بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۱
عضو هيات مديره شركت سايپاكاشان

برنامه ريزی توسعه محورعامل موفقيت سايپاكاشان

شرقي عواملي از قبيل عملكرد خوب دو سال اوليه، سودآوري و برنامه هاي آتي و توسعه اي را جزو مهم ترين دلايل موفقيت شركت سايپاكاشان دانست و افزود: نماد شركت خودروسازي سايپا كاشان در فرابورس "خكاشا" است
کد خبر : ۶۵۲۹۸

عضو هيات مديره شركت سايپاكاشان با اشاره به برنامه هاي توسعه اي اين شركت براي آينده گفت: با توجه به رسيدن به ظرفيت اسمي توليد و سودآوري بسيار خوب سايپاكاشان و موافقت سهامداران عمده، اين شركت با تبديل شدن به سهامي عام، آماده عرضه در فرابورس است.

به گزارش بورس نیوز به نقل از سایپا نیوز، رضا شرقی در این گفتگو عنوان کرد: شركت سايپا كاشان درخواست پذيرش خود را به سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه داد و با تكميل مدارك مورد نياز و ارائه صورت هاي مالي تائيد شده مورد پذيرش فرابورس بازار اول قرار گرفت.

وي افزود: شركت هاي مورد پذيرش در فرابورس بايستي حداقل داراي 10 ميليارد ريال سرمايه بوده، 2 سال از فعاليت آن ها گذشته باشد و در اين دو سال سودآور باشند.

وي ادامه داد: حسابرس اين شركت ها بايد از بين حسابرسان معتمد سازمان بورس انتخاب شده و اكثريت سهامداران شركت بايد با پذيرش در فرابورس موافقت كنند.

شرقي عواملي از قبيل عملكرد خوب دو سال اوليه، سودآوري و برنامه هاي آتي و توسعه اي را جزو مهم ترين دلايل موفقيت شركت سايپاكاشان دانست و افزود: نماد شركت خودروسازي سايپا كاشان در فرابورس "خكاشا" است و نحوه قيمت گذاري براساس عرضه و تقاضاي بازار باتوجه به عرضه حدود 10 درصدي در روز عرضه خواهد بود.

عضو هيات مديره شركت سايپا كاشان گفت: مجتمع توليد خودروي سايپاكاشان در منطقه مركزي كشور ساخته شده و داراي محصولات منحصر به فردي است كه بازار بسيار خوبي در كشور و حتي براي صادرات داشته و با توجه به معافيت مالياتي سهام بسيار ارزنده اي است.

وي خاطرنشان كرد: از آنجايي كه صنعت خودرو محرك بسياري از صنايع و توليدات است جايگاه مناسبي در كشور و همچنين در سطح جهاني دارد و سهام خودروسازي سهام بسيار خوب و مطمئني است.

وي اضافه كرد: به منظور تحصيل سود بيشتر و كاهش قيمت تمام شده، قطعه سازان خصوصاً سازندگان قطعات بزرگ و حجيم خودرو در نزديكي سايپاكاشان شروع به فعاليت خواهند كرد كه اين موضوع در ميان مدت اثرات بسيار مناسبي بر قيمت سهام شركت خواهد گذاشت.

شرقي با بيان اين مطلب كه اكثريت كاركنان شركت سايپاكاشان را مردم منطقه و شهركاشان تشكيل مي دهند گفت: با توجه به اينكه برنامه اي براي واگذاري سهام به پرسنل سايپا كاشان نيز وجود دارد، كاركنان علاوه بر اينكه در مالكيت كارخانه سهيم مي شوند و از سود سهام خود متنفع مي شوند، تلاش خود را در كاهش قيمت تمام شده و بالا بردن كيفيت محصول نيز دوچندان خواهند كرد.

عضو هيات مديره شركت سايپاكاشان در خاتمه تاكيد كرد: عرضه سهام سايپا كاشان اتفاق مباركي است كه در درجه اول به نفع اهالي منطقه و نهايتا به نفع همه علاقمندان اين صنعت بزرگ در كشور است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر