منتظر دریافت مجوز افزایش سرمایه آذرآب از سازمان بورس هستیم
محمد جابری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی فارس، در رابطه با برنامه افزایش سرمایه شرکت 30 میلیارد تومانی آذرآب که از سال گذشته مطرح بوده، اظهار داشت: در مورد استفاده بهینه از تسهیلات قائل شده در آیین نامه اجرایی جزء ب بند 78 قانون بودجه سال 90 کشور (افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها)، اقدامات لازم طبق آیین نامه مذکور انجام و براساس ماده 22 قانون بازار اوراق بهادار، مدارک لازم برای اخذ مجوز از سازمان بورس در اوایل اسفند 90 ارسال شد.
وی ادامه داد: این در حالی است که به دلیل مقارن شدن ارسال مدارک با ایام پایان سال و تعطیلات نوروزی، مجوز افزایش سرمایه درخواستی آذرآب تا کنون اخذ نشده است، بنابراین در صورت صدور این مجوز توسط سازمان بورس ، جزئیات مربوط به درصد و زمان افزایش سرمایه اعلام خواهد شد.