بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳
مدیر بازار فرابورس ایران از بازگشایی نماد صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها، در روز چهارشنبه به عنوان سی و دومین شرکت در بازار اول فرابورس خبر داد.
کد خبر : ۶۱۴۴۳

مدیر بازار فرابورس ایران از بازگشایی نماد صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها، در روز چهارشنبه به عنوان سی و دومین شرکت در بازار اول فرابورس خبر داد.

به گزارش بورس نیوز امیر هامونی با اعلام این خبر گفت: نماد صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها با سرمایه 675 میلیارد و 50 میلیون ریال از روز چهارشنبه 10 اسفند در بازار اول فرابورس بازگشایی می­شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به افزایش سرمایه این بانک از مبلغ 5/675 میلیارد ریال به 1500 میلیارد ریال پس از گشایش نماد معاملاتی این بانک در بازار اول، نماد معاملاتی حق تقدم این سهام نیز در بازار اول بازگشایی می­شود.

مدیر بازار فرابورس با اشاره به فعالیت این شرکت در زمینه سرمایه گذاری گفت: از سهامداران عمده این شرکت می­توان صندوق بازنشستگی کارکنان مالک 72.2 درصد سهام، کارکنان بانک ملی مالک 11.39 درصد، کارکنان بانک کشاورزی مالک 3.56 درصد، کارکنان بانک صادرات مالک 4.29 درصد، کارکنان بانک تجارت مالک 4.02 درصد و کارکنان بانک رفاه مالک 1.39 درصد سهام و کارکنان بانک ملت مالک0.904 درصد از سهام را نام برد. به گفته وی کارگزار معرف این شرکت نیز کارگزاری آپادانا است.

هامونی در پایان یادآور شد: در روز عرضه اولیه به روش گشایش نماد، نماد شرکت بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت گشایش می­یابد. قیمت پایانی معاملات بر اساس میانگین موزون قیمت­های معامله شده در همان روز خواهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
عزیز عزیزی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵
با سلام اینجانب عزیز عزیزی با توجه به اینکه مبلغ سهام خود را واریز نمدهام ولی تا کنون برک سهام به اینجانب وصول نکردیده خواهشمندم رسیدکی نمایید