثر اين عناوين به دليل عضويت وي در صندوق تامين اجتماعي روستائيان و عشاير بوده و اين انتظار وجود دارد تا با توجه به گردش مالي حدود 30 هزار ميليارد توماني سازمان عريض و طويل تامين اجتماعي اين مدير با سابقه هر چه سريعتر نسبت به تعيين تكليف پست هاي خود اقدام عاجل نمايد . 
 
رئيس هيات مديره مجتمع فولاد خراسان 
 
نايب رئيس هيات مديره شركت بين المللي توسعه ساختمان
 
عضو هيات مديره تامين سرمايه امين
 
عضو هیات مدیره بانک آریا
 
عضو هيات مديره شركت سرمايه گذاري اعتضاد غدير
 
عضو هيات مديره  صندوق تامين اجتماعي
 
سرپرست صندوق تامين اجتماعي 
 
رئيس صندوق بيمه اجتماعي روستائيان و عشاير 
 
اين گزارش تصريح مي كند ؛در حالي كه قرار است دادگاه رسيدگي به  اتهامات امير منصور آريا و يارانش در روز شنبه 29 بهمن آغاز شود كه در جريان عرضه سهام بانك آريا در فرابورس و بانك ملت‏ ، 25/1 درصد از سهام اين بانك را صندوق تامين اجتماعي روستائيان و عشاير خريداري كرده و در خرداد ماه 90 نيز يكي از اعضاي هيات مديره اين بانك منحل شده صندوق روستائيان و عشاير انتخاب گرديده است .
 
طبق گزارش هاي دريافتي ابهاماتي در رابطه با نحوه و درصد پذيره نويسان این بانک از طريق فرابورس وجود دارد .
 
بر اساس اين گزارش ، از 50 درصد عرضه عمومى سهام بانك آريا، 5 درصد از طريق فرابورس ايران با تعداد 2362 نفر و 45 درصد از طريق شعب بانك ملت با تعداد 337 نفر بوده است و 5 درصد پذيره‏نويسان از طريق فرابورس‏ شامل ، 2 درصد بيمه البرز، 25/1 درصد خدمات بيمه اجتماعى روستائيان و عشاير(مدير عامل سيد مجيد موسويان)، 25/0 درصد سرمايه‏گذارى صندوق بازنشستگى نفت، 5/1 درصد ساير سهام‏داران و .......بوده است .
 
شنیده شده در بررسى برگه‏هاى خريد این سهام مدارکی دال بر تخلف وجود دارد ، مانند اینکه قبل از شروع ساعت كار ادارى بانك ها برگه ها پر شده بود و بسيارى از متقاضيان خريد نتوانستند سهام بانك آريا را حتى در اولين ساعات پذيره‏نويسى خريدارى كنند.
 
اينها عناوين و سمت های سرپرست جديد تامين اجتماعي مي باشد كه بعد از 25 روز مراسم توديع و معارفه وي روز دوشنبه برگزار شد .
 
با توجه به عملکرد دكتر حافظي در مدت زمان مديريت بر اين سازمان تاثيرگذار كه طبق خبرهاي دريافتي وي توانسته بود مقبوليت بسياري را در بين تشكل هاي كارگري و كارفرمايي كسب كند،سكوت معنادار نمايندگان مجلس و دستگاه هاي نظارتي در خصوص اين تغيير در آستانه انتخابات جاي تامل و پيگيري دارد .
 
شنیده های موثق مشرق حاکی است در آستانه انتخابات مجلس نهم یک مدیر عامل جدید برای این سازمان انتخاب می شود که با توجه به چهره جنجالی وی حاشیه های فراوانی را برای دولت رقم خواهد زد .
 
برخی انتصابات موسویان در دوران سرپرستي :
 
16 بهمن /سرپرست سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور حکمی فرشید فرخ‌نژاد را به عنوان دیگر عضو هیأت‌مدیره بانک رفاه کارگران منصوب کرد.10
 
10دي / سرپرست سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور حکمی اسماعیل لله گانی را به عنوان عضو هیأت‌مدیره بانک رفاه کارگران منصوب کرد.  
 
سوابق سرپرست جديد :
‌نام : سيد مجيد ‌نام خانوادگي : موسويان ‌تاريخ تولد : 1336 ‌محل تولد : اصفهان  ‌
 
سوابق اجرائي  مديرعامل صندوق بيمه اجتماعي روستائيان و عشاير  
عضوشوراي معاونين وزارت رفاه و تامين اجتماعي
عضو شوراي عالي اطلاع رساني وزارت رفاه و تامين اجتماعي   
عضو كارگروه رفع هم پوشاني هاي بيمه اي كشور
عضو شوراي برنامه ريزي راهبردي حوزه رفاه و تامين اجتماعي 
رئيس كميته تخصصي صندوق بيمه اجتماعي روستائيان و عشاير
عضو ستاد هماهنگي هدفمند نمودن يارانه ها
عضومركزي تكريم بازنشستگان وسالمندان  كشور
عضو ستاداصلاح  الگوي مصرف وزارت رفاه وسازمان هاي تابعه
عضو شوراي سياست گذاري و برنامه ريزي بنياد بين الملل غدير وزارت رفاه
عضو هيات مديره سازمان تامين اجتماعي و سمت هایی که در بالا به آن اشاره شد .
اشتراک گذاری :
ارسال نظر