بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳
در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری سپه تصویب شد:

تقسیم 380 ريال سود نقدی به ازای هر سهم

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری سپه (سهامی عام) ساعت 10 صبح مورخ 1390.12.04 در محل مجموعه بانک سپه با حضور 86.6 درصد سهامداران برگزار شد.
کد خبر : ۶۱۶۹۰

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری سپه (سهامی عام) ساعت 10 صبح مورخ 1390.12.04 در محل مجموعه بانک سپه با حضور 86.6 درصد سهامداران برگزار شد.

ترکیب هیات رئیسه مجمع با حضور آقای قاری زاده به عنوان رئیس مجمع و نظارت آقایان عسگری مارانی و طیاری به دبیری آقای همایون پور ( مدیر عامل ) کامل شد.


مجمع پس از استماع گزارش هیات مدیره توسط آقای همایون پور (مدیر عامل شرکت) و بازرس قانونی تصمیمات ذیل را اتخاذ نمود.

1- تصویب صورتهای مالی سال مالی منتهی به 90.9.30

2- تقسیم مبلغ 380 ريال سود نقدی به ازای هر سهم

3- انتخاب موسسه حسابرسی به روز آوران ژرف اندیش به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت

4- انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار شرکت


پیام هیأت مدیره:

هيأت مديره امانتدار سهامداران محترم بوده و به منظور حراست و ارتقاء امانت واگذار شده به آنها،وظيفه خود مي داند كه از انجام هيچ كوشش و تلاشي در اين راه دريغ نورزد . مديريت شركت در راستاي تحقق اين هدف و با اعتقادي راسخ به منظور ادامه روند پويايي و موفقيت شركت ، در سال مالي مورد گزارش در جهت اصلاح و كاهش ريسك پرتفوي و همچنين افزودن حجم سرمايه گذاري ها و استفاده بهينه ازموقعيت هاي بازار سرمايه، اقدامات اساسي به عمل آورده و برنامه ريزي هاي خود را بر اساس رضايتمندي و حفظ و ارتقاي منافع سهامداران بنا نهاده است. گزارش حاضر دربرگيرنده اهم فعاليتهاي شركت در جهت نيل به اهداف و استراتژيهاي شركت مي باشد.

هيأت مديره و مديريت شركت معتقد است موفقيتهاي كسب شده در سايه الطاف خدواند متعال و حمايت بي دريغ سهامداران محترم حاصل شده است . تعامل مطلوب و استفاده از نظرات و بيان انتقادات سازنده شما سهامداران محترم مطمئناً چراغ راه اهداف ما در آينده نيز خواهد بود. در اين راستا، بهره مندي از نظرات و رهنمودهاي شما عزيزان را ارج نهاده و آن را بستري مناسب جهت بهبود فرآيندهاي تصميم گيري و برنامه ريزي خود مي دانيم.

در آخر لازم مي دانيم از تمامي سهامداران محترمي كه با تمامي مشكلات و ضيق وقت در اين مجمع حضور به هم رسانده اند صميمانه تشكر و قدرداني نماييم . مديريت شركت بر طبق رسالت و وظايف خود در هر زمان با افتخار، پذيرا و پاسخگوي سهامداران محترم بوده و مقدم شما عزيزان را كه بدون شك همراه با خير و بركت براي شركت مي باشد، گرامي مي دارد .

تاریخچه فعالیت:

شرکت سرمایه گذاری سپه (سهامی عام) در تاریخ 1370.6.2 توسط بانک سپه به صورت سهامی عام تأسیس و از مهر ماه همان سال فعالیت رسمی خود را آغاز نمود. شرکت در تاریخ 1371.10.19 در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته و اولین بار سهام آن در تاریخ 1371.12.26 به مبلغ 1300 ريال معامله گردید.

مرکز اصلی شرکت در تهران، خیابان آفریقا، خیابان آناهیتا پلاک 18 می باشد.

وضعيت معاملات و قيمت سهام

شرکت در تاریخ 1371.10.19 در بورس اوراق بهادار تهران در گروه واسطه گري مالي )سرمايه گذاريها(با نماد وسپه درج شده و سهام آن براي اولين بار در تاريخ1371.12.6 مورد معامله قرار گرفته است.

وضعيت سهام شركت طي 4 سال اخير به شرح زير بوده است:

وضعيت نقد شوندگي سهام و كيفيت افشاء اطلاعات

وضعيت رتبه بندي شركت از لحاظ نقد شوندگي سهام و كيفيت افشاء اطلاعات در سال مالي منتهي به 1393.9.30 بر اساس ارزيابي سازمان بورس و اوراق بهادار به شرح زير بوده است:

*لازم به ذكر است كه بر اساس اطلاعيه سازمان بورس ، مطابق با دستور العمل جديد در سال 1389، امتياز شركتهاي سرمايه گذاري بر اساس اطلاعات مقايسه اي گروه شركتهاي سرمايه گذاري محاسبه مي گردد.

جايگاه شركت در صنعت

شركت در صنعت واسطه گري مالي فعاليت مي كند. سود عملياتي شركت در سال مالي منتهي به 1390.9.30 نسبت به سال قبل 56 درصد افزايش داشته است كه اين افزايش ، ناشي از رشد 44 درصدي در سود حاصل از سرمايه گذاري ها و رشد 125 درصدي در سود حاصل از فروش سهام بوده است. شركت در بين 13 شركت فعال در صنعت واسطه گري مالي كه در بورس پذيرفته شده اند با درآمد عملياتي 803.661 ميليون ريال در رده چهارم قرار دارد.

پرتفوي بورسي براساس بهاي تمام شده به تفكيك صنعت در تاريخ 1390.9.30

(NAV) خالص ارزش داراييها

در محاسبه ارزش خالص داراييهاي شركت، ارزش روز پرتفوي شركت بر اساس ارزش تابلو سهام شركتهاي پذيرفته شده در بورس طي سال 1390 در نظر گرفته شده است.

برنامه های آتي شركت :

· برنامه ها و فعاليتهاي شركت در راستاي اهداف كلان شركت در زمينه هاي زير طراحي گرديده است:

· اصلاح مستمر پرتفوي سهام با هدف كاهش ريسك و افزايش بازدهي سرمايه گذاريها

· استفاده مطلوب از فرصت هاي ايجاد شده در نتيجه اجراي اصل 44 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران

· استفاده از ابزارهاي نوين بورس) آتي ، بازار پايه ، صكوك و( ...

· پيگيري براي عرضه سهام هاي غير بورسي در بورس يا فرابورس بمنظور استفاده از ارزش افزوده و همچنين نقدشوندگي آنها

· ا ستفاده از اهرم هاي مالي)منابع سيستم بانكي و غيره(جهت توسعه فعاليت هاي سرمايه گذاري

· آماده سازي و فروش دارائيهاي راكد يا كم بازده در جهت تقويت سودآوري شركت

· ارائه خدمات الكترونيكي مطلوب به سهامداران و ساير ذينفعان شركت با هدف افزايش ميزان رضايتمندي و بهره مندي اطلاعات آنان.

· پيگيري جدي براي وصول مطالبات معوقه با استفاده از حمايت اداره حقوقي بانك سپه و راهكارهاي قانوني و اجرايي

· تقويت بدنه كارشناسي شركت و استفاده مناسبتر از سيستم هاي سخت افزاري و نرم افزاري


http://www.sinco.ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر